Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Så vidt jeg husker, har vi haft sådan en tråd her før...

Jeg vil gerne svare, men jeg vil også undlade at svare. For jeg er helt sikker på at den liste over tøser herinde, som har gjort en forskel for mig, eller jeg husker for alle muuuuulige ting, er lang.

Så jeg vil hellere sige, at jeg husker mange af jer, for mange forskellige ting. Jeg kan ikke sige én bestemt ting, pr. tøs. Men mange ting.

Jeg elsker at hænge ud her på baby.dk, fordi vi har så mange skønne tøser

Og i forhold til det, så vil jeg så nævne én: HENRIK!! Uden ham var intet af det her muligt. Vi har det skønneste sted her på nettet. Med super god funktionalitet og det hele. Så heldige vi er

Jeg giver dig ret på det med Henrik.... Tror nok vi alle er meget taknemmelige for ham

Og så det med at det er en gentagelsestråd - jeps det er det... Tænkte bare den kunne være god, oven på den anden gentagelsestråd, som jo mere er en leg, hvor man nævner noget godt om personen oppe over.... Her er det så bare lige meget hvor få eller mange man nævner, og i hvilken rækkefølge

Men ja man bliver sådan lidt 'ups' når man opdager nogen man her glemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

3xM

LilyMarleen skriver:

SussieThyssen Hun skiller sig lidt ud pga alder, også kommer hun med mage gode, relevante, og fornuftige svar i debatterne, også husker jeg hende for at være hende som gav mig råd omkrig vælling
anjaditte Fordi hun ansøgt om venskab
lulleh   Har mødt hende i virkeligheden til rygestop kursus
NoName En termins makker, som har været meget hjælpsom
lollandpigen For at snyde foran mig, og føde før
FrkLarsen Fødte samme dag som jeg
Tjuhl Hun springer i øjne pga hendes sjove tråde, om hendes liv
Zafir Hendes kamp med hendes mor, og self hjemmefødsel
DK Fordi hun gav min søn det største kompliment,
Mia Maia Kampen om barnløshed, og hendes lange og gode tråde omkring dette
KaMA Tvillinge mor, detr slåssede for dem da de var inde i mors mave, og nu slåsser for dem nu.
Shibby Hende der, du ved nok, fra de unge mødre :-D
Bavianis Hendes sørgelige historeie med August
mullesmith2  Tvillinge gravid, som jeg følger lige så stille på sidelinien
LouiseNielsen
twinboys   Hendes gejst for madplaner, og sjove tråde
dorthemus   Runa :-)
mariaogmarcus For at være sød til at svare i tråde
Rosa   Skriver så gode tråde om hendes liv med ham der svenskeren, også burde hun overveje at blive noget inden for skriveriet. For det er hun da helt god til.

Mariamiss6 Fordi hun laver kager :-)

Det var vist det :-) Jeg lægger nu egentlig mærke til rigtig mange, kan bare ikke lige komme på folk her fra morgen af. :-)
Jeg er en værre lurefis.. Ha'-..

århhhh hvor blev jeg varm om hjertet jeg er nævnt

ihhh jeg er så dårlig til sådan noget her og syntes mange pludselig er "væk" ( ikke så aktive, eller er baby aholic no1 bare selv mindre aktiv...)

og så er der mange jeg eeeeelsker at læse fra, få gode grin, være nedtrykte med -jamen der er sku mange skønne-gamle-unge-smukke- mødre

og så er der skiftet profil billeder og så er Maria her forvirret

skønne piche ( piger)

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

... og så kan man så enten være glad eller trist over at ingen kender en... hmm, jeg vælger at være ligeglad :-)

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

... og så kan man så enten være glad eller trist over at ingen kender en... hmm, jeg vælger at være ligeglad :-)

JEG kender dig...nu

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

LauraLW skriver:

Det er jo ikke sikkert at ingen kender dig

Dem jeg har skrevet på min liste er jo LANGT FRA alle dem jeg kan huske når det kommer til stykket, men de er på min liste fordi jeg husker dem for xxx

Man genkender jo dagligt mindst 100 profiler her inde, og ikke alle kan jo være husket for 1 eller 2 særlige ting

Pointen er jo ikke hvem man har glemt, men hvorfor man husker netop dem man lige kunne huske

Anmeld

27. september 2010

NoName

LilyMarleen skriver:

SussieThyssen Hun skiller sig lidt ud pga alder, også kommer hun med mage gode, relevante, og fornuftige svar i debatterne, også husker jeg hende for at være hende som gav mig råd omkrig vælling
anjaditte Fordi hun ansøgt om venskab
lulleh   Har mødt hende i virkeligheden til rygestop kursus
NoName En termins makker, som har været meget hjælpsom
lollandpigen For at snyde foran mig, og føde før
FrkLarsen Fødte samme dag som jeg
Tjuhl Hun springer i øjne pga hendes sjove tråde, om hendes liv
Zafir Hendes kamp med hendes mor, og self hjemmefødsel
DK Fordi hun gav min søn det største kompliment,
Mia Maia Kampen om barnløshed, og hendes lange og gode tråde omkring dette
KaMA Tvillinge mor, detr slåssede for dem da de var inde i mors mave, og nu slåsser for dem nu.
Shibby Hende der, du ved nok, fra de unge mødre :-D
Bavianis Hendes sørgelige historeie med August
mullesmith2  Tvillinge gravid, som jeg følger lige så stille på sidelinien
LouiseNielsen
twinboys   Hendes gejst for madplaner, og sjove tråde
dorthemus   Runa :-)
mariaogmarcus For at være sød til at svare i tråde
Rosa   Skriver så gode tråde om hendes liv med ham der svenskeren, også burde hun overveje at blive noget inden for skriveriet. For det er hun da helt god til.

Mariamiss6 Fordi hun laver kager :-)

Det var vist det :-) Jeg lægger nu egentlig mærke til rigtig mange, kan bare ikke lige komme på folk her fra morgen af. :-)
Jeg er en værre lurefis.. Ha'-..

hvor er du sød, he he terminsmakker - sejt....

Anmeld

27. september 2010

NoName

JAMEN ALTSÅ - der er jo mange, men kan ikke huske alle de navne følger jo med så mange steder, men trækker lige et par stykker frem...

Alle 3. kvartals pigerne + Risen

Lone H - super sød at hyggesnakke med både her og IRL - TAK fordi du er den du er!!!

Anne85 - Listernes dronning, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. + hun har svar på mange af mine til tider tåbelige spørgsmål.

Frk Larsen - Vi har støttet hinnanden igennem vores graviditeter og snakker næsten dagligt og vores piger...

Snuske1985 - En jeg har lokket med herind (hun venter sig, så hvor skal hun ellers være)

Tjuhl - hendes kamp for baby der ENDELIG lykkes på øko manér og hendes skønne indlæg - altid en fornøjelse at læse

Mullesmith2 - kommende tvillingemor, følger med på sidelinien

Line&Liam - BØFFEN!!!! + mini bøffen..... Min første baby.dk ven.

baby2010 - tak for støtten jeg fik af dig inden jeg blev gravid.

Zette - for hendes skønne prinsesse og hun fik mig til at oprette en billedtråd.

Rosa, Zafir, Henrik, og og og og og og og alle jer andre skønner Quindfolk (og mænner) herinde der gider ulejlige jer med at svare på mine fjogede spørgsmål og billedtråde...

Anmeld

27. september 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Hehe vi kan kende hinanden

Anmeld

27. september 2010

NoName

Zette skriver:

Hrmm, havde egentlig besluttet mig for ikke at svare herinde fordi jeg altid synes der er nogle der bliver kede af det over ikke at blive nævnt.

Eva: Hjertegribende kvinde.

Lulupo: For at være den sejeste kvinde som rører mig meget! Og selvfølgelig for at navngive sin datter et sygt langt navn. haha

LouiseLarsen: Sej mor til Malous kæreste.

Caroline: betydningsfuld kvinde, som har sendt mig blomster i en svær tid. Lytter altid. En jeg kan regne med.

Dorthemus: Fantastisk slyngemamma. Glæder mig til d.4.

FrkLarsen: Husker dig for at vandre rundt højgravid i en rundkørsel

Zafir: For hendes røde hår og live fødslen selvfølgelig. Og også for at være viking.

Tutter : for hendes seje valg og glade væsen.

Bavianis: For hendes store tab, og evne til at være så stærk igennem forløbet.

Lillespurv20: Tanja, for at være jyllands sødeste pige!

Maria: For at have en smuk smuk navnesøster til Malou

Malene84: For hendes læxi twins og evne til at sprede glæde

Ranarupta: For lille Albert og hendes altid smittende humør

SussieogLilje: For den smukkeste tøs og det seje vægttab

Pia: For hendes dejlige hundesind.

Mettenoah: For hendes gribende historie

Noname: For Caroline.

Tjuhl: for hendes enormt lange beretninger som er så detaljeret at jeg nærmest føler jeg er tilstede ofte selv. og selvfølgelig hende geni af en mand.

MoarJ: Altid klar med søde kommentarer

Lone H: For hendes medvirken i Q-tv der rørte mig meget.

Rosa: For hendes beretninger om svenskefanden og Jonte

DK: For at være gudesmuk

Anasmor: for hendes vilde kager.

KaMa: Selvvalgt enlig mor med skarpe kommentarer.

Kitty: For at være meget hemmelig! Men også for hendes kamp

Mia maia: For hendes beretninger om barnløshed og stædige kamp

Den anden Miamaia: For at bo i Californien. (det synes jeg er topnice)

Det var vidst det... tror jeg...

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Hehe vi kan kende hinanden

Det kan vi hehe.

Skrev det mest fordi jeg måske lidt undre mig over sådan noget... Jeg bliver ikke "ked" hvis jeg ikke bliver nævnt, men det er der måske nogle der gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.