Nu havde jeg aftalt med mig selv ikke at svare, men nu sidder jeg her og tænker at det måske kunne være godt alligevel, for lige at få sagt nogen af de ting man ellers aldrig får sagt!
Jeg vil ligge ud med at sige at jeg bare husker RIGTIG mange, når jeg lige støder på navnet så vælter der også "minder" op om lige nøjagtig DIG! Så bare fordi du ikke er nævt, er du langt fra glemt!! 
Mor til Vanessa - Fordi vi havde termin tæt, og fordi hun har den lækreste lille chokoladeknap jeg NOGEN sinde har set!!!
Tutter - Fordi hun bare helt igennem er en varm pige, der går igennem så meget!
Noname - Skønne Maiken! En af de første babyvenner
Nyder dine indlæg!
Blyviol - Liam's svigermor! Fordi hun er en skøn skøn SKØN mor, som jeg er STOLT af at være veninder med, jeg nyder hendes selvskab så meget, at hun for min skyld godt kunne flytte ind 
Drømmer - Søs! Fordi vi sørme er i familie
Og så fordi hun altid er så rar! - Og så den skønne Marcus som bestemt ikke hjælper til at man glemmer hende 
Mathilde & Frederikkemor - Hihihi en rigtig rigtig spass person fuld af gak og løjer, og så fordi hun er lidt små neurotisk med oprydning som mig
Looove you!
msax - Mette, fordi jeg har mødt dig et par gange IRL, og bestemt ser frem til flere 
nutche - Skønne Lone med hænderne fulde af skønne unger, og så fordi min dunderklump er tykkere end Rasmus

smillaluna - Åh
Skønne Mia, dig husker jeg jo bestemt også, alt andet ville være mærkeligt
Du kan simpelthen også komme med nogle kanone bemærkninger ind i mellem, men efter sidste besøg kan jeg love dig, jeg ALDRIG glemmer den tøs der sad på Liam's lille lokumsbræt

Muffi - fordi du skriver nogle skønne indlæg, og faktisk har hjulpet mig mere end du aner med at være på denne side!
FrkT - Thilde tøsen, har mødtes en del IRL, har skønne vovser, og bliver forhåbentlig snart mor til en skøn 2 benet også!
AnjaM - skønne tøs, som jeg faktisk mest kender fra hesteverdenen!
Og nu sidder jeg her til slut på listen og bliver rigtig MUT!
Jeg VED jeg har glemt nogen, og for det undskylder jeg og giver hermed en KÆMPE
'er !!!