Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Det kan vi hehe.

Skrev det mest fordi jeg måske lidt undre mig over sådan noget... Jeg bliver ikke "ked" hvis jeg ikke bliver nævnt, men det er der måske nogle der gør...

Det gør jeg da også lidt, eller måske lidt misundelig

Men pyt, jeg kender dig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Snefnug1984

LauraLW skriver:

... og så kan man så enten være glad eller trist over at ingen kender en... hmm, jeg vælger at være ligeglad :-)

enig

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

Uh jamen der er jo så mange.

Men alle ns pigerne husker jeg for at støtte igennem svære tider.

Og alle jer andre, (vil ikke glemme nogle, så vælger at lade være at sætte navn på) i har også været der i nogle svære tider, med gode svar og gode råd. Og nogle søde personlige pb

I gir alle noget med, nye som gamle.

Anmeld

27. september 2010

L-Mortil3

Nu havde jeg aftalt med mig selv ikke at svare, men nu sidder jeg her og tænker at det måske kunne være godt alligevel, for lige at få sagt nogen af de ting man ellers aldrig får sagt!

Jeg vil ligge ud med at sige at jeg bare husker RIGTIG mange, når jeg lige støder på navnet så vælter der også "minder" op om lige nøjagtig DIG! Så bare fordi du ikke er nævt, er du langt fra glemt!!

Mor til Vanessa - Fordi vi havde termin tæt, og fordi hun har den lækreste lille chokoladeknap jeg NOGEN sinde har set!!!

Tutter - Fordi hun bare helt igennem er en varm pige, der går igennem så meget!

Noname - Skønne Maiken! En af de første babyvenner Nyder dine indlæg!

Blyviol - Liam's svigermor! Fordi hun er en skøn skøn SKØN mor, som jeg er STOLT af at være veninder med, jeg nyder hendes selvskab så meget, at hun for min skyld godt kunne flytte ind

Drømmer - Søs! Fordi vi sørme er i familie Og så fordi hun altid er så rar! - Og så den skønne Marcus som bestemt ikke hjælper til at man glemmer hende

Mathilde & Frederikkemor - Hihihi en rigtig rigtig spass person fuld af gak og løjer, og så fordi hun er lidt små neurotisk med oprydning som mig Looove you!

msax - Mette, fordi jeg har mødt dig et par gange IRL, og bestemt ser frem til flere

nutche - Skønne Lone med hænderne fulde af skønne unger, og så fordi min dunderklump er tykkere end Rasmus

smillaluna - Åh Skønne Mia, dig husker jeg jo bestemt også, alt andet ville være mærkeligt Du kan simpelthen også komme med nogle kanone bemærkninger ind i mellem, men efter sidste besøg kan jeg love dig, jeg ALDRIG glemmer den tøs der sad på Liam's lille lokumsbræt

Muffi - fordi du skriver nogle skønne indlæg, og faktisk har hjulpet mig mere end du aner med at være på denne side!

FrkT - Thilde tøsen, har mødtes en del IRL, har skønne vovser, og bliver forhåbentlig snart mor til en skøn 2 benet også!

AnjaM - skønne tøs, som jeg faktisk mest kender fra hesteverdenen!

Og nu sidder jeg her til slut på listen og bliver rigtig MUT!

Jeg VED jeg har glemt nogen, og for det undskylder jeg og giver hermed en KÆMPE 'er !!!

Anmeld

27. september 2010

Moar'en

Det gør jeg da også lidt, eller måske lidt misundelig

Men pyt, jeg kender dig nu

Dig kender jeg os, hih. For din skønne lille pige, og jeres hårde start på livet med hende. Og nu er hun sondefri og det er bare så fantastisk(Og så er hun vildt nuser)

Anmeld

27. september 2010

Lady Marion <3

Line&Liam skriver:

Nu havde jeg aftalt med mig selv ikke at svare, men nu sidder jeg her og tænker at det måske kunne være godt alligevel, for lige at få sagt nogen af de ting man ellers aldrig får sagt!

Jeg vil ligge ud med at sige at jeg bare husker RIGTIG mange, når jeg lige støder på navnet så vælter der også "minder" op om lige nøjagtig DIG! Så bare fordi du ikke er nævt, er du langt fra glemt!!

Mor til Vanessa - Fordi vi havde termin tæt, og fordi hun har den lækreste lille chokoladeknap jeg NOGEN sinde har set!!!

Tutter - Fordi hun bare helt igennem er en varm pige, der går igennem så meget!

Noname - Skønne Maiken! En af de første babyvenner Nyder dine indlæg!

Blyviol - Liam's svigermor! Fordi hun er en skøn skøn SKØN mor, som jeg er STOLT af at være veninder med, jeg nyder hendes selvskab så meget, at hun for min skyld godt kunne flytte ind

Drømmer - Søs! Fordi vi sørme er i familie Og så fordi hun altid er så rar! - Og så den skønne Marcus som bestemt ikke hjælper til at man glemmer hende

Mathilde & Frederikkemor - Hihihi en rigtig rigtig spass person fuld af gak og løjer, og så fordi hun er lidt små neurotisk med oprydning som mig Looove you!

msax - Mette, fordi jeg har mødt dig et par gange IRL, og bestemt ser frem til flere

nutche - Skønne Lone med hænderne fulde af skønne unger, og så fordi min dunderklump er tykkere end Rasmus

smillaluna - Åh Skønne Mia, dig husker jeg jo bestemt også, alt andet ville være mærkeligt Du kan simpelthen også komme med nogle kanone bemærkninger ind i mellem, men efter sidste besøg kan jeg love dig, jeg ALDRIG glemmer den tøs der sad på Liam's lille lokumsbræt

Muffi - fordi du skriver nogle skønne indlæg, og faktisk har hjulpet mig mere end du aner med at være på denne side!

FrkT - Thilde tøsen, har mødtes en del IRL, har skønne vovser, og bliver forhåbentlig snart mor til en skøn 2 benet også!

AnjaM - skønne tøs, som jeg faktisk mest kender fra hesteverdenen!

Og nu sidder jeg her til slut på listen og bliver rigtig MUT!

Jeg VED jeg har glemt nogen, og for det undskylder jeg og giver hermed en KÆMPE 'er !!!

Når hvor er du sød

Anmeld

27. september 2010

Laulund87

Moar'en skriver:

Dig kender jeg os, hih. For din skønne lille pige, og jeres hårde start på livet med hende. Og nu er hun sondefri og det er bare så fantastisk(Og så er hun vildt nuser)

Ej tusind tak Husker sandelig også dig for din dejlige dreng med dejlige kinder

Anmeld

27. september 2010

klmf

LauraLW skriver:

Det kan vi hehe.

Skrev det mest fordi jeg måske lidt undre mig over sådan noget... Jeg bliver ikke "ked" hvis jeg ikke bliver nævnt, men det er der måske nogle der gør...

Jeg tænkte nøjagtig det samme - så næste gang, der er en debat om de 'populære' versus 'ikke-populære', så kan vi have sådan noget som det her in mente. Ved godt det slet ikke er TS's mening med denne tråd og det er slet ikke for at skabe dårlig stemning eller sige, at den ikke skal være her - jeg kom bare til at tænke på de tidligere debatter om hvorvidt nogen er mere populære end andre...

Ej det var altså ikke for at være negativ eller få hele den der debat til at blusse op, det slog mig bare lige, at det måske var sådan nogen mente med de pop versus ikke-pop!

Anmeld

27. september 2010

Anne85

noname skriver:

JAMEN ALTSÅ - der er jo mange, men kan ikke huske alle de navne følger jo med så mange steder, men trækker lige et par stykker frem...

Alle 3. kvartals pigerne + Risen

Lone H - super sød at hyggesnakke med både her og IRL - TAK fordi du er den du er!!!

Anne85 - Listernes dronning, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. + hun har svar på mange af mine til tider tåbelige spørgsmål.

Frk Larsen - Vi har støttet hinnanden igennem vores graviditeter og snakker næsten dagligt og vores piger...

Snuske1985 - En jeg har lokket med herind (hun venter sig, så hvor skal hun ellers være)

Tjuhl - hendes kamp for baby der ENDELIG lykkes på øko manér og hendes skønne indlæg - altid en fornøjelse at læse

Mullesmith2 - kommende tvillingemor, følger med på sidelinien

Line&Liam - BØFFEN!!!! + mini bøffen..... Min første baby.dk ven.

baby2010 - tak for støtten jeg fik af dig inden jeg blev gravid.

Zette - for hendes skønne prinsesse og hun fik mig til at oprette en billedtråd.

Rosa, Zafir, Henrik, og og og og og og og alle jer andre skønner Quindfolk (og mænner) herinde der gider ulejlige jer med at svare på mine fjogede spørgsmål og billedtråde...

Ha ha... listernes dronning men hvor er jeg da glad for at du synes jeg har svar til mange af dine spørgsmål... men tåbelige spørgsmål er der altså ingen af

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

lotchen skriver:

Jeg tænkte nøjagtig det samme - så næste gang, der er en debat om de 'populære' versus 'ikke-populære', så kan vi have sådan noget som det her in mente. Ved godt det slet ikke er TS's mening med denne tråd og det er slet ikke for at skabe dårlig stemning eller sige, at den ikke skal være her - jeg kom bare til at tænke på de tidligere debatter om hvorvidt nogen er mere populære end andre...

Ej det var altså ikke for at være negativ eller få hele den der debat til at blusse op, det slog mig bare lige, at det måske var sådan nogen mente med de pop versus ikke-pop!

Lige præcis det samme tænkte jeg :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.