Tillykke med indlæg nummer 1000... (puha gad vide hvor mange jeg har skrevet)
Med den holdning du har der - så kan jeg godt forstå du ikke KAN de forskellige ting - og det her skal ikke læses negativt... Har du prøvet at sige til dig selv JEG SKAL ... Det er ikke et spørgsmål om du KAN, men nogen gange er man nød til at springe ud i ting man ikke troede man kunne og så give sig til at kæmpe...
Du skriver du er dårlig til matematik... Men det er jo nogle år siden du gik ud af folkeskolen - var vi ikke alle sammen lidt dårlige til et eller andet fag - jeg var super dårlig til sprog, men efter jeg er blevet voksen har jeg fundet det interesant at lære at der findes andre sprog end bare det Danske - så jeg har sagt til mig selv, muligt jeg ikke føler jeg kan, men jeg skal sgu prøve ....
Shibby - jeg syntes det er syndt for dig at du vælger at sige til dig selv du ikke kan - for måske rummer du meget mere end du selv er klar over - du skal bare turde prøve...
Held og lykke med at følge dine drømme, jeg håber du finde modet til at springe ud i det en dag og blive det du inderst inde drømmer om....
Knus fra Pia.
P.s - et lille eksempel kunne være min mor - som gik ud af folkeskolen og aldrig blev til noget for hun kunne ikke... hun arbejdede ufaglært i mange mange år som pædagogmedhjælper og hjemmehjælper - En dag tog fanden ved hende og nu ville hun blive til noget - så I en alder af 50 år gik hun i gang med at læse til Sosu hjælper - hun gik der fra som den eneste i klassen med et 12 tal og i dag er hun videre og i gang med susu ass. uddannelsen... Hun vil som 53 årig være færdig med sin uddannelse og forhåbentlig have 10 gode år på arbejdsmarket - hun drømmer som dig om jordemoder, men har udelukket det og vil nu gerne være assistenten ved siden at jordemoderen 
HELD OG LYKKE....
Anmeld