Indlæg nr 1000 :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.533 visninger
70 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Shibby

Det siger jo det meste!  

Jeg mangler noget at give mig til..!

Havde en samtale i går der fik mig til at tænke på det her uddannelsespis en gang til.

Blev spurgt om hvis jeg bare skulle sige noget ud i det blå hvor jeg tror jeg ikk køre død i mit arbejde,-hvad det så skulle være. Mit svar: Jordemoder. Vil vildt gerne. Kan ikke. Jeg er ekstrem dårlig til matematik. Ellers ville min vej være sosu,trin 2. Det vil give adgang til jordemoderskolen. Men jeg kan ikke! Hva så.. Seriøst. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge mit liv på. Mit liv har sofare været hårdt nok i sigselv. Det er tit svært bare at leve. Hvordan fanden finder jeg så svaret- og hvor. Hvad skal jeg

Butik-udelukket. politiet-udelukket. skolelærer. udelukket. salg og service. udelukket. bygningsmaler-udelukket. pædagogmedhjælper-udelukket. jordemoder-næsten udelukket.

Hvad er der så tilbage.. Jeg hader at jeg er kørt fast og ikk ved hvilken vej jeg skal vælge! GRRR sgu pis og møg! Jeg topper sikkert 2000 indlæg ved juletid

Indlæg nr 1000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Isabella_mor

Shibby skriver:

Det siger jo det meste!  

Havde en samtale i går der fik mig til at tænke på det her uddannelsespis en gang til.

Blev spurgt om hvis jeg bare skulle sige noget ud i det blå hvor jeg tror jeg ikk køre død i mit arbejde,-hvad det så skulle være. Mit svar: Jordemoder. Vil vildt gerne. Kan ikke. Jeg er ekstrem dårlig til matematik. Ellers ville min vej være sosu,trin 2. Det vil give adgang til jordemoderskolen. Men jeg kan ikke! Hva så.. Seriøst. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge mit liv på. Mit liv har sofare været hårdt nok i sigselv. Det er tit svært bare at leve. Hvordan fanden finder jeg så svaret- og hvor. Hvad skal jeg

Butik-udelukket. politiet-udelukket. skolelærer. udelukket. salg og service. udelukket. bygningsmaler-udelukket. pædagogmedhjælper-udelukket. jordemoder-næsten udelukket.

Hvad er der så tilbage.. Jeg hader at jeg er kørt fast og ikk ved hvilken vej jeg skal vælge! GRRR sgu pis og møg! Jeg topper sikkert 2000 indlæg ved juletid

Indlæg nr 1000

det handler vel bare om at starte et sted og så bare forsøge....

sosu skulle være en fed uddannelse. overvejer det rimelig meget selv til når min barsel er slut... 

Anmeld

26. september 2010

Happiness

Kan du ikke tage matematik på enkeltfag, for at blive lidt bedre til det? Det vil sikkert blive kanont hårdt, men det er da det værd, hvis du kan få drømmejobbet!

Anmeld

26. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Shibby skriver:

Det siger jo det meste!  

Indlæg nr 1000

Tillykke med indlæg nr 1000 eller noget 

Hvorfor synes du ikke du kan blive jordemoder?

Jeg er en dør til mat. men satser på at gå netop den vej, og det skal mat. da ikke afholde mig fra.

Synes du skal gå efter det du brænder for. 

Anmeld

26. september 2010

Sabrina2014

Shibby skriver:

Det siger jo det meste!  

Indlæg nr 1000

Jeg skal til at starte på HG næste år i Vejle, det tager 2 år, og derefter vil jeg finde en elevplads som kontorassistent, ved dog ikke hvilket speciale endnu.. Kontorassistent med speciale i administration, kunne det ikke være noget for dig? :-)

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Shibby skriver:

Det siger jo det meste!  

Indlæg nr 1000

Det er sgu hårdt... Men må jeg spørge hvorfor de ting du nævner er udelukkede? F.eks. butiksmedhjælper og pædagogmedhjælper, politi m.m.? 

Og tillykke med indlæg nr. 1000!

Anmeld

26. september 2010

Shibby

Jeg kan tale non stop om graviditet og fødsel,elsker gravide og vil hjælpe dem det jeg kan! ^^ Meeen den forbandede matematik afholder mig fra det! Jeg sucks til tal. Hvor andre er ordblind er jeg talblind. Jeg fatter ikk en bjælde af det,og der blir der så sat en stopper for den drøm

For lav til politiskolen,-talte med poltiet da jeg var 15. Efter en ubehagelig oplevelse i feb har jeg udelukket skolelærer. Resten af det nævnte har jeg prøvet

handelskolen.. Det er bare ikke mig. Men hvad er overhovedet mig. It sucks..

Anmeld

26. september 2010

Sabrina2014

Shibby skriver:

Jeg kan tale non stop om graviditet og fødsel,elsker gravide og vil hjælpe dem det jeg kan! ^^ Meeen den forbandede matematik afholder mig fra det! Jeg sucks til tal. Hvor andre er ordblind er jeg talblind. Jeg fatter ikk en bjælde af det,og der blir der så sat en stopper for den drøm

For lav til politiskolen,-talte med poltiet da jeg var 15. Efter en ubehagelig oplevelse i feb har jeg udelukket skolelærer. Resten af det nævnte har jeg prøvet

handelskolen.. Det er bare ikke mig. Men hvad er overhovedet mig. It sucks..

Handelsskolen var heller ikke rigtig mig.. Slet ikke... HHX (som tager 3 år) er FULD af lektier osv osv... Det ville jeg slet ikke kunne klare.

HG som tager 2 år, er en DEL nemmere, og mere for dem som er 'skoletræt' - som mig, og ikke kan overskue en dag med lektier.. Er det fagene eller hvad der gør, at du ikke vil HG?? :-)

Anmeld

26. september 2010

ESV

Rosa skriver:

Det er sgu hårdt... Men må jeg spørge hvorfor de ting du nævner er udelukkede? F.eks. butiksmedhjælper og pædagogmedhjælper, politi m.m.? 

Og tillykke med indlæg nr. 1000!

Jeg sad faktisk og tænkte det samme, hvorfor er de ting bare udelukket??

Og hvad med at tænke helt ud af boxen??

Informations teknologi (pænt ord for biblotekar og folk i boghandlere)

Øh ja kontor, it og administration, virksomhedsledelse, nær og fjernledelse har du prøvet www.ug.dk???? den syntes jeg var ret god...

Anmeld

26. september 2010

Shibby

bibliotikar,-for få fremtidige jobmuligheder-udelukket. Selv blomsterbinder har jeg prøvet-udelukket, rengørring-udelukket,postarbejder-afprøvet,fedt nok job men bare ikk på længere sigt!

Det med ud over boxen var det jeg blev smidt ud i her i går hvor svaret blev jordemoder. Men det er ikk realitisk..Suk.. Må "bare" gå i dybden med det..fandt www.minfremtid.dk der er den nye version af maxi-due.dk. Det kræver bare liige vejleder før jeg kan få adgang til siden. Sådan en må jeg skaffe på mandag! Den skulle gerne kunne reducere tingene og fremhæve det som jeg måske ikke selv er klar over

HG har ofte været i mine tanker. Men det føles bare ikke rigtigt. Svært at forklare,men jeg vil barehave at det jeg skal bruge resten af mit liv på er noget der fra starten af føles rigtigt

sosu uddannelsen kunne måske være en god mulighed. Det OG vinduspudser samt skårstensfejer er vidst det sidste jeg efterhånden mangler at afprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.