Det siger jo det meste!
Jeg mangler noget at give mig til..! 
Havde en samtale i går der fik mig til at tænke på det her uddannelsespis en gang til.
Blev spurgt om hvis jeg bare skulle sige noget ud i det blå hvor jeg tror jeg ikk køre død i mit arbejde,-hvad det så skulle være. Mit svar: Jordemoder. Vil vildt gerne. Kan ikke. Jeg er ekstrem dårlig til matematik. Ellers ville min vej være sosu,trin 2. Det vil give adgang til jordemoderskolen. Men jeg kan ikke! Hva så.. Seriøst. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge mit liv på. Mit liv har sofare været hårdt nok i sigselv. Det er tit svært bare at leve. Hvordan fanden finder jeg så svaret- og hvor. Hvad skal jeg 
Butik-udelukket. politiet-udelukket. skolelærer. udelukket. salg og service. udelukket. bygningsmaler-udelukket. pædagogmedhjælper-udelukket. jordemoder-næsten udelukket.
Hvad er der så tilbage.. Jeg hader at jeg er kørt fast og ikk ved hvilken vej jeg skal vælge! GRRR sgu pis og møg! Jeg topper sikkert 2000 indlæg ved juletid 

Indlæg nr 1000 
Jeg har en veninde der har haft det rigtig svært og lige er ved at komme ovenpå efter en lang periode med depression
Nu er hun der hvor der snart skal ske noget, men hun er sååå skoletræt og har ikke de store eksamener og bruge.
Men men men hun vil være klinikassistent. Så kan man fx komme ud i en børnetandpleje og ha et hyggeligt sammenhold, se børn og få en fast løn, og tænder har folk altid brug for at få tjekket op på, så erhvervet er ret godt sikret.
Som jeg har forstået det er der også en god blanding af læsning og praktik, sådan at hvis man ikke er den store læsehest eller ikke kan overskue den energi det tager, så er der meget praktisk til at give en energi igen
Men det var bare en tanke :-) og tillykke med indlæg nr 1000 ;-)
PS her er et link til lidt om klinikassistent uddannelsen
http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/sundhedomsorgogpaedagogik/tandklinikassistent.aspx
Anmeld