ESV skriver:
Jeg er altså også talblind men har besluttet mig for at det ikke skal forhindre mig i at følge mine drømme!!
Det virker som om (ikke for at træde nogen over tæerne) at du sætter rigtig mange begrænsniger for dig selv!! Du afviser rigtig rigtig rigtig mange ting.. Og det må du selvfølgelig selv om, men hvad med at starte med matematik på enkelt fag og blive ved til den sidder i skabet og så søge videre derfra.. Hvis JM er det ENESTE du vil så er der vel ikke andet for end at tage kampen op!!!
Det er vigtigt at finde det der føles rigtigt-hvertfald for mig. Jeg tog matematik på enkeltfag,vuc sidste sommer netop pga problemet og de begrænsninger det medfølger. Jeg kan alt andet end matematik,-det jo fedt nok! Og det er så her jeg skal finde ud af hvilken retning jeg så skal følge. Der findes forskellige grader af talblindhed,akkorat som de der er ordblinde. Hvis du kan mere end plus så kan du mere end mig. Selv ved store tal kan jeg gå i selvsving. Jeg kender min begrænsning,jeg kende rmine svagheder,jeg kender mine stærke sider og har indtilvidere afprøvet en del. Jeg mangler "bare" at finde ud af hvilken retning jeg så skal gå! Det sgu svært når man har prøvet så meget som jeg har 
Anmeld