Indlæg nr 1000 :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

qp

Shibby skriver:

bibliotikar,-for få fremtidige jobmuligheder-udelukket. Selv blomsterbinder har jeg prøvet-udelukket, rengørring-udelukket,postarbejder-afprøvet,fedt nok job men bare ikk på længere sigt!

Det med ud over boxen var det jeg blev smidt ud i her i går hvor svaret blev jordemoder. Men det er ikk realitisk..Suk.. Må "bare" gå i dybden med det..fandt www.minfremtid.dk der er den nye version af maxi-due.dk. Det kræver bare liige vejleder før jeg kan få adgang til siden. Sådan en må jeg skaffe på mandag! Den skulle gerne kunne reducere tingene og fremhæve det som jeg måske ikke selv er klar over

HG har ofte været i mine tanker. Men det føles bare ikke rigtigt. Svært at forklare,men jeg vil barehave at det jeg skal bruge resten af mit liv på er noget der fra starten af føles rigtigt

sosu uddannelsen kunne måske være en god mulighed. Det OG vinduspudser samt skårstensfejer er vidst det sidste jeg efterhånden mangler at afprøve

Du skal da være smørrebrødsjomfru, skal du - det er liiiiiiiiiige DIG!!! Jeg kan mærke det....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Shibby

haha.. smørrebrødsjomfru..Det har jeg faktisk prøvet under brobygningsforløb,- fra jord til bord. Heller ikke! Ellers godt fundet på

Anmeld

26. september 2010

Sabrina2014

Hvad med bager, kok, slagter? ^^ Noget andet på teknisk skole? Frisør??

Anmeld

26. september 2010

ESV

Jeg er altså også talblind men har besluttet mig for at det ikke skal forhindre mig i at følge mine drømme!!

Det virker som om (ikke for at træde nogen over tæerne) at du sætter rigtig mange begrænsniger for dig selv!! Du afviser rigtig rigtig rigtig mange ting.. Og det må du selvfølgelig selv om, men hvad med at starte med matematik på enkelt fag og blive ved til den sidder i skabet og så søge videre derfra..  Hvis JM er det ENESTE du vil så er der vel ikke andet for end at tage kampen op!!!

Anmeld

26. september 2010

Shibby

Sabrina Lauritsen skriver:

Hvad med bager, kok, slagter? ^^ Noget andet på teknisk skole? Frisør??

Alle 3 ting du nævner har jeg også prøvet i forbindelse med brobygning. Da jeg tog maxi-due testen gav den svaret : bartender. Hvad laver en bartender? Snakker,er meget social osv. Udfra det tænkte jeg- aha...frisør!!! Det skal prøves! Og kunne jeg bare have holdt til kemikalierne så tror jeg faktisk jeg havde en chance der,men ak nej

Anmeld

26. september 2010

qp

Shibby skriver:

Alle 3 ting du nævner har jeg også prøvet i forbindelse med brobygning. Da jeg tog maxi-due testen gav den svaret : bartender. Hvad laver en bartender? Snakker,er meget social osv. Udfra det tænkte jeg- aha...frisør!!! Det skal prøves! Og kunne jeg bare have holdt til kemikalierne så tror jeg faktisk jeg havde en chance der,men ak nej

Nå jamen hvad har du i forvejen af skolegang bag dig?? Og er du go til dine ting, lige bort set fra den med matematikken?

Anmeld

26. september 2010

Shibby

ESV skriver:

Jeg er altså også talblind men har besluttet mig for at det ikke skal forhindre mig i at følge mine drømme!!

Det virker som om (ikke for at træde nogen over tæerne) at du sætter rigtig mange begrænsniger for dig selv!! Du afviser rigtig rigtig rigtig mange ting.. Og det må du selvfølgelig selv om, men hvad med at starte med matematik på enkelt fag og blive ved til den sidder i skabet og så søge videre derfra..  Hvis JM er det ENESTE du vil så er der vel ikke andet for end at tage kampen op!!!

Det er vigtigt at finde det der føles rigtigt-hvertfald for mig. Jeg tog matematik på enkeltfag,vuc sidste sommer netop pga problemet og de begrænsninger det medfølger. Jeg kan alt andet end matematik,-det jo fedt nok! Og det er så her jeg skal finde ud af hvilken retning jeg så skal følge. Der findes forskellige grader af talblindhed,akkorat som de der er ordblinde. Hvis du kan mere end plus så kan du mere end mig. Selv ved store tal kan jeg gå i selvsving. Jeg kender min begrænsning,jeg kende rmine svagheder,jeg kender mine stærke sider og har indtilvidere afprøvet en del. Jeg mangler "bare" at finde ud af hvilken retning jeg så skal gå! Det sgu svært når man har prøvet så meget som jeg har

Anmeld

26. september 2010

Shibby

qp skriver:

Nå jamen hvad har du i forvejen af skolegang bag dig?? Og er du go til dine ting, lige bort set fra den med matematikken?

Jeg er boglig stærk, jeg er lærenem i de fleste fag. Det jo fedt Gik i skole hele 9,blev smidt ud lige inden eksamen. Startede 10ene, men tog kun 2 fag på 10ene niveau, så min eksamen er 50% 9 klasse & 50% 10ene

Anmeld

26. september 2010

qp

Jeg er boglig stærk, jeg er lærenem i de fleste fag. Det jo fedt Gik i skole hele 9,blev smidt ud lige inden eksamen. Startede 10ene, men tog kun 2 fag på 10ene niveau, så min eksamen er 50% 9 klasse & 50% 10ene

SÅ er det sgu tattovør du skal være!!!

Ejh ... jamen det er da positivt, at du er stærk bogligt - har du ingen idéer om hvilken retning det skal være?

Anmeld

26. september 2010

Shibby

Har faktisk overvejet tatovør da jeg er god til kunst og design  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.