Indlæg nr 1000 :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

mor-til-vanessa

Sabrina Lauritsen skriver:

Nej hvis du kigger længere oppe snakker jeg også om kontorassistent :-)

nååååeee okay.

må have været lidt blind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

line melias mor

karina1980 skriver:

en sosu ass. står for alt det praktiske på stuen og hjælper JM, så det eneste JM skal er at mærke maven og mærke indvendigt.

de sosuer jeg har haft med har vejet, målt og hygget om mig bagefter, hvor JM har stået for det "kedelige" såsom at mærke efter og binde navlestreng.

det var lidt det samme da jeg var med til min søsters fødsel JM var hende den "lede" der konstant skulle mærke eller ligge nyt drop osv og sosuen sørgede for hyggen, mad og alt det praktiske.

har aldrig hørt om en sosu på fødegangen er det ikke sygeplejersker?

Anmeld

26. september 2010

Sujan

Måske kan du finde en smule inspiration ved at tage denne test fra jobindex... den viser hvilken slags job der passer til ens personlighed... ved ikke om den passer... men kan jo aldrig skade.. måske dukker der noget op man ikke havde tænkt over

http://www.jobindex.dk/cgi/typeindikator.cgi

Anmeld

26. september 2010

Mary

Altså...hvad med at blive sygeplerske? Det er det jeg har tænkt hele vejen igennem denne efterhånden ret lange tråd  

Fandt lige dette. Her har de i hvert fald ingen matematik   http://www.vucroskilde.dk/hf/roskilde/skema/sygeplejepakken/ Og det må være den generelle sygeplejepakke. 

Anmeld

26. september 2010

Mary

Dobbelt 

Anmeld

26. september 2010

Shibby

Sujan skriver:

Måske kan du finde en smule inspiration ved at tage denne test fra jobindex... den viser hvilken slags job der passer til ens personlighed... ved ikke om den passer... men kan jo aldrig skade.. måske dukker der noget op man ikke havde tænkt over

http://www.jobindex.dk/cgi/typeindikator.cgi

Har lige taget den

Svaret:

Forsørger

ESFJ-typer er ofte omsorgsfulde, meddelsomme og varme personer, som gerne ser til, at tingene bliver gjort ordentligt. Deres talent ligger i at sørge for at give hjælp og støtte, så andre får deres behov opfyldt. De er pligtopfyldende og opmærksomme på andre menneskers behov og søger at skabe harmoni og trivsel. De følger som regel reglerne og procedurerne på deres arbejdsplads og kan ofte tilsidesætte deres egne behov for at få samarbejdet til at fungere og bevare harmonien.

For ESFJer er det derfor vigtigt, at organisationen eller virksomheden er struktureret og velorganiseret, så deres arbejdsbetingelser giver mulighed for, at arbejdet udføres grundigt og ordentligt. Ofte vil man finde ESFJer i job hvor de kan bruge deres evne til at organisere tingene, så de personlige behov bliver opfyldt. Derfor finder man dem ofte i stillinger, der kræver en høj grad af kommunikation og i kombination med, at man er pligtopfyldende og yder personlig service inden for nogle veldefinerede rammer. De vil derfor være at finde inden for:

Følgende kendte personer har typen ESFJ: George Washington, Ray Kroc, J.C. Penney

Samtlige svar der var markeret med gult undervejs ramte plet. Sært... Men selv en net test tyder på sundhedssektoren. Det jo altid godt

-sygeplejeskepakken. Den starter først til aug igen ikk. Syntes kun jeg kunne se et fag med opstart i jan ? :/ Ellers skidesmart at der ikk er matematik..!

Anmeld

26. september 2010

>>Carina<<

Hvad med uddannelsen som klinikassistent ? Det er jeg selv og det krævede mig ik rigid noget matematik så vidt jeg husker

Anmeld

26. september 2010

Shibby

Carina1984 skriver:

Hvad med uddannelsen som klinikassistent ? Det er jeg selv og det krævede mig ik rigid noget matematik så vidt jeg husker

Hvilken vej skal man gå for at blive det?

Anmeld

26. september 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

Hvilken vej skal man gå for at blive det?

Først grundforløb på teknisk skole. Ingen matematik så ska man ha en læreplads (sku være nemmest i Kbh). Under den tid man er i lære skal man på skole to gange inde på tandlægeskolen/panum instituttet i Kbh. Så ska man til nogle eksamener (ligesom i alle uddannelser) og så er man sgu udlært jeg ka godt li arbejdet og det at ha med mennesker at gøre og ku hjælpe dem når de har ondt osv.

Anmeld

26. september 2010

Shibby

Hmm....Kay.. Hvor lang tid tager den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.