Indlæg nr 1000 :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

quity

Undskyld mig, for dette vilsikkert opfattes negativt. Jeg forstår bare ik hvad du vil med dette indlæg. Du ved jo hvad du vil, JORDMODER. Men md laver ik andet end at brokke dig over hvad du ik selv tror du kan og ik vil. Du afviser alle de gode forslag andre kommer med. Det eneste du er fokuseret på er jordmoder uddannelsen(det tror jeg også må være et fantastisk arbejde). Så kæmp dog for det.... At sidde og have ondt af sig selv kommer man ik langt med. Jeg kender selv flere stærkt ordblinde der har taget en uddannelse, de har bedt om hjælp. Så søg ind på uddannelsen, eller tag matematik på enkelt fag og bed om hjælp til din tal blindhed, der er masser af hjælp og støtte at få.

Tænk dog lidt positiv og sig til dig selv ja, fuck tal blindheden, det skal sgu ik sætte en stopper for om jeg skal blive jordmoder eller ej.

Ja det kan godt blive en hård tid, men det vil være det hele værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

CamiRon

Shibby skriver:

Det siger jo det meste!  

Jeg mangler noget at give mig til..!

Havde en samtale i går der fik mig til at tænke på det her uddannelsespis en gang til.

Blev spurgt om hvis jeg bare skulle sige noget ud i det blå hvor jeg tror jeg ikk køre død i mit arbejde,-hvad det så skulle være. Mit svar: Jordemoder. Vil vildt gerne. Kan ikke. Jeg er ekstrem dårlig til matematik. Ellers ville min vej være sosu,trin 2. Det vil give adgang til jordemoderskolen. Men jeg kan ikke! Hva så.. Seriøst. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge mit liv på. Mit liv har sofare været hårdt nok i sigselv. Det er tit svært bare at leve. Hvordan fanden finder jeg så svaret- og hvor. Hvad skal jeg

Butik-udelukket. politiet-udelukket. skolelærer. udelukket. salg og service. udelukket. bygningsmaler-udelukket. pædagogmedhjælper-udelukket. jordemoder-næsten udelukket.

Hvad er der så tilbage.. Jeg hader at jeg er kørt fast og ikk ved hvilken vej jeg skal vælge! GRRR sgu pis og møg! Jeg topper sikkert 2000 indlæg ved juletid

Indlæg nr 1000

Hej Katharina.

Hvad mener du med sosu trin 2? Jeg er uddannet sosuass. og kunne rigtig godt tænke mig at læse videre til noget f.eks. jordemoder, men hvad kræver det? Ved du noget? Skal man igennem sygeplejerskeuddannelsen først?  Alle de spørgsmål en søndag morgen om noget jeg sikkert ku finde på nettet, men du fangede jeg lige dit indlæg!

Anmeld

26. september 2010

prettybutterfly

Aj jeg bliver nødt til at fortælle dig en hemmelighed jeg ik har fortalt ret mange og faktisk er ret flov over!! Jeg har også været totalt matematik spadser MEN er bevis på den KAN lykkes. Jeg har præsteret at læse Matematik B niveau, ikke 1 gang, heller ikke 2 gange men 3!!!!!!!!!!! 3 gange¨før det lykkedes for mig at komme igennem det, og bestå! Efter 3. forsøg (hvor jeg gik helt kold til mudtligt eksamen og var ved at dø) tog jeg mat A niveau hvor jeg efter 1. gang fik 4 i skriftligt men 10 i mundligt! Og nu læser jeg til læge på KBH universitet. Og jeg er SÅÅÅÅ lykkelig for jeg KÆMPEDE FOR VANVITTIGT. Altså folk troede jo jeg var dum i hovedet da jeg forsøgte for 3. gang MEN jeg VILLE det bare så dybt i mit hjerte.

Så HVIS det er jordemoder du VIRKELIG brænder for, så skylder du altså dig selv at prøve det matematik igen og igen til det lykkes! Trust me, det ER det værd!!

En kærlig hilsen Fra Mona

Anmeld

26. september 2010

helora

Shibby skriver:

Det siger jo det meste!  

Jeg mangler noget at give mig til..!

Havde en samtale i går der fik mig til at tænke på det her uddannelsespis en gang til.

Blev spurgt om hvis jeg bare skulle sige noget ud i det blå hvor jeg tror jeg ikk køre død i mit arbejde,-hvad det så skulle være. Mit svar: Jordemoder. Vil vildt gerne. Kan ikke. Jeg er ekstrem dårlig til matematik. Ellers ville min vej være sosu,trin 2. Det vil give adgang til jordemoderskolen. Men jeg kan ikke! Hva så.. Seriøst. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge mit liv på. Mit liv har sofare været hårdt nok i sigselv. Det er tit svært bare at leve. Hvordan fanden finder jeg så svaret- og hvor. Hvad skal jeg

Butik-udelukket. politiet-udelukket. skolelærer. udelukket. salg og service. udelukket. bygningsmaler-udelukket. pædagogmedhjælper-udelukket. jordemoder-næsten udelukket.

Hvad er der så tilbage.. Jeg hader at jeg er kørt fast og ikk ved hvilken vej jeg skal vælge! GRRR sgu pis og møg! Jeg topper sikkert 2000 indlæg ved juletid

Indlæg nr 1000

Hvad med at tage en snak med en udannelsesvejleder? Du kan få at vide via kommunen, hvem du kan kontakte. Vedkommende tager udgangspunkt i dine forudsætninger ift. uddannelse/arbejde, så det kunne være du kunne få nogle gode idéer.

Og tillykke med indlæg nr. 1000...

Anmeld

26. september 2010

LilyMarleen

konditor

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

quity skriver:

Undskyld mig, for dette vilsikkert opfattes negativt. Jeg forstår bare ik hvad du vil med dette indlæg. Du ved jo hvad du vil, JORDMODER. Men md laver ik andet end at brokke dig over hvad du ik selv tror du kan og ik vil. Du afviser alle de gode forslag andre kommer med. Det eneste du er fokuseret på er jordmoder uddannelsen(det tror jeg også må være et fantastisk arbejde). Så kæmp dog for det.... At sidde og have ondt af sig selv kommer man ik langt med. Jeg kender selv flere stærkt ordblinde der har taget en uddannelse, de har bedt om hjælp. Så søg ind på uddannelsen, eller tag matematik på enkelt fag og bed om hjælp til din tal blindhed, der er masser af hjælp og støtte at få.

Tænk dog lidt positiv og sig til dig selv ja, fuck tal blindheden, det skal sgu ik sætte en stopper for om jeg skal blive jordmoder eller ej.

Ja det kan godt blive en hård tid, men det vil være det hele værd.

laceHolder1_TextEditor_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Lige mine ord  Hvis der er noget man vil så man kæmpe for det, og ikke bare læne sig tilbage & sige det kan jeg ikke. For man kan hvad man vil

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

prettybutterfly skriver:

Aj jeg bliver nødt til at fortælle dig en hemmelighed jeg ik har fortalt ret mange og faktisk er ret flov over!! Jeg har også været totalt matematik spadser MEN er bevis på den KAN lykkes. Jeg har præsteret at læse Matematik B niveau, ikke 1 gang, heller ikke 2 gange men 3!!!!!!!!!!! 3 gange¨før det lykkedes for mig at komme igennem det, og bestå! Efter 3. forsøg (hvor jeg gik helt kold til mudtligt eksamen og var ved at dø) tog jeg mat A niveau hvor jeg efter 1. gang fik 4 i skriftligt men 10 i mundligt! Og nu læser jeg til læge på KBH universitet. Og jeg er SÅÅÅÅ lykkelig for jeg KÆMPEDE FOR VANVITTIGT. Altså folk troede jo jeg var dum i hovedet da jeg forsøgte for 3. gang MEN jeg VILLE det bare så dybt i mit hjerte.

Så HVIS det er jordemoder du VIRKELIG brænder for, så skylder du altså dig selv at prøve det matematik igen og igen til det lykkes! Trust me, det ER det værd!!

En kærlig hilsen Fra Mona

WOW! Stærlt gået & det viser bare at hvis man vil, så kan man godt 

Anmeld

26. september 2010

prettybutterfly

SoffiLine skriver:

WOW! Stærlt gået & det viser bare at hvis man vil, så kan man godt 

Tak!!! Det var også ret hårdt da det stod på!!!!

Anmeld

26. september 2010

mor-til-vanessa

Sabrina Lauritsen skriver:

Handelsskolen var heller ikke rigtig mig.. Slet ikke... HHX (som tager 3 år) er FULD af lektier osv osv... Det ville jeg slet ikke kunne klare.

HG som tager 2 år, er en DEL nemmere, og mere for dem som er 'skoletræt' - som mig, og ikke kan overskue en dag med lektier.. Er det fagene eller hvad der gør, at du ikke vil HG?? :-)

bare lige lidt info. man kan ikke bruge hg til at komme ind på jordemoderskolen. 

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

prettybutterfly skriver:

Tak!!! Det var også ret hårdt da det stod på!!!!

Var sgu så lidt!

Men i sidste ende er det jo alt værd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.