Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Når Kitty ruger på æg, så kommer der en ff9900;"> kattekylling, haha!

hihihi! Ja, du har abekatten så har jeg kattekyllingerne. De er forhåbentlig snart på vej. Om 3 uger ved vi det. Lige omkring vores 5 årsdag. Mon det med årsdage bringer lykke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Trolde_mor

kitty skriver:

Tusind tak!

Du har termin lige om hjørnet! Hvor er det vildt. Det virker som om det er en måned siden du væltede på scooter og var så ked! Hvor er det skønt! Om 9 mdr. er det måske mig?! Altså ikke det med scooteren, men med terminen

Ja, det er liiiige om hjørnet (hvis han ellers vil ud den bandit ) Tiden er også bare gået Såååååå stærkt syntes jeg. Og ihh ja, tænk at om 9 mdr. sidder du måske med din egen lille helt igennem fantastiske baby Ihh.. håber det sådan for jer Kitty, I har sq kæmpet så længe, og fortjener det virkelig..!

Anmeld

25. september 2010

VNB

iiiiiiiiiiiih hvor er det da bare rigtig gode nyheder!!!!

Du er da vist en ægte lille guldhøne!

at resten af processen kommer til at gå mindst lige så godt!

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

VNB skriver:

iiiiiiiiiiiih hvor er det da bare rigtig gode nyheder!!!!

Du er da vist en ægte lille guldhøne!

at resten af processen kommer til at gå mindst lige så godt!

Hihi! Guldhøne! Jeg kommer til at tænke Goldie Hawn, fordi kæresten går og oversætter til engelsk på mærkelige måder

Jeg håber det kommer til at gå strygende herfra. Det ville være lykken!

Håber I har det dejligt!?

Anmeld

25. september 2010

Bavianis

kitty skriver:

hihihi! Ja, du har abekatten så har jeg kattekyllingerne. De er forhåbentlig snart på vej. Om 3 uger ved vi det. Lige omkring vores 5 årsdag. Mon det med årsdage bringer lykke?

Det gør det HELT sikkert! Det sjove er, at Gregres og jeg i mange år har troet at vi havde årsdag d. 21. september. I morges fandt vi ud af at det rent faktisk var den 25., haha!

- Og bare vent - når vi to har kobberbryllup (altså ikke med hinanden, men med mænderne ) - så har vi nok til Jens Hansens bondegård!!! Abekatte, kattekyllinger, høneaber og gorillahøns  

Anmeld

25. september 2010

Mira0911

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Åh Kitty... Hvor er det super fantastisk at høre...

Er så glad på jeres vejne... :)

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Det gør det HELT sikkert! Det sjove er, at Gregres og jeg i mange år har troet at vi havde årsdag d. 21. september. I morges fandt vi ud af at det rent faktisk var den 25., haha!

- Og bare vent - når vi to har kobberbryllup (altså ikke med hinanden, men med mænderne ) - så har vi nok til Jens Hansens bondegård!!! Abekatte, kattekyllinger, høneaber og gorillahøns  

Ja, bondegårssangen får en helt anden betydning nu Vi har årsdag den dag prins christian har fødselsdag. 15. oktober. Vi blev kæresten om aftenen, den dag han blev født. Vi sad i en bar, 2 danske piger og vores færøske venner, og skålede for den nye prins af Danmark. Og vi har været sammen lige siden. Så han kommer ikke til at glemme dagen, for de flager på busserne og det hele

Hvordan fandt I ud af at I havde "husket" forkert?

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Åh Kitty... Hvor er det super fantastisk at høre...

Er så glad på jeres vejne...

Tusind tak! Og tak for de søde ord i den anden tråd! Ville ikke skriver derinde, for så skal folk bare skrive om mig igen!

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

HURRAAAAAAAAAAA Hvor er det bare fantastisk!!! Mon ikke der er et par stykker af dem med en rigtig baby i? Hvor dejligt endelig at høre nogle rigtigt gode nyheder, NU kan det ikke are længe før du lægger et stribet billede ind i en hurratråd!!! 

Knus og kram

Rosa

Anmeld

25. september 2010

Bavianis

kitty skriver:

Ja, bondegårssangen får en helt anden betydning nu Vi har årsdag den dag prins christian har fødselsdag. 15. oktober. Vi blev kæresten om aftenen, den dag han blev født. Vi sad i en bar, 2 danske piger og vores færøske venner, og skålede for den nye prins af Danmark. Og vi har været sammen lige siden. Så han kommer ikke til at glemme dagen, for de flager på busserne og det hele

Hvordan fandt I ud af at I havde "husket" forkert?

Det er jo altid sådan lidt svært præcist at definere hvornår man bliver kærester sådan rigtigt. Gregers var tutor for mig da jeg startede på uni, og vi var på ca. 4 dates. Men til en stor fest på universitetet, kom han over til mig (meget beruset) og sagde "Du er min kæreste - vil du med på skiferie?"

Idag tjekkede jeg tlf'en - og så var det sørme idag...

Man kan dog ikke sige vi fejrer dagen - Gregers er ude og male graffiti med en ven, og jeg ordner vasketøj herhjemme...  

Jeg har dog været i Aalborg og har købt et par støvler til 1500.- - penge jeg ikke har, så føles det ekstra godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.