Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

otlitrom

Sakris skriver:

Hvor vildt!

Ej, jeg håber det bedste for jer og jeres fine æg! Det kunne jo være for vildt fedt for jer. Og dejligt hvis det skulle være slut med hormonerne igen efter dette forsøg

Var der noget med at I skulle bestemme om der skulle lægges et eller to æg op igen? og er I kommet frem til en beslutning?

Ja, det er noget vi skal have bestemt. Eller det har vi faktisk vidst fra start.. Vi vil gerne have 2 lagt tilbage. Men nu må vi se, hvad lægerne siger, og af hvilken kvaliten æggene er, når de kommer ud. Og om det går som det skal, når de skal befrugtes! De skal jo også dele sig rigtigt.. Der er SÅ meget at tage højde for. Men som udgangsounkt vil vi gerne have 2. Tvillinger vil være dobbelt lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Maise

kitty skriver:

De skal allerede ud onsdag eller torsdag! det vil sige ca 12 dage på hormoner.. Der er nogen der går 3 uger. De skal lægges tilbage 2 dage efter. Så fredag eller lørdag! Vi havde slet ikke turdet håbe på det her, men det føles fantastisk! Nu skal de bare fortsætte den gode stil, og så kan jeg teste om ca 3 uger!

Vi er helt rundt på gulvet herhjemme!

åhh det lyder jo bare så fedt. ihhh hvor er det spændende. Husk at opdater hvad der sker.

Anmeld

25. september 2010

Riksen

Det lyder da bare skønt med hele 16 æg!

Så må du hellere placere dig i sofaen, smække benene op og nyde at du er blevet beordret til at slappe helt af  - og så selvfølgelig nyde at du bliver forkælet på det groveste af din kæreste

Super nyhed! God lørdag!

Ps. Fedt profilbillede - det passer da perfekt med alle de fine æg.

Anmeld

25. september 2010

Trolde_mor

Wee Kitty!

Sikke nogle dejlige nyheder

Sidder helt og storsmiler på dine vegne... Hehe Det er da virkelig fantastiske nyheder

for at din krop fortsætter med at behandle dem super godt og for at de fine æg er i god kvalitet når de kommer ud, så du kan få 2 tilbage, der giver jer lykke eller dobbelt lykke

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Maise skriver:

åhh det lyder jo bare så fedt. ihhh hvor er det spændende. Husk at opdater hvad der sker.

Jeg opdaterer med sikkerhed! Al den støtte og hepperiet herinde fra betyder SÅ meget, så jeg kan slet ikke lade være

Anmeld

25. september 2010

DK

Arghh du er dygtig!!! Uhh det bliver spændende!!!

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Det lyder da bare skønt med hele 16 æg!

Så må du hellere placere dig i sofaen, smække benene op og nyde at du er blevet beordret til at slappe helt af  - og så selvfølgelig nyde at du bliver forkælet på det groveste af din kæreste

Super nyhed! God lørdag!

Ps. Fedt profilbillede - det passer da perfekt med alle de fine æg.

Jeg ligger allerede på sofaen, spiser chokoladekiks og drikker hindbærbrus.. Haha Og jeg nyder at være beordret til at ligge her. Så kan kæresten liiige tage støvsugeren, uden jeg skal have dårlig samvittighed

Han er kørt en tur ud til min far og pille ved bilen. Tror han er så glad, han slet ikke kan rumme det, så han måtte lige have lidt tid alene. Og det er fint. Så kan jeg jo sludre med Jer herinde

Jeg synes profilbilledet skulle skiftes til en høne, nu hvor det gik så godt, hihi

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Trolde_mor skriver:

ff6600;"> Wee Kitty!

Sikke nogle dejlige nyheder

Sidder helt og storsmiler på dine vegne... Hehe Det er da virkelig fantastiske nyheder

for at din krop fortsætter med at behandle dem super godt og for at de fine æg er i god kvalitet når de kommer ud, så du kan få 2 tilbage, der giver jer lykke eller dobbelt lykke

Tusind tak!

Du har termin lige om hjørnet! Hvor er det vildt. Det virker som om det er en måned siden du væltede på scooter og var så ked! Hvor er det skønt! Om 9 mdr. er det måske mig?! Altså ikke det med scooteren, men med terminen

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

DK skriver:

Arghh du er dygtig!!! Uhh det bliver spændende!!!

Er også helt stolt Tror jeg også kæresten er. Jeg fik et klap på skulderen da vi kom ud fra klnikken, haha

Det bliver rigtig spændende. De sagde at nogle af æggene godt kunne falde fra de næste dage. men jeg har altså planer om at ruge dem allesammen klar til udtagning

Anmeld

25. september 2010

Riksen

kitty skriver:

Jeg ligger allerede på sofaen, spiser chokoladekiks og drikker hindbærbrus.. Haha Og jeg nyder at være beordret til at ligge her. Så kan kæresten liiige tage støvsugeren, uden jeg skal have dårlig samvittighed

Han er kørt en tur ud til min far og pille ved bilen. Tror han er så glad, han slet ikke kan rumme det, så han måtte lige have lidt tid alene. Og det er fint. Så kan jeg jo sludre med Jer herinde

Jeg synes profilbilledet skulle skiftes til en høne, nu hvor det gik så godt, hihi

Aah, det lyder skønt med chokokiks og hindbærbrus - nu får man jo selv lyst til det

Jeg kan godt forstå at det er svært at rumme. Godt at han kan bearbejde det hos svigerfar.

Gok gok herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.