Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

otlitrom

Rosa skriver:

HURRAAAAAAAAAAA Hvor er det bare fantastisk!!! Mon ikke der er et par stykker af dem med en rigtig baby i? Hvor dejligt endelig at høre nogle rigtigt gode nyheder, NU kan det ikke are længe før du lægger et stribet billede ind i en hurratråd!!! 

Knus og kram

Rosa

Babyen (eller mandens atleter) propper klnikken jo derind, men der er 16 huler at vælge imellem, så mon ikke der er nogen der bliver beboede. Og forhåbentlig også et par til fryseren. Det kunne være SÅ godt, for så slipper jeg for det her hormon-helvede igen!

Jeg glæder mig til at lægge masser af striber herind. Jeg lover dig at du ikke vil overse det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Det er jo altid sådan lidt svært præcist at definere hvornår man bliver kærester sådan rigtigt. Gregers var tutor for mig da jeg startede på uni, og vi var på ca. 4 dates. Men til en stor fest på universitetet, kom han over til mig (meget beruset) og sagde "Du er min kæreste - vil du med på skiferie?"

Idag tjekkede jeg tlf'en - og så var det sørme idag...

Man kan dog ikke sige vi fejrer dagen - Gregers er ude og male graffiti med en ven, og jeg ordner vasketøj herhjemme...  

Jeg har dog været i Aalborg og har købt et par støvler til 1500.- - penge jeg ikke har, så føles det ekstra godt!

Hehe, nej det er rigtigt. Man spørger jo ikke lige om man skal være kærester, ja/nej/måske Man vælger lidt selv, hvilken dag det bliver. Vi valgte dén dag. Det var da det første kys, hihi! (Og mig der faldt beruset ned ad en trappe )

Lyder deeeeejligt med nye støvler! Det er også et punkt på min "must have" liste, inden det bliver vinter. Men først kom jeg altså til at købe et stykke børnetøj... Det første nogensinde. Men jeg måtte bare eje det Nu ligger det gemt til kattekyllingen!

Anmeld

25. september 2010

tioyv

ihh hvor er det fantastisk

alt hvad jeg kan

Anmeld

25. september 2010

Mor til L&S

Tillykke - dejligt at læse

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Tak allesammen! Hver eneste hilsen bliver læst, men får desværre ikke svaret alle! Vi er meget glade for alle Jeres beskeder og hepperiet! Det er dejligt at dele glæden med Jer!

Anmeld

25. september 2010

Kruse90

sådan søøde.
Hvor er det dejligt at læse
Hepper alt hvad jeg kan.

Anmeld

25. september 2010

Risen

Fantastisk - Hepper og danser i mit kitty cheerleder tøj

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Risen skriver:

Fantastisk - Hepper og danser i mit kitty cheerleder tøj

Hihihi! Er det noget du har billeder eller film af?

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

sådan søøde.
Hvor er det dejligt at læse
Hepper alt hvad jeg kan.

Tusind tak! Og i lige måde!!!

Anmeld

25. september 2010

Malene76

Det er jo helt vildt fantastisk.   Tillykke med det. Så er der jo i den grad lys for enden af tunnelen. Ej men det er jo altså helt vildt. 16 æg!!  

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.