Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

DK

kitty skriver:

Er også helt stolt Tror jeg også kæresten er. Jeg fik et klap på skulderen da vi kom ud fra klnikken, haha

Det bliver rigtig spændende. De sagde at nogle af æggene godt kunne falde fra de næste dage. men jeg har altså planer om at ruge dem allesammen klar til udtagning

Ja naturligvis!! Ihh jeg glæder mig til at følge dig og kæresten. I kan blive de nye "Kitty & kærsten + 16!!" på Discovery Channel! Ujjj der bliver bare SÅ travlt hjemme ved jer, he he!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sakris

kitty skriver:

Ja, det er noget vi skal have bestemt. Eller det har vi faktisk vidst fra start.. Vi vil gerne have 2 lagt tilbage. Men nu må vi se, hvad lægerne siger, og af hvilken kvaliten æggene er, når de kommer ud. Og om det går som det skal, når de skal befrugtes! De skal jo også dele sig rigtigt.. Der er SÅ meget at tage højde for. Men som udgangsounkt vil vi gerne have 2. Tvillinger vil være dobbelt lykke!

Det kan jeg godt forstå. Man er nok også mere tilbøjelig til at føle man har fået de børn man skulle hvis man får tvillinger! Fremfor hvis man skal have dem en af gangen. Dobbelt så hårdt og dobbelt glæde! Der er jo desværre også en chance for at kun et æg bliver til noget. Men så er det jo stadig også en kæmpe lykkeFordi det er lykkedes!

Ihvertfald mange tanker og krydsede fingre til dig

Anmeld

25. september 2010

Natascha

Stort tillykke med de mange æg...

for at de deler sig rigtigt

Knus fra Natascha

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Ja naturligvis!! Ihh jeg glæder mig til at følge dig og kæresten. I kan blive de nye "Kitty & kærsten + 16!!" på Discovery Channel! Ujjj der bliver bare SÅ travlt hjemme ved jer, he he!!!

Hehe, naaarh, jeg tror jeg ruger dem til udtagning, og så vælger vi "kun" at få to tilbage. Så kan resten ryge i fryseren og blive eskimo-æg Så kan vi tage dem op om nogle år og lave eskimo-søskende til dem vi (selvfølgelig) får nu Det andet ville være lige vildt nok. Selvom manden elsker Discovery

Anmeld

25. september 2010

Mutti2B

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

For fanden da, Kitty! Så sidder jeg her og er ved at få frokosten galt i halsen! 16 ÆG......  Det er jo intet mindre end fantastisk. Nu skal du bare slappe af og ruge videre, så du kan blive mor til sommer

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

For fanden da, Kitty! Så sidder jeg her og er ved at få frokosten galt i halsen! ff0000;"> 16 ÆG...... 000000; font-size: x-small;"> Det er jo intet mindre end fantastisk. Nu skal du bare slappe af og ruge videre, så du kan blive mor til sommer

ff0000;"> 000000;">  

Sorry med frokosten, men den er god nok! Der er 16! Og det vilde er at alle er 12 mm... Det lignede en helt vindrue-klase, da han scannede

Nu skal det bare gå godt med de små æg, og så skal du ha ÆL i den rigtige side næste gang. Så er der to stolte sommermødre på vej!

Anmeld

25. september 2010

linefun

Fedt med en SÅ dejlig besked, der "popper op", når man åbner for baby.dk.

Hvor er det dog stort, det kunne ikke være bedre

Og sikke et fantastisk profilbillede - du kan med al god samvittighed lægge dig henslængt på sofaen, fra nu af - det fortjener du fuldt ud

Stort tillykke på en dejlig dag

Anmeld

25. september 2010

Chalala85

Hvor er det fedt at høre Kitty

Anmeld

25. september 2010

Mutti2B

kitty skriver:

Sorry med frokosten, men den er god nok! Der er 16! Og det vilde er at alle er 12 mm... Det lignede en helt vindrue-klase, da han scannede

Nu skal det bare gå godt med de små æg, og så skal du ha ÆL i den rigtige side næste gang. Så er der to stolte sommermødre på vej!

Jeg ofrer gerne min frokost for en eller flere babyer til dig

Det er da også fuldstændig sindsygt at de alle er 12mm. Kan godt forstå at kæresten er stolt af sin puttehøne, gok gok.

Og ja, selvfølgelig bliver vi da mødre til sommer

Anmeld

25. september 2010

Mathilde

Sikke et fantastisk indlæg!!!

Hvor er det godt at høre virkelig godt! Jeg er rigtig glad på jeres vegne...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.