FruRafn skriver:
TILLYKKE!!!
Skal selv ruge på samme antal ca. hvis det går efter lægernes plan (ægsortering), så har lige et par spørgsmål jeg håber du vil svare på
1. gør det ondt at have så mange æg derinde?
2. Har du tænkt dig at gå på arbejde mellem ægudtagelsen og opsættelsen? (tror man har lidt ondt)
3. må man arbejde mens man ruger på alle de æg der, eller skal man bare ligge non-stop på sofaen?
Kram herfra
Jeg vil gerne svare på dine spørgmål! Der er bare et lille men... Det er aldrig helt ens, fra kvinde til kvinde. Men sådan er det jo med alting 
Jeg har ikke mærket så meget til æggene, før det seneste dage. Det niver, som under optakt til mens.. Eller under ÆL, hvis du mærker noget til den? Og så er jeg frygtelig frygtelig oppustet. Jeg sender dig lige en besked med koden på mit album "morgen/aften", så kan du se, hvordan maven så ud torsdag morgen og aften 
Jeg er meget meget træt, og sover rigtig meget. Men jeg går på arbejde (er i praktik i hjemmeplejen, er snart færdig som sygeplejerske) og jeg handler ind. Forstået på den måde, at jeg sagtens kan gå, men jeg kan ikke rigtig bære. Vi bor på 2. sal, og jeg orker kun 1 gang i trapperne. Er der for mange varer må jeg lade dem stå, og få manden til at hente dem. Jeg bliver fysisk dårlig, hvis jeg skal slæbe! Resten af det huslige magter jeg kun til nøds. Jeg har intet overskud til at gå tur med støvsugeren, eller vasketøj når jeg kommer hjem fra arbejde. Det bliver derfor gjort hvis jeg har fri, eller det er weekend! Manden er god til at tage over, og det er guld værd!
Jeg fik at vide på sygehuset igår, at jeg fra nu af skulle forholde mig meget i ro. Ikke noget med at hoppe, løbe eller være for fysisk aktiv. Jeg må til nøds cykle en lille tur. Men det gør ingenting. Sofaen har været min bedste ven de sidste 5 uger 
Jeg har fri den dag æggene skal tages ud. dagen efter har jeg ikke fri, men planlægger at melde mig syg, så jeg får fred. Ved fa andre, at den dag også er rigtig hård. Jeg har desværre et vist antal fridage, når jeg er i praktik, og de løber op. Derfor må jeg melde mig syg, men skidt med det. 2 dage efter udtagning skal æggene så lægges tilbage, og der skal man også forholde sig i ro. Det bliver nok lørdag for mit vedkommende.Så der har jeg et par dage til at sunde mig 
Jeg håber det var svar nok.. Jeg har liiidt svært ved at fatte mig i korthed, men jeg håber det gav dig et indtryk af, hvad der rører sig! Og så håber jeg det komer til at gå Jer godt!! Husker jeg rigtig, hvis det var næste år I skal igang??