Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

otlitrom

Neki skriver:

Hvor er det FANTASTISKE nyheder... Ej hvor er det altså dejligt, og giver virkelig meget håb om at det kan lade sig gøre Jeg krydser simpelthen alt jeg overhovedet kan for, at det nu endelig er blevet jeres tur! Det fortjener i virkelig efter så lang tid!

Glæder mig til at følge med de næste tre uger...

Mange knus Neki

Jeg er glad for, at det kan sprede lidt håb hos dig - og måske de andre! Jeg har også selv nydt godt af de historier, hvor der er noget der er gået godt. Det vækker troen om, at den kan lykkes!

Jeg glæder mig også meget til de næste 3 uger. de bliver lange, men forhåbentlig bliver de det hele værd!

&

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

wamse

Jeg ved altså ikke ret meget om barnløshedsbehandling, men jeg ønsker dig alt den held og lykke man over hovedet kan ønske for et andet menneske

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

wamse skriver:

Jeg ved altså ikke ret meget om barnløshedsbehandling, men jeg ønsker dig alt den held og lykke man over hovedet kan ønske for et andet menneske

Tak Wamse! Det var sødt skrevet!

Anmeld

26. september 2010

Meliora

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

TILLYKKE!!!

Skal selv ruge på samme antal ca. hvis det går efter lægernes plan (ægsortering), så har lige et par spørgsmål jeg håber du vil svare på

1. gør det ondt at have så mange æg derinde?
2. Har du tænkt dig at gå på arbejde mellem ægudtagelsen og opsættelsen? (tror man har lidt ondt)
3. må man arbejde mens man ruger på alle de æg der, eller skal man bare ligge non-stop på sofaen?

Kram herfra

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

FruRafn skriver:

TILLYKKE!!!

Skal selv ruge på samme antal ca. hvis det går efter lægernes plan (ægsortering), så har lige et par spørgsmål jeg håber du vil svare på

1. gør det ondt at have så mange æg derinde?
2. Har du tænkt dig at gå på arbejde mellem ægudtagelsen og opsættelsen? (tror man har lidt ondt)
3. må man arbejde mens man ruger på alle de æg der, eller skal man bare ligge non-stop på sofaen?

Kram herfra

Jeg vil gerne svare på dine spørgmål! Der er bare et lille men... Det er aldrig helt ens, fra kvinde til kvinde. Men sådan er det jo med alting

Jeg har ikke mærket så meget til æggene, før det seneste dage. Det niver, som under optakt til mens.. Eller under ÆL, hvis du mærker noget til den? Og så er jeg frygtelig frygtelig oppustet. Jeg sender dig lige en besked med koden på mit album "morgen/aften", så kan du se, hvordan maven så ud torsdag morgen og aften

Jeg er meget meget træt, og sover rigtig meget. Men jeg går på arbejde (er i praktik i hjemmeplejen, er snart færdig som sygeplejerske) og jeg handler ind. Forstået på den måde, at jeg sagtens kan gå, men jeg kan ikke rigtig bære. Vi bor på 2. sal, og jeg orker kun 1 gang i trapperne. Er der for mange varer må jeg lade dem stå, og få manden til at hente dem. Jeg bliver fysisk dårlig, hvis jeg skal slæbe! Resten af det huslige magter jeg kun til nøds. Jeg har intet overskud til at gå tur med støvsugeren, eller vasketøj når jeg kommer hjem fra arbejde. Det bliver derfor gjort hvis jeg har fri, eller det er weekend! Manden er god til at tage over, og det er guld værd!

Jeg fik at vide på sygehuset igår, at jeg fra nu af skulle forholde mig meget i ro. Ikke noget med at hoppe, løbe eller være for fysisk aktiv. Jeg må til nøds cykle en lille tur. Men det gør ingenting. Sofaen har været min bedste ven de sidste 5 uger

Jeg har fri den dag æggene skal tages ud. dagen efter har jeg ikke fri, men planlægger at melde mig syg, så jeg får fred. Ved fa andre, at den dag også er rigtig hård. Jeg har desværre et vist antal fridage, når jeg er i praktik, og de løber op. Derfor må jeg melde mig syg, men skidt med det. 2 dage efter udtagning skal æggene så lægges tilbage, og der skal man også forholde sig i ro. Det bliver nok lørdag for mit vedkommende.Så der har jeg et par dage til at sunde mig

Jeg håber det var svar nok.. Jeg har liiidt svært ved at fatte mig i korthed, men jeg håber det gav dig et indtryk af, hvad der rører sig! Og så håber jeg det komer til at gå Jer godt!! Husker jeg rigtig, hvis det var næste år I skal igang??

Anmeld

26. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kære søde Kitty. Hvor er det bare super vidunderligt at læse. Endelig går det fremad for jer. Det fortjener i mere end noget andet. 

Det er en fornøjelse at læse et lykkerus indlæg fra dig. Det varmer mit hjerte, at det endelig går så godt, og jeg håber at de 16 guldæg vokser sig store, stærke og modtagelige. I skal jo for pokker bare have de to fantastisk smukke streger om et par uger, sådan er det bare!

Jeg tror på det, sender jer tanker og masser af krydsede fingre.

KÆMPE KNUS og tillykke og held og lykke med det. Jeg glæder mig til at følge dig lidt tættere de næste mange uger. Det bliver det vilde eventyr.

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kære søde Kitty. Hvor er det bare super vidunderligt at læse. Endelig går det fremad for jer. Det fortjener i mere end noget andet. 

Det er en fornøjelse at læse et lykkerus indlæg fra dig. Det varmer mit hjerte, at det endelig går så godt, og jeg håber at de 16 guldæg vokser sig store, stærke og modtagelige. I skal jo for pokker bare have de to fantastisk smukke streger om et par uger, sådan er det bare!

Jeg tror på det, sender jer tanker og masser af krydsede fingre.

KÆMPE KNUS og tillykke og held og lykke med det. Jeg glæder mig til at følge dig lidt tættere de næste mange uger. Det bliver det vilde eventyr.

Årh tak, søde Alexis! Der var jeg lige ved at tude! Det var en masse søde ord!!

Jeg håber snart lykken tilsmiler Jer, så vi kan træde ud af behandlingsgruppen, og over i den gruppe vi har drømt om så længe! I fortjener det bestemt også! Det er desværre blevet en lang kamp, der trækker tænder ud! Men guldet er på vej, det er jeg sikker på!!

Anmeld

26. september 2010

Meliora

kitty skriver:

Jeg vil gerne svare på dine spørgmål! Der er bare et lille men... Det er aldrig helt ens, fra kvinde til kvinde. Men sådan er det jo med alting

Jeg har ikke mærket så meget til æggene, før det seneste dage. Det niver, som under optakt til mens.. Eller under ÆL, hvis du mærker noget til den? Og så er jeg frygtelig frygtelig oppustet. Jeg sender dig lige en besked med koden på mit album "morgen/aften", så kan du se, hvordan maven så ud torsdag morgen og aften

Jeg er meget meget træt, og sover rigtig meget. Men jeg går på arbejde (er i praktik i hjemmeplejen, er snart færdig som sygeplejerske) og jeg handler ind. Forstået på den måde, at jeg sagtens kan gå, men jeg kan ikke rigtig bære. Vi bor på 2. sal, og jeg orker kun 1 gang i trapperne. Er der for mange varer må jeg lade dem stå, og få manden til at hente dem. Jeg bliver fysisk dårlig, hvis jeg skal slæbe! Resten af det huslige magter jeg kun til nøds. Jeg har intet overskud til at gå tur med støvsugeren, eller vasketøj når jeg kommer hjem fra arbejde. Det bliver derfor gjort hvis jeg har fri, eller det er weekend! Manden er god til at tage over, og det er guld værd!

Jeg fik at vide på sygehuset igår, at jeg fra nu af skulle forholde mig meget i ro. Ikke noget med at hoppe, løbe eller være for fysisk aktiv. Jeg må til nøds cykle en lille tur. Men det gør ingenting. Sofaen har været min bedste ven de sidste 5 uger

Jeg har fri den dag æggene skal tages ud. dagen efter har jeg ikke fri, men planlægger at melde mig syg, så jeg får fred. Ved fa andre, at den dag også er rigtig hård. Jeg har desværre et vist antal fridage, når jeg er i praktik, og de løber op. Derfor må jeg melde mig syg, men skidt med det. 2 dage efter udtagning skal æggene så lægges tilbage, og der skal man også forholde sig i ro. Det bliver nok lørdag for mit vedkommende.Så der har jeg et par dage til at sunde mig

Jeg håber det var svar nok.. Jeg har liiidt svært ved at fatte mig i korthed, men jeg håber det gav dig et indtryk af, hvad der rører sig! Og så håber jeg det komer til at gå Jer godt!! Husker jeg rigtig, hvis det var næste år I skal igang??

Tusind tak for svarene:-) Ja ingen forløb er jo nok ens, selvom visse følelser/ting nok går igen hos de fleste:-)

Er  bare så spændt/nervøs allerede, fordi det fylder rigtig meget i vores liv. Puhaa, de næste 1½ år bliver lange, hehe. For vi er helt enige om at vi venter til min mand er færdig med sit speciale. Så jo, du huskede næsten rigtigt.

Jeg er bare typen der bekymrer mig for meget, om selv små ting som: 'Vil mine kollegaer kunne se man vokser mens man tager hormoner, hvad hvis de spørger til ens fridage/sygedage, hvad skal man sige' og bla bla bla... Vi har ikke tænkt os at fortælle nogen (bortset fra vores forældre) når vi går i gang, da vi synes det er en privat sag.

Men rigtig meget held og lykke i næste uge, vil glæde mig til at høre opdateringer fra dig:-) Krydser alt hvad jeg har:-)

Anmeld

26. september 2010

Sunflower

Tillykke Kitty

Hvor er det vildt flot så mange små æggebasser

Anmeld

26. september 2010

Malene76

kitty skriver:

Ja, det er helt vildt!! Jeg håber det går godt for Jer også!! Du må være startet op nu, ikke?

Jo jeg er startet med næsespray. I dag har jeg sniffet 4 gange om dagen i to uger! Har heldigvis ingen gener af det, men det kommer nok. Sygeplejesken sagde at bivirkningerne dukkede op i uge 3 eller 4 så vi venter spændt.... eller noget!!  Den 6. okt. skal jeg begynde på sprøjterne og hvis alt så gå godt (DET SKAL DET BARE) så skal jeg have taget æg ud og sat retur med mandens atleter (stjålet direkte fra dig fordi det er sådan en fed beskrielse ) i uge 42. Så da vi gik i gang, så går det faktisk rimelig hurtigt. Vi var ret overvældede den dag vi var på Bræstrup og hun så sagde at vi skulle finde det nærmeste apotek da vi skulle skynde os i gang den dag! Så vi gik rundt og kiggede på hinanden hele dagen og var sådan lidt "nu er det nu"... Vildt...  Så jo vi er godt i gang.

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.