Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Munder

STORT tillykke med de mange dejlige æg Kitty-høne. Ved beskeden drukner i mængden, men ville da bare lige give et hep med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Pige2009

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Sådan!  Fedt profilbillede!

Anmeld

25. september 2010

businesstigger

Hvor er det bare helt fantastiske nyheder at komme hjem til!!!

og en masse:

Hvor er det bare dejligt med gode nyheder fra jeres front og du er bare en super duper ruge maskine!

Anmeld

25. september 2010

LISBETH:-)

Åhhh men kitty - DET er en fantastisk dag

Jeg  mine små tykke pølsefingre for at - denne gang - er gangen hvor det virkelig lykkedes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG tror på det

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Det er da dagens bedste nyhed!!! TILLYKKE med det

Jeg håber og tror på, at det er jeres tur NU

Anmeld

26. september 2010

Becks

Ej hvor fedt søde!!! 

Lidt glæde herfra Hvidovre!!!

Anmeld

26. september 2010

Neki

Hvor er det FANTASTISKE nyheder... Ej hvor er det altså dejligt, og giver virkelig meget håb om at det kan lade sig gøre Jeg krydser simpelthen alt jeg overhovedet kan for, at det nu endelig er blevet jeres tur! Det fortjener i virkelig efter så lang tid!

Glæder mig til at følge med de næste tre uger...

Mange knus Neki

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

Malene76 skriver:

Det er jo helt vildt fantastisk.   Tillykke med det. Så er der jo i den grad lys for enden af tunnelen. Ej men det er jo altså helt vildt. 16 æg!!  

MVH Malene

Ja, det er helt vildt!! Jeg håber det går godt for Jer også!! Du må være startet op nu, ikke?

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

Munder skriver:

STORT tillykke med de mange dejlige æg Kitty-høne. Ved beskeden drukner i mængden, men ville da bare lige give et hep med

Her er ikke noget der drukner! ALT bliver læst, det er bare ikke alle jeg får svaret!

Jeg er meget rørt over alle hilsnerne, og det gør glæden endnu større, når der er nogen at glædes med

Anmeld

26. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Hvor er det bare helt fantastiske nyheder at komme hjem til!!!

og en masse:

Hvor er det bare dejligt med gode nyheder fra jeres front og du er bare en super duper ruge maskine!

Yeah! Jeg ér åbenbart en super duper rugemaskine Men jeg har også ondt nu... Igår, efter jeg blev scannet kunne jeg rigtig mærke der var gang i noget.. Og jeg har været øm lige siden. Vi var i biffen igår, og gik en tur mens vi ventede på filmen skulle begynde. Jeg gik såååå langsomt, at kæresten bare gik og muggede, fordi jeg var sløv.. Men jeg kom vraltende som en går omme bagved. Eller som en høne?

Gok gok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.