Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.833 visninger
89 svar
0 synes godt om
25. september 2010

otlitrom

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sofia

JUHUUUU; det er bare SÅ dejligt at læse. Tusind gange tillykke med de mange fine æg!!

Anmeld

25. september 2010

Low

Hvor lyder det godt . Jeg håber virkelig at der sker noget for jer meget snart!!!!

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

JUHUUUU; det er bare SÅ dejligt at læse. Tusind gange tillykke med de mange fine æg!!

Taaaark!

Anmeld

25. september 2010

sarahb

ihhhh hvor er det fantastisk... Det er jo helt vildt, så er de klar til at bllive ruget på.. Hvor er det fedt.. Håber bare den dejlige missekat snart står med en positiv graviditetstest i poterne

Anmeld

25. september 2010

klmf

JUHUUUUUUUU, gok gok gok gok gokgok gooooook gokgok gok gok!!

Fantastisk søde, det ER da vildt!!

Vi krydser for de lækre fede æggebasser

Anmeld

25. september 2010

VIPpigen

Sådan... Så hepper vi på resten... GOOOOOO ÆG.......

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

JUHUUUUUUUU, gok gok gok gok gokgok gooooook gokgok gok gok!!

Fantastisk søde, det ER da vildt!!

Vi krydser for de lækre fede æggebasser

Den "smiley" er vist på sin plads nu? Kæresten kalder mig æg-maskinen.. Sjovt at man skal blive glad/stolt af at høre på det

Anmeld

25. september 2010

Maise

FANTASTISK TILLYKKE

Hvornår kan de så ca tages ud og lægges op igen ???

kh Maise

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

FANTASTISK TILLYKKE

Hvornår kan de så ca tages ud og lægges op igen ???

kh Maise

De skal allerede ud onsdag eller torsdag! det vil sige ca 12 dage på hormoner.. Der er nogen der går 3 uger. De skal lægges tilbage 2 dage efter. Så fredag eller lørdag! Vi havde slet ikke turdet håbe på det her, men det føles fantastisk! Nu skal de bare fortsætte den gode stil, og så kan jeg teste om ca 3 uger!

Vi er helt rundt på gulvet herhjemme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.