Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

LRJ

Vi her en kia sephia den er virkelig lækker og der er plads til barnevogn og det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

ekzunz

Vi har en Mercedes Vito bus fra 2004. Den er importeret fra Tyskland og vi har givet 250.000 for den. Vi har jo 5 hjemmeboende børn og 1 der er flyttet hjemmefra, og hvis der også skal være plads til bagage når vi alle er samlet så måtte vi ha en stoooor bil.

Per har en firmabil - en Ford Focus Stationcar.

Anmeld

24. september 2010

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi her en Skoda Fabia TDI fra juni 2010, rigtig dejlig bil

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

vi har næsten lige solgt den her dejlige bil! nok den bedste bil vi har haft.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

Heidi85

Vi har en toyota yaris en meget fin bil der ikke koster noget i hverken forsekring eller afgift den køre langt på lilleren. Der er dog bare en ulempe det er en lille bil der er ikke så meget plads i den men det skal nu nok gå aligevel.

Anmeld

24. september 2010

quar20

Vi har en Opel astra st.car fra 1997 - og den kører perfekt, er go rummelig, billig i reservedele, forholdsvis billig i forsikring og vægtafgift ( kommer jo an på alder osv osv osv )..!!

Vi fandt den for 25.700kr ved en forhandler.. Nu er min mand mekanikker og svigerfar er selvstændig mekanikker - så de var ude og vælge vil - da jeg havde smadret vores gamle..!! Syntes det er en rigtig go bil, også selvom man IKKE har børn..!! =)

Anmeld

24. september 2010

TbCp

Min mand er bilgal og skifter (alt for) ofte bilen ud...

Pt. kører vi Mercedes...

Jeg aner ikke en fis om biler men den ser sådan her ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har en leasingbil - en Fiat Punto Evo. Jeg synes den er ret flot og vildt lækker indeni. Der er ikke specielt meget plads, men vi har da kørt 2 voksne + baby + barnvogn + skråstol + oppakning fra Århus til Stockholm uden ret meget hold i ryggen

Anmeld

24. september 2010

otlitrom

Vi har lige købt en Opel Vectra fra 2001. Den er købt brugt. Vi var enige om, at vi skulle have en ny bil med 5 døre, stort bagagerum og så skulle den være pæn/velholdt og god at køre i.... Så det blev den! Der skulle jo gerne være plads til de unger der gerne skulle være på vej

Anmeld

24. september 2010

Ann.

Vi har en Peugeot 307 diesel fra 2008 - en rigtig dejlig rumlig bil

Har altid været super glad for Peugeot - så tror da ikke lige den bliver skiftet ud med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.