Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Hansen97

lotchen skriver:

Vi kører i en Peugeot 307 diesel fra 2001. Vi købte den fordi den ikke havde kørt så mange kilometer, er en diesel og har et bagagerum næsten på størrelse med en balsal

Den er pålidelig at køre i, men Peugeot har jo aldrig været kendt for at kunne lave elektronik, så nogle gange er der nogle lamper der blinker gult og rødt

Jeg er tilfreds

Nøjagtig som os... vores er fra 2003;-)

Også røde lamper ind i mellem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Neki

misslea skriver:

Vi har en Opel Zafira Elegance

Vi har valgt den, da det er en deeejlig stor bil, som faktisk kan laves til en 7 pers. bil, hvis man lægger sæderne op i bagagerummet... super smart!!!

Når den "bare" er en 5 pers. bil, har man så et kæmpe stort bagagerum, som jo er ret smart i forhold til barnevogn og andet udstyr!!! Den kører skønt, og man har et perfekt udsyn over kørebanen...

Det er mere eller mindre grundene til, at vi har denne model!!

Mange hilsner fra Lea

Den kan jeg godt lide... Hvad har i givet for den?

Anmeld

24. september 2010

misslea

Neki skriver:

Den kan jeg godt lide... Hvad har i givet for den?

Den er også bare skøøøøn

Altså... vi har købt den brugt til 75.000 kr af mine svigerforældre...!! Det er inklusiv et meget avanceret indbygget gps system!! Den ville nok koste lidt mere, hvis det ikke var dem, der solgte den til os.. heheh!!!

De har givet næsten 400.000 kr. for den for ca. 8 år siden...!!!

Mine svigerforældre har købt den nyeste model i stedet, og den kostede ca. 350.000 kr. med div. ekstra ting, de skulle have installeret...

Anmeld

24. september 2010

isimaven

Vi har en Chrysler Grand Voyager fra 2000 den har vi købt brugt for 120000 nu er den kørt 310000 km og er stadig rigtig pålidelig den er rigtig rummelig med 3 sæderækker med 2 enkeltsæder i hver række vi har dog lige udvidet den med et 3 personerssæde til den bageste række som vi kan sætte ind hvis vi skal på tur med bedsterne fx.
Der er stadig kæmpe plads i bagagerummet selvom der sidder 7 personer i
en bensinsluger men jeg elsker den

Anmeld

24. september 2010

Neki

misslea skriver:

Den er også bare skøøøøn

Altså... vi har købt den brugt til 75.000 kr af mine svigerforældre...!! Det er inklusiv et meget avanceret indbygget gps system!! Den ville nok koste lidt mere, hvis det ikke var dem, der solgte den til os.. heheh!!!

De har givet næsten 400.000 kr. for den for ca. 8 år siden...!!!

Mine svigerforældre har købt den nyeste model i stedet, og den kostede ca. 350.000 kr. med div. ekstra ting, de skulle have installeret...

Dejligt når man kan købe af familie.. Og ja, ellers havde den nok været noget dyrere. Hvad er det gps-systemet kan siden det er så dyrt og avanceret?

Anmeld

24. september 2010

klmf

112233 skriver:

Nøjagtig som os... vores er fra 2003;-)

Også røde lamper ind i mellem...

Det er simpelthen så irriterende, for ignorerer dem bare, men hvad så den dag der virkelig ER noget galt? Bliver rimelig ærgerlig, hvis jeg ødelægger motoren....

Anmeld

24. september 2010

Englepigen

Vi har en Seat Ibiza fra 2007 (købt ny).

Den er 5 dørs men ikke meget stor. Men stor nok til at vores EmmalJunga barnevogn kan være i bagagerummet. Og der er stadig lidt plads til en taske eller indkøbsposer fra føtex.

Jeg er godt tilfreds med den :-)

Anmeld

24. september 2010

Neki

lotchen skriver:

Det er simpelthen så irriterende, for ignorerer dem bare, men hvad så den dag der virkelig ER noget galt? Bliver rimelig ærgerlig, hvis jeg ødelægger motoren....

Måske i skal tage den ind til et serviceeftersyn.. Netop så i ikke ødelægger bilen, hvis de der klinkende lamper virkelig advarer mod noget. Er billigere at få det tjekket INDEN det går galt. Det er i hvert fald vores erfaring

Anmeld

24. september 2010

bøgelund

Vi kører vw passat. os en brugt! 

VW kan generelt køre længere end andre mærker, og de kører noget bedre. Dvs man kan ikke mærke hvis den har kørt 200.000. 

og så laver de nogle rigtig flotte biler..

Anmeld

24. september 2010

Neki

bøgelund1 skriver:

Vi kører vw passat. os en brugt! 

VW kan generelt køre længere end andre mærker, og de kører noget bedre. Dvs man kan ikke mærke hvis den har kørt 200.000. 

og så laver de nogle rigtig flotte biler..

Ja passat.. Det har vi også kigget på.. De er flotte og kører godt samtidig. Hvad har i givet for jeres og hvor gammel er den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.