Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.083 visninger
65 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Neki

Hej Piger (og de mænd der også er herinde)

Vi skal til at købe ny bil, da den gamle slet ikke kan mere.
Så nu blev jeg lige nysgerrig omkring hvilke biler i andre kører i, og om der er nogen speciel grund til mærke-type-størrelse etc?

Jeg aner virkelig intet om biler, så fortæl gerne og kom med jeres erfaringer... For synes en bil er noget af en udskrivning, så den skal altså også være god at køre i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

henh01

Min datter og jeg havde en lille hyundia i10 - den var rigtig lækker og billig i forsikring og vægtafgift, dog er der ikke plads til barnevogn/klapvogn osv..

Anmeld

24. september 2010

L.J.L

Vi har en Nisan Almera fra 98, den kører fantastik og er flot at se på

Anmeld

24. september 2010

Kloster

Hej.

Vi har en Renoult Scenic. Virkelig behagelig bil. Mega rummelig, kører godt. 3 enkelt sæder bag ig og et giga bagagerum.

MEN... Vores bil er en mandags-bil og vi vil meget gerne have den skiftet ud. Vores genbi har også en og der er aldrig noget i vejen med deres...

Vi vil gerne have en Opel Zafira. Vi har næsten altid haft Opel ell Wv. Og en Zafira passer lige til vores liv med 3  efterhånden store drenge og altid legekammerater og kørsel til og fra fodbild osv osv.

Hvorfor Opel... Ja min mand er godt nok smed, men han kan selv lave vores biler, for det meste. Og Opel er billig i reservedele og nemme at lave noget på, siger han.

Vi har en Opel Astra som anden bil. Lækker at køre i, men jeg vil bare have en halvhøj bil igen...

Anmeld

24. september 2010

mor_sabina

Vi har en ford mondeo og en gammel toyota corolla, toyotaen er der vel ikke emget at sige om andet end at den køre som den skal, forden synes ejg er rigtig lækker og jeg kunne slet ikke leve uden en stationcar med plads til barnevog OG bagage når man skal på tur.

Men den skal skiftes ud her til jul og det bliver muligvis til en opel enzicnia (staves) det er manden der har styr på det herhjemme så det lader jeg ham om, men den ser meget pæn ud og skulle være lige så stor. Og det er alfa omega for mig det er rummelighed.

Anmeld

24. september 2010

Joan ( Smallie )

Vi har en berlingo fra 04 og en astra st.car fra 99.

Berlingoen blev købt fordi vi skulle kunne have 2 barnevogne med og så er den nem at få børn ud og ind af. Den er pisse grim men den køre godt.

Astra den var fin da vi kun havde 1 barn men er blevet lidt for lille nu som hverdags bil så den køre far i til og fra arbejde.

Nu skal det så siges at vi fik børn med 19 måneders mellemrum.

Anmeld

24. september 2010

klmf

Vi kører i en Peugeot 307 diesel fra 2001. Vi købte den fordi den ikke havde kørt så mange kilometer, er en diesel og har et bagagerum næsten på størrelse med en balsal

Den er pålidelig at køre i, men Peugeot har jo aldrig været kendt for at kunne lave elektronik, så nogle gange er der nogle lamper der blinker gult og rødt

Jeg er tilfreds

Anmeld

24. september 2010

Neki

Ja det er jo lige det med at der også skal være noget plads i den.. F.eks til barnevogn når det bliver aktuelt. Og så må den også gerne se bare lidt pæn ud udenpå og indeni. Synes det er svært med bilkøb...

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Vi har en Audi A4 B6 1,8  turbo. Jeg aner bare ikke en klap og biler, så jeg ved ikke lige hvad det hele betyder det er bare det info jeg fik hehe  men den er da ret lækker

Anmeld

24. september 2010

Neki

Hvad har så givet for dem? Har i købt brugt eller fra ny?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.