Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Vi har en Peugeot Partner 1.6I fra 2006, dejlig stor rummelig bil med skyde døre, nemt at komme ind og ud af den, og med masser af plads til barnevogne m.m. Så har den isofix på sæderne så autostolene skal bare klikkes på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Frk. Himmelblå

BMW 523i (i øvrigt i pæn og velholdt og ikke Brian-agtig version;-)

Ja, selvom bmw lider lidt af et "Brian-rygte", så vil jeg sige, at det dæleme er en LÆKKER bil at køre. Wow. Og så er sikkerheden i top, hvilket vi prioriterer meget højt.

Men men men dyr er den jo også. Både benzin-wise og i anskaffelse og afgifter, så....

Anmeld

24. september 2010

klmf

Neki skriver:

Måske i skal tage den ind til et serviceeftersyn.. Netop så i ikke ødelægger bilen, hvis de der klinkende lamper virkelig advarer mod noget. Er billigere at få det tjekket INDEN det går galt. Det er i hvert fald vores erfaring

Det skal vi også. Starter arbejde om tre uger og er áfhængig af bilen, så den skal have den helt store tur inden længe

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

vi har en peugeot 206sw  ik særlig meget plads..

Anmeld

25. september 2010

Becks

Rosa skriver:

Vi har en leasingbil - en Fiat Punto Evo. Jeg synes den er ret flot og vildt lækker indeni. Der er ikke specielt meget plads, men vi har da kørt 2 voksne + baby + barnvogn + skråstol + oppakning fra Århus til Stockholm uden ret meget hold i ryggen

Hvordan er det med leasing? Kan det betale sig? Og hvor igennem er det bedst?

Sikken mange spørgsmål 

Anmeld

25. september 2010

Ranarupta

Neki skriver:

Hej Piger (og de mænd der også er herinde)

Vi skal til at købe ny bil, da den gamle slet ikke kan mere.
Så nu blev jeg lige nysgerrig omkring hvilke biler i andre kører i, og om der er nogen speciel grund til mærke-type-størrelse etc?

Jeg aner virkelig intet om biler, så fortæl gerne og kom med jeres erfaringer... For synes en bil er noget af en udskrivning, så den skal altså også være god at køre i.

Vi har leaset en Renault Megane Sport Tourer - dejlig rummelig, så der både kan være baby og hund i

renault-megane-sport-tourer-01.jpg

Anmeld

25. september 2010

Pixi

Golf Plus 2,0 TDI 2008.. Gule plader.. Diesel..

Super behagelig at køre i, og økonomisk!(Bor landligt, kører til byen jobmæssigt hver dag)

Vi har været meget på tur med 2 hunde så der har været god plads til både tasker og hundebur bagi.. Skal dog skiftes ud, hvis vi ender med at blive 3, evt en "ommøblering" af samme bil til mig, så den er på hvide plader, og så har vi kig på audi stationcar til gemalen.

Anmeld

25. september 2010

Steph_Laurits

Vi har en Peugeot 307 st.car fra 2002 benzin.

Vi har dog ikke børn endnu (men kommer forhåbentlig  indenfor en overskuelig fremtid)  

Gruden til at vi købte en st.car når vi nu kun er 2 mennesker, var simpelthen fordi at Polo'en vi havde før var gammel og rusten og ikke ville overleve en tur i syn, så vi valgt at investere i en ny bil og der valgte vi at tænke lidt frem mht. børn så vi ikke købte en bil nu for så at købe en ny igen om et år eller to fordi der kommer børn.

Håber det gav mening

Anmeld

25. september 2010

wamse

Jeg har en dejlig lille Toyota Yaris diesel fra 2004. Den kører langt på literen og det har stor betydning for mig. Den er ikke ret stor, men nu skal jeg jo heller ikke have plads til barnevogn/klapvogn mere, så pladsen er fin nok til os 3.

Anmeld

25. september 2010

9510

Vi har en SEAT LEON diesel, fantastisk lækker bil, købte den fra ny.

Syns der er god plads i den til os 4 og så ligger den bare godt på vejen, Har fået afvide at  alt i den mere eller mindre er AUDI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.