Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Neki

Sabina92 skriver:

Vi har en Audi A4 B6 1,8  turbo. Jeg aner bare ikke en klap og biler, så jeg ved ikke lige hvad det hele betyder det er bare det info jeg fik hehe  men den er da ret lækker

Min kæreste har forelsket sig i en stor Audi... Og ja, den er VILDT lækker, men Audi er jo bare heller ikke billige biler! Hvor gammel er jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

JulieE

Vi har lige skiftet fra en Renault Megane II st car  til en... tadaaaa... Renault Megane III st car det er en 1,5 disel.

Super dejlig bil, der kører godt og har masser af plads. den er billig i grønneafgifter (ca 900 kr halvårligt) og kører langt på literen.

De krav vi stiller til en bil, er at den skal være rummelig -god benplads også på bagsæde og et stort bagagerum, den skal være sikker og så går vi meget op den er miljørigtig

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Neki skriver:

Min kæreste har forelsket sig i en stor Audi... Og ja, den er VILDT lækker, men Audi er jo bare heller ikke billige biler! Hvor gammel er jeres?

Ja det er også et lækker mærke, tror den er fra 05. Men når man siger A4 tror folk det er den "gamle" grimme model, men den ligner faktisk en A6'er.. Men det er os dyrt at køre audi, den sluger meget benzin, vi har sådan en luft ventil i, så den siger sådan en lyd når man skifter gear eller gasser op /; kan sgu ikke lige huske det hehe.

Anmeld

24. september 2010

maria_wlt

Vi har lige købt en Opel Zafira.. Plads til 7...Barnevognen skal ikke skilles i atomer, og så køre den fint på literen.. ca 15-16..

Anmeld

24. september 2010

Neki

Sabina92 skriver:

Ja det er også et lækker mærke, tror den er fra 05. Men når man siger A4 tror folk det er den "gamle" grimme model, men den ligner faktisk en A6'er.. Men det er os dyrt at køre audi, den sluger meget benzin, vi har sådan en luft ventil i, så den siger sådan en lyd når man skifter gear eller gasser op /; kan sgu ikke lige huske det hehe.

Hehe...det lyder som en rigtig drengerøvsbil Ja Audi er en benzinsluger... Men lækre er de nu altså!

Anmeld

24. september 2010

pussepige

Her hjemme kører vi i mercedes...

Anmeld

24. september 2010

misslea

Neki skriver:

Hej Piger (og de mænd der også er herinde)

Vi skal til at købe ny bil, da den gamle slet ikke kan mere.
Så nu blev jeg lige nysgerrig omkring hvilke biler i andre kører i, og om der er nogen speciel grund til mærke-type-størrelse etc?

Jeg aner virkelig intet om biler, så fortæl gerne og kom med jeres erfaringer... For synes en bil er noget af en udskrivning, så den skal altså også være god at køre i.

Vi har en Opel Zafira Elegance

Vi har valgt den, da det er en deeejlig stor bil, som faktisk kan laves til en 7 pers. bil, hvis man lægger sæderne op i bagagerummet... super smart!!!

Når den "bare" er en 5 pers. bil, har man så et kæmpe stort bagagerum, som jo er ret smart i forhold til barnevogn og andet udstyr!!! Den kører skønt, og man har et perfekt udsyn over kørebanen...

Det er mere eller mindre grundene til, at vi har denne model!!

Mange hilsner fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

misslea

maria_wt skriver:

Vi har lige købt en Opel Zafira.. Plads til 7...Barnevognen skal ikke skilles i atomer, og så køre den fint på literen.. ca 15-16..

jep - skøn bil - den har vi også  )

Anmeld

24. september 2010

Neki

maria_wt skriver:

Lyder fornuftigt. Har i købt den ny eller brugt.. Og hvad har i givet?

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Neki skriver:

Hehe...det lyder som en rigtig drengerøvsbil Ja Audi er en benzinsluger... Men lækre er de nu altså!

Sådan er mange mænd vidst  hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.