Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

sarahb

en skøn ford mondeo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

JonTri

Vi kører i renault laguna st car fra 2001 - den har også en masse lamper der kan lyse. Feks lyser knappen for cruise control... men vi har ikke cruice control, og der hvor man kan sætte det til, er knappen blokeret. Men ellers en lækker bil. Ku nu godt overveje at lease en Megane. 

Eller investere i en børnecontainer som f.eks opel zafira.

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Hvordan er det med leasing? Kan det betale sig? Og hvor igennem er det bedst?

Sikken mange spørgsmål 

Vie leaser gennem Fiat, og ja - det er MEGET smartere ed at eje - når vi ikke gider bil mere, eller vil have en ny så siger vi bare aftalen op med en måneds varsel og ingen penge er tabt De siger at i fremtiden bliver alle biler leasingbiler...

Anmeld

25. september 2010

Maja88

vi har en ford focus stationscar fra 2006 med navi osv... rigtig lækker

Anmeld

25. september 2010

Mbk

Hej

Nu er biler heller ikke mit speciale. Det eneste jeg ved er, at den er super lækker

Vi har en Seat Altea fra 2007, og den er bare fantastisk, at køre i. Vi købte den i forbindelse med min graviditet, altså at vi skulle have en "stor" bil, så barnevogn og det hele kan være der... ( Havde en fiat punto før)

Vi er super glade for vores!!!!

Vi gav 170.000 kr for den, selvfølgelig brugt....

Kan klart anbefales!!!!!

Held med det...

Anmeld

25. oktober 2010

SiljasMor

Jeg ved ik om i har fået købt ny bil, men vil da os lige fortælle hvad jeg kører i så En mazda 626 fra 2000 vist.. Det er en god bil og der er plads til barnevogn og børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.