Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Hansen97

lotchen skriver:

Det er simpelthen så irriterende, for ignorerer dem bare, men hvad så den dag der virkelig ER noget galt? Bliver rimelig ærgerlig, hvis jeg ødelægger motoren....

Nu har jeg heldigvis en mand der selv laver bilen så han ved hvis der er fare på færde... så jeg er ikke nervøs!!

Men ved det er en svaghed de har.. mange gange har vi røde eller gul lampe grundet en beskidt føler til ABS... altså ikke i stykker men bare beskidt... så puster han den ren og vi kan køre nogle måneder igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

bøgelund

Neki skriver:

Ja passat.. Det har vi også kigget på.. De er flotte og kører godt samtidig. Hvad har i givet for jeres og hvor gammel er den?

vi gav ikke mere end 60.000 ca. og den er vist fra 97. så en gammel en. men sindsyg lækker  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

K.Rehder

Vi er så velsignet at have to biler..

Jeg har min lille peugeot 306 fra 1998 i mørkerød-metal, super fin konebil Og da vi fant ud af at vi skulle have en lille solgte vi vores sorte WV Touran og købte en peugeot 407 sw fra 2005 i grå-metal...den kan anbefales. Der er plads til både barnevogn og hunde

Anmeld

24. september 2010

bøgelund

bøgelund1 skriver:

vi gav ikke mere end 60.000 ca. og den er vist fra 97. så en gammel en. men sindsyg lækker  

vores er bare sølv. men samme lygter, grill osv  

Anmeld

24. september 2010

Neki

112233 skriver:

Nu har jeg heldigvis en mand der selv laver bilen så han ved hvis der er fare på færde... så jeg er ikke nervøs!!

Men ved det er en svaghed de har.. mange gange har vi røde eller gul lampe grundet en beskidt føler til ABS... altså ikke i stykker men bare beskidt... så puster han den ren og vi kan køre nogle måneder igen...

Er godt at have en mand der kan kigge på det og fikse lidt selv

Anmeld

24. september 2010

Thildesmor

Vi kører Audi A6 Staitioncar (staves), fantastisk bil, læder på sæderne, så lige til at tørre af, og aircon dejligt om sommeren, plus der er jo MEGET plads, både til barnevogn og alt det andet man tit slæber med

Kan KLART anbefales

Anmeld

24. september 2010

misslea

Neki skriver:

Dejligt når man kan købe af familie.. Og ja, ellers havde den nok været noget dyrere. Hvad er det gps-systemet kan siden det er så dyrt og avanceret?

Hahah... ja det er sgu et godt spørgsmål  Heldigvis har min mand heeeelt styr på det!!

Jeg har ikke sat mig helt ind i det endnu, da vi ikke har haft den så længe, og så længe den kan finde vej for mig, så er der fint!!

Men det er noget med, at den selv opdaterer kortene, at det samtidig er et anlæg og dvd-afspiller!! Og så er det indbygget, og kan ikke ses, når bilen ikke er startet... det bliver automatisk kørt ud, når man trykker på on-knappen....!!! Ellers ligner det bare en alm. bilradio!!

Og så kan det tons vis af ting og sager, som jeg ikke helt kan overskue at sætte mig ind i - det mangler bare lige at kunne brygge en kop kaffe, så ville det være perfekt.. haha

Anmeld

24. september 2010

FrkC

Vi kører BMW 320 fra 01 .. Suuuperlækker og hammerflot bil .. Den er bare mega upraktisk.. Det er kærestens skyld vi har BMW (ej okay, jeg klager selvfølgelig ikke men jeg har ikke bestemt det) Han har haft BMW de sidste 7-8 år og er faldet pladask for mærket og mener nu ikke han kan køre i andet

Den her er en coupé så den ville ik ligefrem være vanvittig praktisk hvis vi en dag sku ha en barnevogn med, det er svært nok med hunden Men han sys jo den er pænest i coupé..

+ at det i hvert fald oss er en benzinsluger  

Anmeld

24. september 2010

Lise

Vi har en firmabil (verdens bedste ordning!) og en lillemorbil

Firmabilen er pt en Opel Astra Stationcar fra 2007. Men den bliver skiftet ud til en Ford Mondeo stationcar om tre måneder, og vi glæææææææder os til at få en større (og nyere) bil  Astraen er fin til ét barn, men der er lige lidt nok plads efter vi har fået nummer to.

Lillemorbilen er en Ford Ka fra 1997, og der kan lige klemmes én voksen og ét barn ind (hvis man bukker sig godt sammen)  men ingen baby-køretøjer, som barnevogn eller klapvogn. Det er min "køre-på-arbejde"-bil, så den skal heller ikke kunne så meget..

Anmeld

24. september 2010

Moar'en

Vi har en nissan primera st. car fra 2004, den købte vi sidste år til 105.000 med vinter dæk. Der plads til alt hvad vi nomalt har med. Jeg synes det er rigtig dejlig bil.

Og så har vi min "kone bil" som er en Peugeot 107, der kan ikke være ret meget andet end os selv, men det er os kun en vi bruger til og fra arbejde, dagpleje og lettere indkøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.