hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Chalala85

isabellamor skriver:

skittles kan du købe i super bedst på frederiksberg på Borups alé (tæt på IRMA'en) tror jeg gaden hedder..  de er dog igang med ombygningog åbner først i slutningen af måneden.. men de har en hel hyldesektion med importerede varer fra USA og der har de nemlig også Skittles. det har jeg set masser af gange

Taaaaak, det er dejlig tætpå.. skal vidst på skittles jagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Chalala85

CamillaSoefelt skriver:

Dem kan man få på færgen til bornholm.. hihi..

haha jeg kommer ikke så tit til bornhold må jeg indrømme

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

Sommerfuglelarven skriver:

Så mange svar, og ikke en eneste har nævnt Jenka tyggegummi, og de andre fra samme "serie"... Det med lakridssmag var bare verdens bedste tyggegummi

Og stort set alle de ting I nævner, kan jeg også huske, nogle bedre end andre!

Det er da ikke så længe siden man har kunne købe dem? Men jo, de er helt bestemt også værd at huske! Jo flere man kunne have i munden, jo bedre smagte de..

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

Shibby skriver:

Er det ikk den her http://www.border-shop.dk/~/media/Scandlines/Bordershop/Images/ProductImages/Konfekture/Chips/Kims-Mega-Mix-Krydret.ashx?bc=EFC600&w=211&as=true

Hvis det er,-så findes den stadig

Nej desværre ikke. De hedder snack chips...

Anmeld

23. september 2010

mariamiss6

AnneBJ skriver:

men jeg savner en is som jeg ikke kan huske navnet på. Den var helt rund, og havde mønster som en spiral. Orange og gul, og det var ikke rigtig sodavandsis, nærmere en slags sorbet. Den smagte af citron og appelsin og man kunne altid få den i Legoland..

Desuden savner jeg, de små runde kiks, med en mini "kyskage"/sukkertop på, som var i farverne lyserød, gul og hvid. Jeg har af og til haft held til at finde dem i Fakta, men det er meget længe siden sidst...

Twister isen den fåes skam stadig mange steder og du har ret, den smager fantastisk... jeg tror endda den fåes fra flere forskelligefirmaer, og altså også med lidt forskellig smag men twister er den bedste

De der småkager havde jeg sgu da helt glemt....

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

Tutter skriver:

Kan du ikke huske, at for mange mange år tilbage, der var der en konkurrence på de kims snack chips poser? Hvor man skulle ringe ind, og den der kunne knase højest vandt?

Kan heller ikke huske hvad de lilla smagte af, men de var go´e

Nej det kan jeg ikke huske... men sikke en sjov konkurrence

Anmeld

23. september 2010

mariamiss6

LouiseNielsen skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=LJx8-DGgbiM&feature=related

Hvem kan huske det her???

JAAAAAAH!!!!! DEN har jeg tit tænkt på, men kunne simpelthen ikke huske hvad den hed... Hver gang jeg tænker på den tegenserie kommer jeg kun i tanke om det afsnit hvor ræven havner i en bjørnefælde (du ved klap-saksen) ååårh piv altså....

Og hvad søren var det nu den der ræv hed.....

Jeg er dog sikker på jeg så den på dansk altså????

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

mariamiss6 skriver:

JAAAAAAH!!!!! DEN har jeg tit tænkt på, men kunne simpelthen ikke huske hvad den hed... Hver gang jeg tænker på den tegenserie kommer jeg kun i tanke om det afsnit hvor ræven havner i en bjørnefælde (du ved klap-saksen) ååårh piv altså....

Og hvad søren var det nu den der ræv hed.....

Jeg er dog sikker på jeg så den på dansk altså????

Hmmm ja bom bom jeg plejer at vide det, men nu er det fuldstændig væk....

Åhh den hedder.... Jeg går lige i tænkebox!

Anmeld

23. september 2010

mariamiss6

Sommerfuglelarven skriver:

Så mange svar, og ikke en eneste har nævnt Jenka tyggegummi, og de andre fra samme "serie"... Det med lakridssmag var bare verdens bedste tyggegummi

Og stort set alle de ting I nævner, kan jeg også huske, nogle bedre end andre!

Det e rjo fordi de da sandelig stadig fåes stort set alle steder... indpakningen er samme design, men ikke med snurre-lukning, i stedet er de lukket som for eksempel figenstængerne, og så er indpakningen sådan noget plastik noget og ikke papir og de har stadig de samme navne..... Shake, Jenka, og 1 mere, som jeg ikke kan huske, men deb sidste ved jeg ikke om findes endnu....

Anmeld

23. september 2010

mariamiss6

LouiseNielsen skriver:

Hmmm ja bom bom jeg plejer at vide det, men nu er det fuldstændig væk....

Åhh den hedder.... Jeg går lige i tænkebox!

Ja gør du det

Måske var det noget med F????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.