Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Oh yeah!! Fantastisk! - nu skal jeg bare finde en SPAR Mange tak!
Oh yeah!! Fantastisk! - nu skal jeg bare finde en SPAR Mange tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JordbærBlomst skriver: AHHH.. ja det var noget med "kom ud og leg, kom ud og leg, vi er vennerne på hjemisvej".. eller noget i den dur.. længe leve nostalgi
AHHH.. ja det var noget med "kom ud og leg, kom ud og leg, vi er vennerne på hjemisvej".. eller noget i den dur.. længe leve nostalgi
http://www.vidoemo.com/yvideo.php?hjem-is-vennernes-vej-dk=&i=cHVTeHJFcWuRpMFZjUWc
fandt hjemis sangen Google er min bedste ven
Caroline86 skriver: Hej igen igen.. Ja, jeg ved det godt! Jeg opretter mange tråde for tiden Det her er en lille minde tråd... Mindet om alle de ting der pludselig er forsvundet fra hylderne i de danske butikker! Jeg håber I vil være med Kan I huske sodavanden URGE? Den var grøn og de reklamerede vist nok med at det var pga. agurk se, dét er en sodavand jeg savner....
Hej igen igen..
Ja, jeg ved det godt! Jeg opretter mange tråde for tiden
Det her er en lille minde tråd... Mindet om alle de ting der pludselig er forsvundet fra hylderne i de danske butikker!
Jeg håber I vil være med
Kan I huske sodavanden URGE? Den var grøn og de reklamerede vist nok med at det var pga. agurk se, dét er en sodavand jeg savner....
Hihi... lige da jeg så de første linier af din tråd tænkte jeg Urge..............
hvor er det fantastisk at så mange har svaret på den her tråd!
hvad med de chips fra kims i en lilla pose med krydderi dem savner jeg
Rosa skriver: JAH - Mini-muh!!! Findes de mon ikke stadigvæk? Og hvad blev der af SLIKKET i fastelavnstønderne??? I dag er det små pakker rosiner, nødder og clementiner - BOOOORING
JAH - Mini-muh!!! Findes de mon ikke stadigvæk?
Og hvad blev der af SLIKKET i fastelavnstønderne??? I dag er det små pakker rosiner, nødder og clementiner - BOOOORING
Ja man kan da stadig købe Mini-muh sågar i Føtex Men de smager altså ikke som dengang
Så mange svar, og ikke en eneste har nævnt Jenka tyggegummi, og de andre fra samme "serie"... Det med lakridssmag var bare verdens bedste tyggegummi
Og stort set alle de ting I nævner, kan jeg også huske, nogle bedre end andre!
Der var en eller anden der spurgte til Børnenes trafikklub.... Det findes stadig
http://www.sikkertrafik.dk/boern.aspx
Pia. skriver: Hvad blev der af Blip blop is og pernille chokolade ? (kan I huske det ?)
Hvad blev der af Blip blop is og pernille chokolade ? (kan I huske det ?)
eller hold kæft bolsjer fra bon bon som man virkelig kom til at hole kæft af da de var KÆMPE-.--- i dag er de mega små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128