hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

FruEllingsen

Caroline86 skriver:

ja, det kan godt passe! Det var sjovt.. og så var der også en olfine eller hvad pokker hun hed

Ja, det er en super tråd, det her!!!

Ja Ginial

går jo helt i barndom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
grinbidderen skriver:

det tyggegummi kan man stadigvæk få i små lyserøde poser.. ved da at man kan købe dem i den kiwi butik der er hvor jeg bor (korsør)

Vi har ikk nogen kiwi butik...

Anmeld

23. september 2010

FruEllingsen

Drømmer skriver:

Kan huske det slik der hed tissebleer (mener jeg) vist nok fra bonbon. de var bare total ynglings.

Og Osvald isen. kan man egentlig stadig få den?? mums den var god. vi havde også et osvald spil til computeren. Det slog vi meget tid ihjel med.

Den der tegnefilm med snemændene. mener det var i trolderik de sendte den. kan det passe den hed bulis. eller sådan noget i den stil.??

Ih man bliver jo helt nogstaltisk af denne tråd.

Bouli hed den

http://www.youtube.com/watch?v=XROYDKupMgU

Anmeld

23. september 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Mener faktisk man kan få det stadig... I sommerlandene.. Djurs Sommerland osv osv...

Spændende...!! Bortset fra ta jeg ikke har være ti djurs siden jeg var teenager

Anmeld

23. september 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

Tror I også den gælder som undskyldning imorgen når jeg tropper op og ikke har lavet lektier?

jo, HELT sikkert

Anmeld

23. september 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Spændende...!! Bortset fra ta jeg ikke har være ti djurs siden jeg var teenager

Okey - Tror faktisk også campingpladser har det... :) Ved de har det på en campingplads nord på i jylland... ;)

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Neki skriver:

Ja... Det gjorde jeg også.. Lige indtil den udgik igen i sommers, så var det ikke længere glædestårer jeg græd! Latterligt de har taget den af markedet igen.. Det er jo den perfekte is!

ja, MEGA latterligt.. forstår det ikke!

Anmeld

23. september 2010

Sofia

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så ved ikke om jeg smider en genganger, men hvad blev der af "Oskar og Bodil", et bånd man fik, altså til båndoptager, tror måske det var gennem Jyske Bank, og mener det handlede om to pindvins der hed Oskar og Bodil, kan huske der var en sang ala: "Hej jeg er Oskar og mig det er Bodil, vi er på stikkerne hele dagen, vi er de bedste til det vi er gode til og gør kun de ting som vi synes er sjovt, så hvis du går rundt og keeeeder dig, har vi et par ideer"... Eller noget i den stil Ih jeg kan huske jeg eeeelskede det som barn!

Og en anden ting jeg elskede, var en is der var formet som en sol, den var gul i to nuancer, og så sådan i en spiral, isen var samme type is som der i dag er i en twister, mums den var frisk og god!!

Anmeld

23. september 2010

Neki

Så var der Max og Antoinette fra Børnenes Trafikklub...
Og Det Gule Hus med bien og Nastja Arcel
Og Prik som var en lille usund pige der skulle lære at spise sundt. Der hang plakater overalt på skolerne med hende, i sær ved tandlægen, og jeg havde et bånd med historien som jeg hørte konstant.

Der var også lydbøger som sagde PLING når man skulle vende til næste side... Og walkmans man hørte båndet på

Femlinger... Små dukker som var femlinger og man kunne få alverdens ting til.

Åh... En skøn skøn nostalgisk tråd

Anmeld

23. september 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Okey - Tror faktisk også campingpladser har det... Ved de har det på en campingplads nord på i jylland...

Gad vide om der e rnogen der ved hvad det hedder eller kan vise mig posen. Gad godt at vise Idun det. syns selv det var smadder sjovt, da jeg var lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.