hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Halbschön

Jeg savner INDERLIGT de rigtige RUGFLER fra Hatting.. De er begyndt med nogle nye, men det er altså bare ikke de samme...

URGE - total yndlingssodavand.. Min kammerat arbejder i Norge, og har af og til en med hjem til mig )

PUSH POPS - de der slikkepinde nogle...

Jeg samlede på:

Viskelædre, plastiksutter, brevpapir/glansbilleder, SPICE GIRLS billeder.... CAPS og JoJos...

Jeg savner : LAVAlampen.. UFOlampen...

Klar cola fåes stadig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

FrkT

Renée88 skriver:

Jeg savner INDERLIGT de rigtige RUGFLER fra Hatting.. De er begyndt med nogle nye, men det er altså bare ikke de samme...

URGE - total yndlingssodavand.. Min kammerat arbejder i Norge, og har af og til en med hjem til mig )

Jeg samlede på:

Viskelædre, plastiksutter, brevpapir/glansbilleder, SPICE GIRLS billeder.... CAPS og JoJos...

Klar cola fåes stadig...

Åhhhh ja, Caps..... dem spillede vi så meget om. Gad vide hvor mine dog er blevet af, hmm......

Jeg har stadig min gamle ufolampe stående i en flyttekasse i vores roderum.... men de der tråde er blevet lidt skæve, hehe

Anmeld

23. september 2010

ekzunz

Meteor Is - fra Næstved is - uden tvivl jordens bedste is.... kan ikke huske hvad den smagte af, men den var lyserød med chokoladetop

Og så har jeg altid være mere til Senator end Pernille...

Anmeld

23. september 2010

Snefnug1984

Man kunne engang få nogle lange frys selv is i supermarkederne, som var i mange fancy farver. Man kunne knække dem på midten og de var bare mega gode.

Og så savner jeg bubble bobble spillet.. haha

Og Sunkist lavede en helveds skrigende grøn is engang.. det var et slags bæger som var fyldt med en masse små grønne kugler som var isen.. damn den var syntetisk..

Anmeld

23. september 2010

Tullebobs

Savner eight great cookies

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Renée88 skriver:

Jeg samlede på:

Klar cola fåes stadig...

Du må godt få min lavalampe!!!!!! Jeg har en i blå, med grøn "slim"... Den er så grim så grim, men kæresten har forelsket sig i den, og vogter den med sit liv!! Den er dog gemt væk i vores opbevaringsrum, for jeg kan ikke holde ud at se på den.. Men det tog 3 år at få den derind!!

Anmeld

23. september 2010

oerbaek

JordbærBlomst skriver:

AHHH.. ja det var noget med "kom ud og leg, kom ud og leg, vi er vennerne på hjemisvej".. eller noget i den dur.. længe leve nostalgi

Kom ud og leg kom ud og leg, hjemis bilen er på vennernes vej

Men hvad blev der lige af klar cola og Blå ugler bolcher de var da fantastiske...

Anmeld

23. september 2010

Snefnug1984

oerbaek skriver:

Kom ud og leg kom ud og leg, hjemis bilen er på vennernes vej

Men hvad blev der lige af klar cola og Blå ugler bolcher de var da fantastiske...

Jaaaa blå ugle bolcher

Anmeld

23. september 2010

Fiona78

Shibby skriver:

super best..hmmmmmmmmmmmmmmmmm tror lige jeg skal holde øjnene åbne fremover!

Spiser dem lige nu

Anmeld

23. september 2010

Fiona78

AnneBJ skriver:

Det er da en fantastisk tråd!!

Jeg samlede også på vennernes vej, men lod min lillebror om at spise isene
Urge sodavanden brød jeg mig heller ikke om, men jeg savner en is som jeg ikke kan huske navnet på. Den var helt rund, og havde mønster som en spiral. Orange og gul, og det var ikke rigtig sodavandsis, nærmere en slags sorbet. Den smagte af citron og appelsin og man kunne altid få den i Legoland..

Desuden savner jeg, de små runde kiks, med en mini "kyskage"/sukkertop på, som var i farverne lyserød, gul og hvid. Jeg har af og til haft held til at finde dem i Fakta, men det er meget længe siden sidst...

De der kiks de findes i Spar som har dem på hylden altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.