hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

mariamiss6

LouiseNielsen skriver:

Hmmm ja bom bom jeg plejer at vide det, men nu er det fuldstændig væk....

Åhh den hedder.... Jeg går lige i tænkebox!

Arj den hed da ikke fænris? som i fænris ulven vel?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

DET dersens tyggegummi der sprang i luften i munden Sådan nogen små stykker, der knitrede og sprang i luften og blev til tyggegummi bagefter?

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

DET dersens tyggegummi der sprang i luften i munden Sådan nogen små stykker, der knitrede og sprang i luften og blev til tyggegummi bagefter?

Årh ja, dét var sejt...!

Anmeld

23. september 2010

FrkT

mariamiss6 skriver:

JAAAAAAH!!!!! DEN har jeg tit tænkt på, men kunne simpelthen ikke huske hvad den hed... Hver gang jeg tænker på den tegenserie kommer jeg kun i tanke om det afsnit hvor ræven havner i en bjørnefælde (du ved klap-saksen) ååårh piv altså....

Og hvad søren var det nu den der ræv hed.....

Jeg er dog sikker på jeg så den på dansk altså????

Den hed ganske enkelt "Nisserne", og ja, den blev vist på dansk.... mine forældre har det optaget på vhs-bånd, som min søster og jeg har slidt helt tynde ved at se det så mange gange.

ELSKEDE det bare.....

Anmeld

23. september 2010

ønskebørn74

Pia. skriver:

Også mig - den der søde blå smag - kan slet ikke beskrive den, men ville gøre meget for at smage den igen... Kan huske der lå en lille købmand hvor jeg boede som barn og den kostede 2 kroner

- øj hvor føler jeg mig gammel nu

Ro på nu... Du er da ung endnu... Jeg er panikken... Er jo på den anden side af 35 nu...

Anmeld

23. september 2010

eirene

Zafir skriver:

He jeg sad og tænkte på at det skulle jeg da lige skrive på...

Og der var en der skrev kæmpe hold-kæftbolsjer fra bon-bon. De allerførste hundeprutter var hold-kæftbolsjer. De var rigtig gode dengang og så var der jo ørevoks og højspænding. Mums...

Anmeld

23. september 2010

Moderator

eirene skriver:

He jeg sad og tænkte på at det skulle jeg da lige skrive på...

Og der var en der skrev kæmpe hold-kæftbolsjer fra bon-bon. De allerførste hundeprutter var hold-kæftbolsjer. De var rigtig gode dengang og så var der jo ørevoks og højspænding. Mums...

Hihi hvor sjovt at vi begge tænker på det

Jeg har ikke fået smagt dine islandske lakrids chokolader endnu... Er dog stadig skeptisk hehe...

Anmeld

23. september 2010

eirene

Zafir skriver:

Hihi hvor sjovt at vi begge tænker på det

Jeg har ikke fået smagt dine islandske lakrids chokolader endnu... Er dog stadig skeptisk hehe...

hehe, min lillebror har været på Island i går og har taget en tom kuffert med derop kun til at slæbe det med hjem. Ååååh jeg glæder mig. Skal nok gemme nogle til dig.. muuums

Anmeld

23. september 2010

Moderator

eirene skriver:

hehe, min lillebror har været på Island i går og har taget en tom kuffert med derop kun til at slæbe det med hjem. Ååååh jeg glæder mig. Skal nok gemme nogle til dig.. muuums

LOL hvor er du sjov ... Men det vil jeg så glæde mig til

Anmeld

23. september 2010

Pia.

Okay, så er jeg her igen... til min store glæde kan jeg se at Pernille chokoladen er kommet igen Jubiiii.... Dog må jeg undværre min BLIP BLOP is, men det går nok (eller gør det)

NU HAR JEG EN MERE, nej to mere... Nogen at jeg der kan huske en 25 ører - altså det er slik , den lille brune lakrids agtige slik ting, der havde en besynderlig smag, men som man (jeg) ikke kunne stoppe med igen når først man var gået i gang... De var bløde og når man bøjes dem blev de lidt hvide i det og de lugtede lidt underligt... (ej det er svært at forklare)

Eller hvad med peber lakridsen mener de blev kaldt noget med dragula lakrids men er slet ikke sikker - de havde sådan en peber agtig smag og var meget tynde... Kom glad piger og fortæl mig at I kan huske de to her og fortæl mig evt. at I ved de kan købes et sted..

Knus Pia, det ville gøre meget for en "peber lakrids"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.