hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

FruEllingsen

Kan huske det slik der hed tissebleer (mener jeg) vist nok fra bonbon. de var bare total ynglings.

Og Osvald isen. kan man egentlig stadig få den?? mums den var god. vi havde også et osvald spil til computeren. Det slog vi meget tid ihjel med.

Den der tegnefilm med snemændene. mener det var i trolderik de sendte den. kan det passe den hed bulis. eller sådan noget i den stil.??

Ih man bliver jo helt nogstaltisk af denne tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Kan huske det slik der hed tissebleer (mener jeg) vist nok fra bonbon. de var bare total ynglings.

Og Osvald isen. kan man egentlig stadig få den?? mums den var god. vi havde også et osvald spil til computeren. Det slog vi meget tid ihjel med.

Den der tegnefilm med snemændene. mener det var i trolderik de sendte den. kan det passe den hed bulis. eller sådan noget i den stil.??

Ih man bliver jo helt nogstaltisk af denne tråd.

ja da... det der spil hvor man skulle hoppe på nogle skyer eller sådan noget, ikke!?

Anmeld

23. september 2010

FruEllingsen

Caroline86 skriver:

ja da... det der spil hvor man skulle hoppe på nogle skyer eller sådan noget, ikke!?

Mener at det var isflager. hehe.

Anmeld

23. september 2010

FruEllingsen

Hold da op hvor er der mange ting man har glemt i tidernes løb. alle tiders tråd.

(og det var ellers meningen jeg skulle tidligt i seng. )

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Mener at det var isflager. hehe.

ja, det kan godt passe! Det var sjovt.. og så var der også en olfine eller hvad pokker hun hed

Ja, det er en super tråd, det her!!!

Anmeld

23. september 2010

Mira0911

Zafir skriver:

DET dersens tyggegummi der sprang i luften i munden Sådan nogen små stykker, der knitrede og sprang i luften og blev til tyggegummi bagefter?

Mener faktisk man kan få det stadig... I sommerlandene.. Djurs Sommerland osv osv...

Anmeld

23. september 2010

grinbidderen

Zafir skriver:

DET dersens tyggegummi der sprang i luften i munden Sådan nogen små stykker, der knitrede og sprang i luften og blev til tyggegummi bagefter?

det tyggegummi kan man stadigvæk få i små lyserøde poser.. ved da at man kan købe dem i den kiwi butik der er hvor jeg bor (korsør)

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

Caroline86 skriver:

Ja, det er en super tråd, det her!!!

Tror I også den gælder som undskyldning imorgen når jeg tropper op og ikke har lavet lektier?

Anmeld

23. september 2010

FruEllingsen

JordbærBlomst skriver:

Åhh ja.. eller den der tvilling is, hvor der var 2 pinde i - en til hver hånd når den knækkede på midten

Ginial IS

Anmeld

23. september 2010

Neki

Caroline86 skriver:

altså nu var jeg jo også en af dem der græd glædestårer da Zapp isen kom tilbage!!!

Ja... Det gjorde jeg også.. Lige indtil den udgik igen i sommers, så var det ikke længere glædestårer jeg græd! Latterligt de har taget den af markedet igen.. Det er jo den perfekte is!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.