hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

katti24

AnneBJ skriver:

Nej den her var cirkel rund... altså ikke en cylinder - hvis det giver nogen mening?

Kender den godt. Den hed Logo  og var fra hjemis bilen... den var bare go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Milkachokolade i de der små plader med en ko udenpå som var lidt større end en tændstikæske og helt tynd... Nam!!!

Topsy-tail dimsen som kunne købes først på tv-shop og så alle mulige steder - en smart plasticdims med en løkke som man kunne stikkel i håret og trække sin fletning/hestehale ind under elastikken og få en FLOOOOT feminin frisure a la Amanda fra Melrose Place

Viskelæder med duft

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Milkachokolade i de der små plader med en ko udenpå som var lidt større end en tændstikæske og helt tynd... Nam!!!

Topsy-tail dimsen som kunne købes først på tv-shop og så alle mulige steder - en smart plasticdims med en løkke som man kunne stikkel i håret og trække sin fletning/hestehale ind under elastikken og få en FLOOOOT feminin frisure a la Amanda fra Melrose Place

Viskelæder med duft

Mini-muh?? Dét var en god chokolade!!

Hvad med:

Trylle-tuscher... Findes de stadig??

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Mini-muh?? Dét var en god chokolade!!

Trylle-tuscher... Findes de stadig??

JAH - Mini-muh!!! Findes de mon ikke stadigvæk?

Og hvad blev der af SLIKKET i fastelavnstønderne??? I dag er det små pakker rosiner, nødder og clementiner - BOOOORING

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Rosa skriver:

JAH - Mini-muh!!! Findes de mon ikke stadigvæk?

Og hvad blev der af SLIKKET i fastelavnstønderne??? I dag er det små pakker rosiner, nødder og clementiner - BOOOORING

Jeg ved at brugeren "Milka" herinde har Milka-koen som logo Jeg tror de stadig findes, mini muh... Men de koster sikkert en bondegård. Der var engang, hvor man kunne blande slik for 3 kr... Det kan man jo ikke rigtig længere!!

Fastalavnstønderne er noget skrabede nu, det vil jeg godt give dig ret i. Godt man var barn, da tilsætningsstoffer og e-numre var at foretrække

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

Fiona78 skriver:

De der kiks de findes i Spar som har dem på hylden altid

Oh yeah!! Fantastisk! - nu skal jeg bare finde en SPAR Mange tak!

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

katti24 skriver:

Kender den godt. Den hed Logo  og var fra hjemis bilen... den var bare go

Ih så er det ikke bare mig der er skør.. hver gang jeg har nævnt det for folk kigger de på mig som om jeg er åndsvag...

Anmeld

23. september 2010

Isabella_mor

Mikkelmusen skriver:

Dr. Pepper

dr pepper findes stadig. og kan fås stort set i alle 7/11 og døgn nettoer og sikkert også hos tyrkiske grønthandlere osv... 

Anmeld

23. september 2010

Isabella_mor

Chalala85 skriver:

Skittles, de er svære at få fat i. regnbue slik hehe

skittles kan du købe i super bedst på frederiksberg på Borups alé (tæt på IRMA'en) tror jeg gaden hedder..  de er dog igang med ombygningog åbner først i slutningen af måneden.. men de har en hel hyldesektion med importerede varer fra USA og der har de nemlig også Skittles. det har jeg set masser af gange

Anmeld

23. september 2010

katti24

Ih så er det ikke bare mig der er skør.. hver gang jeg har nævnt det for folk kigger de på mig som om jeg er åndsvag...

Ja sådan er det os her hehe, men både mig og min søster sværger til de is, de var bare fantastiske...

Er der egentlig nogen der kan huske hvad de der plastik dyr hed, hvor det var en pakke med en voksen og 2 unger...? kan nemlig huske jeg os samlede på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.