Shibby skriver:
hahahaha..så du kom ups ala hovsa til at læse såå mange sider ??

Baaah.. Du er helt 100 nysgerrig i at se hvad andre skriver om deres sexliv,-ellers havde du sgu ikke læst.. ! 
Hvis du virkelig var sippet,-og dette gælder også jer andre der følte jer rystede over ordet LEM lige fra morgenstuden af,- så overvej lige hvor sippede i virkeligheden er når i vælger at gå ind og tjekke statestikken på andres brugerers kæresters pik str og derefter læse videre i samme tråd når i udemærket kan regne ud hvad der bliver snakket om ^^ 
Jeg prøver endnu engang!
Det er ikke ordet LEM!!!! der forarger mig, ej heller afstemningerne.. Men at folk vælger og uddybe DERES sexliv med hele verden.
Der er et spørgsmål, man svarer ja eller nej, men nogle har et behov for at UDDYBE for meget! Sex er naturligt, sex er dejligt, men er sgu kun interesseret i mit eget, ikke hvordan andre vågner om morgenen osv.
Ja jeg læste debatterne, men IGEN det er et spørgsmål, folk skal svarer på. Det er ikke et spørgsmål, vågnede du imorges med din kærestes tunge mellem benene eller hvor stram er du osv. For tro mig, så have JEG IKKE læst dem!
Anmeld