Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Anonym

Shibby skriver:

Neej..Du er nemlig ikke ligeglad for mit svar stod på side 8 ,-så du har siddet og læst side op og side ned ganske velvidene om hvad det handlede om og nu kan du ikk få mit svar ud af hovedet ellers havde du ikk nævnt det her..ha..du sidder og tænker på min kærestes pik og skriver ligefrem derefter at du er ligeglad med hvor lang den er..hæhæ..  HVIS du rent faktisk var ligeglad,-så havde du slet ikke åbnet tråden,du havde ikke læst en skid,og du havde absolut været ligeglad med hvad andre har skrevet 

Og ordet morgenslikker.. stod det som en overskirft så det virkelig kunne springe i øjnene og forage dig eller andre? Næ. Det gjorde det ikke -Det stod nemlig også inde i selve tråden som du og andre bare ku ha holdt jer væk fra ^^

Enig.

Tror bare der er nogle kvinder der trænger til 24 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Altså Henrik har flyttet emnet nu, så der er vel ikke mere at debattere om? - Dem som gerne vil læse derinde kan jo sagtens gå ind og læse om sexliv (og vi andre kan slippe).. 

Anmeld

14. september 2010

Shibby

Lige som med så meget andet er du så langt ude, men det fortæller vist mere om dig end om mig ... her må jeg sgu le... !!!! IGEN!!!!

Jeg har aldrig sagt jeg ikke har læst debatten - selvfølgelig er alle nysgerrige... Jeg læser også andre ting folk skriver hvor jeg må tage mig til hovedt... En ting er hvad jeg læser en anden ting er hvad jeg ønsker at dele med andre...

Jeg gad vide om x'en var lige så tilfreds ... ha ha ha... !

Men heldige dig du får det det som du ønsker

Og hvordan er det liige at jeg er langt ude? Fordi jeg har ret i at du ikke er ligeglad siden du sidder og læser med og husker hvad jeg har skrevet om ham? Det er dig der er langt ude.- Nu prøver du at redde det i land med smilys. Hvor ringe. Men okay. Det gjorde du også i den forrige tråd så no surprise. Ingen læsning her er under tvang. Det er ganske valgfrit,så i det her tilfælde kan du brokke dig aalt det du vil,men du traf dit valg da du åbnede tråden

Hvilken en af dem?? haha.. Der jo nitter imellem Peter er den første hvor jeg har tænk "helt perfekt" ved..Så ja..Jeg er heldig

Anmeld

14. september 2010

Shibby

Anonym skriver:

Enig.

Tror bare der er nogle kvinder der trænger til 24 cm

Smiler

Det tror jeg på

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gør lige opmærksom på at den personlige tilsvining ikke er okay! En ting er at være uenige, en anden ting er at kalde hinanden langt ude og ty til alliancer/mobning osv. Så kom igen, piger! Og hvis I har mere at sige hinanden så tag den privat. Ellers fortsat god debat!

Rosa

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Shibby skriver:

Og hvordan er det liige at jeg er langt ude? Fordi jeg har ret i at du ikke er ligeglad siden du sidder og læser med og husker hvad jeg har skrevet om ham? Det er dig der er langt ude.- Nu prøver du at redde det i land med smilys. Hvor ringe. Men okay. Det gjorde du også i den forrige tråd så no surprise. Ingen læsning her er under tvang. Det er ganske valgfrit,så i det her tilfælde kan du brokke dig aalt det du vil,men du traf dit valg da du åbnede tråden

Hvilken en af dem?? haha.. Der jo nitter imellem Peter er den første hvor jeg har tænk "helt perfekt" ved..Så ja..Jeg er heldig

Ej nej nej. jeg reder så ment ingen ting ved at isætte en smiley

men nu var du den eneste eller var I to der skrev størrelse på !!!

Nu var det Peters ex jeg mente ! he he...

men lad nu det her ligge - vi bliver ikke enige og så er det jo ikke første gang og sikkert heller ikke sidste... dit og mit liv er så langt fra hinanden i forvejen, så det havde jeg virkelig heller ikke forventet...

Anmeld

14. september 2010

Mig med maven

Rosa skriver:

Jeg gør lige opmærksom på at den personlige tilsvining ikke er okay! En ting er at være uenige, en anden ting er at kalde hinanden langt ude og ty til alliancer/mobning osv. Så kom igen, piger! Og hvis I har mere at sige hinanden så tag den privat. Ellers fortsat god debat!

Rosa

Jeg giver dig fuldstændig ret Rosa.

Dette har taget en ubehagelig drejning. Hvem, hvad og hvor det skete kan være lige meget nu. Var det mig der startede det, var det ikke bevidst!

Jeg tror vi kan blive ved i evigheder, uden at der kommer noget konstruktivt ud af det. selvom jeg ikke vil dele os op, som dem og os, vil jeg alligevel våve pelsen.

Måske skal "vi" blive bedre til at kalde en tråd noget, så ingen er i tvivl om hvad den drejer sig om, og dermed undgå den, hvis det ikke er et emne de vil vide mere om.

Måske skal "I" så også huske at der er nogen der ikke rigtigt har nogen at tale med disse ting om, og det kan være nemmere at "tale" med fremmede end slet ikke at tale om det. Nogen har måske virkelig et behov for at få det ud?

Lad os allesammen blive enige om at være uenige!

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Mig med maven skriver:

Jeg giver dig fuldstændig ret Rosa.

Dette har taget en ubehagelig drejning. Hvem, hvad og hvor det skete kan være lige meget nu. Var det mig der startede det, var det ikke bevidst!

Jeg tror vi kan blive ved i evigheder, uden at der kommer noget konstruktivt ud af det. selvom jeg ikke vil dele os op, som dem og os, vil jeg alligevel våve pelsen.

Måske skal "vi" blive bedre til at kalde en tråd noget, så ingen er i tvivl om hvad den drejer sig om, og dermed undgå den, hvis det ikke er et emne de vil vide mere om.

Måske skal "I" så også huske at der er nogen der ikke rigtigt har nogen at tale med disse ting om, og det kan være nemmere at "tale" med fremmede end slet ikke at tale om det. Nogen har måske virkelig et behov for at få det ud?

Lad os allesammen blive enige om at være uenige!

Meget enig... Håber vi kan stoppe den her.... Vi kan jo ikke alle blive enige...

Rigtig god og dejlig dag til alle... Knus fra Pia, som bare venter på min vovse vil føde - Men der sker intet...

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Chritinap skriver:

Fy for helvede, hvem har skrevet om en morgen slikker
Tænk at ville dele sådanne ting med andre..
Jeg er enig med trådstarter, syntes simpelthen det er for meget. Ikke at snakke om sex, men disse spørgsmål der for tiden kommer frem og bliver stillet.
Jeg er IKKE sart! Men tror helt ærligt det er dem der svarer på dem, og opretter trådende den er galt med - det er MIN mening!

Rolig nu den der har skrevet om det har fået nok hak i tuden i forvejen. Det er sgu da lige meget at hun har skrevet om det. Hvem nyder ikke sådan en omgang. Tror sgu bare der er lidt misundelige kvinder herinde. He he

Anmeld

14. september 2010

Diana...

Neej..Du er nemlig ikke ligeglad for mit svar stod på side 8 ,-så du har siddet og læst side op og side ned ganske velvidene om hvad det handlede om og nu kan du ikk få mit svar ud af hovedet ellers havde du ikk nævnt det her..ha..du sidder og tænker på min kærestes pik og skriver ligefrem derefter at du er ligeglad med hvor lang den er..hæhæ..  HVIS du rent faktisk var ligeglad,-så havde du slet ikke åbnet tråden,du havde ikke læst en skid,og du havde absolut været ligeglad med hvad andre har skrevet 

Og ordet morgenslikker.. stod det som en overskirft så det virkelig kunne springe i øjnene og forage dig eller andre? Næ. Det gjorde det ikke -Det stod nemlig også inde i selve tråden som du og andre bare ku ha holdt jer væk fra ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.