Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Laulund87

Mka skriver:

Du er da vel nok en dejlig kvinde. Har det bare så godt nu, at du synes der er noget GALT med mig, bare fordi jeg spørger hvor tit i har oral sex. Bedte ikke om detaljer VEL. Men at folk gør det, så fred vær med det. Det sku ikke noget problem for mig. Men synes sku du er lidt lav at du nedgør folk. TAK FOR DET

Hold kæft jeg er gal nu.

Det kan jeg godt forstå du er gal over. Der er lang fra at sige at man synes de debatter er for meget, til at sige der er noget galt med den person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Anonym

Laulund87 skriver:

Det kan jeg godt forstå du er gal over. Der er lang fra at sige at man synes de debatter er for meget, til at sige der er noget galt med den person

Det er da værre at sige "nogen mangler 27 cm" som en stor hentydning 

Anmeld

15. september 2010

FrkT

Chritinap skriver:

Fy for helvede, hvem har skrevet om en morgen slikker
Tænk at ville dele sådanne ting med andre..
Jeg er enig med trådstarter, syntes simpelthen det er for meget. Ikke at snakke om sex, men disse spørgsmål der for tiden kommer frem og bliver stillet.
Jeg er IKKE sart! Men tror helt ærligt det er dem der svarer på dem, og opretter trådende den er galt med - det er MIN mening!

Havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig, men nu bliver jeg alligevel nødt til det... den der kommentar (jeg har markeret den) synes jeg var meget unødvendig. Der er da en grund til at vi har et debatområde der omhandler sex.. så kan du da bare holde dig fra de emner deri, hvis det generer dig?! Kan ikke se problemet. Og hvem er du dog til at bedømme at der er noget galt med andre, bare fordi de ikke har problemer med at dele mere intime detaljer med hinanden? Det står dig jo frit for at hoppe let og elegant hen over emnet.

Men den med at sex er noget helt privat mellem kun to personer, den er da efterhånden tabu, så for mig er det fint der er sådan et emne også.

Mon ikke der også er nogle emner, hvor andre ville tie med de mere private detaljer, men hvor du så ikke har noget problem med at dele de private detaljer med os? Og den er ikke møntet på dig personligt; mener bare at vi nok alle har nogle ting vi lettere taler frit om end andre ting - og det er da kun en god ting, vi skulle jo gerne have lov at være de forskellige mennesker vi nu engang er!

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

Anonym skriver:

"ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Det er da værre at sige "nogen mangler 27 cm" som en stor hentydning 

Ja det er da rigtigt, men den jeg hentydede til synes jeg var unødvendig.

Anmeld

15. september 2010

Mka

FrkT skriver:

Havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig, men nu bliver jeg alligevel nødt til det... den der kommentar (jeg har markeret den) synes jeg var meget unødvendig. Der er da en grund til at vi har et debatområde der omhandler sex.. så kan du da bare holde dig fra de emner deri, hvis det generer dig?! Kan ikke se problemet. Og hvem er du dog til at bedømme at der er noget galt med andre, bare fordi de ikke har problemer med at dele mere intime detaljer med hinanden? Det står dig jo frit for at hoppe let og elegant hen over emnet.

Men den med at sex er noget helt privat mellem kun to personer, den er da efterhånden tabu, så for mig er det fint der er sådan et emne også.

Mon ikke der også er nogle emner, hvor andre ville tie med de mere private detaljer, men hvor du så ikke har noget problem med at dele de private detaljer med os? Og den er ikke møntet på dig personligt; mener bare at vi nok alle har nogle ting vi lettere taler frit om end andre ting - og det er da kun en god ting, vi skulle jo gerne have lov at være de forskellige mennesker vi nu engang er!

Gad heller ikke at blande mig, men når det bliver personligt synes jeg godt nok det er for meget.

Rigtig fint skrevet, tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.