Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.017 visninger
164 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2010

Anonym trådstarter

Eller? Er der ikke lige lovlig mange sex debatter i øjeblikket? Af stort set den samme bruger?

Ved godt at ved sex, kommer der børn.  Men det er altså en baby.dk side vi er på. Og ja, der skal være plads til alle, og man skal kunne diskutere alt herinde, men alligevel!!!!!

Jeg er ikke sart eller noget, men ligefrem at få smidt div. "ord" om de nedre regioner i hovedet midt i morgenmaden, det kan sgu få selv den bedste til og hilse på ULRIK!

Der er plads til anonyme svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

TbCp

Jo jeg har godt tænkt på det, men jeg springer dem over.... ihvertfald lige når jeg sidder med morgenmaden

Anmeld

13. september 2010

serinasmor

undrer mig lidt .... kan ikke se det er den samme bruger .. desuden er det et offentligt debatforum .. hvis der er nogle af debatterne der støder dig så spring dem over....

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Tjooo, men alsidighed og diversitet er nu meget godt

Anmeld

13. september 2010

LouiseNielsen

Kan jeg overhovedet ikke se noget forkert i..... Kan man ikke tåle den slags debatter så må man jo lade være med at trykke ind og læse dem! Og havde det ikke været "lovligt" med sex debatter, så var der vel ikke lavet en gruppe specielt til det??

Og ja det er en baby side, men der findes nu altså andet i livet end børn, bleer, sutteflasker osv...... Der bliver skrevet om så mange ting herinde, og sex er da noget af det mest neturlige så hvorfor skal der ikke også være plads til det??

Kh Louise

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Jeg er sprunget over disse debatter let og elegant.. Interessere mig ikke...

Og andre skal da ikke vide hvor lang, stor eller tyk min mands lem er...

Anmeld

13. september 2010

Mutti2B

Samme bruger??? Af hvad jeg kan se er det da forskellige brugere der opretter debatterne. Og hvis man er midt i morgenmaden og synes alle de sex-debatter er for meget, så kan man jo bare lade være med at læse dem

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Hvis forum kun var til babysnak, så havdem an nok ikke lavet en kategori der hedder SEX OG SAMLIV  vi lever i år 2010 hvor vi får smækket diverse ting og sager lige op i ansigtet og det forgår endda på busser i tv osv osv.

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Har skam heller ikke læst dem!!!! Men det er lidt svært og undgå dem, når de stort set figurerer på forsiden hele tiden. Skrev heller ikke at DET VAR DEN SAMME, men stort set!!!!!!!!!!!!!!! Eller personen har ihvertfald skrevet i de fleste! Undre mig bare, man kun er i de debatter, eller skriver privat til én ang. sex!!

Og læs hvad jeg skriver, der skal være plads til alle ikke  Jeg undre mig bare, ikke andet

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Har skam heller ikke læst dem!!!! Men det er lidt svært og undgå dem, når de stort set figurerer på forsiden hele tiden. Skrev heller ikke at DET VAR DEN SAMME, men stort set!!!!!!!!!!!!!!! Eller personen har ihvertfald skrevet i de fleste! Undre mig bare, man kun er i de debatter, eller skriver privat til én ang. sex!!

Og læs hvad jeg skriver, der skal være plads til alle ikke  Jeg undre mig bare, ikke andet

Har brugeren skrevet privat til dig ang. sex????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.