Cry me a river!
Jeg kan slet ikke forstå at du har tid i din dagligdag, til at bryde din hjerne med hvad du ikke kan lide ved siden. Jeg mener bare, hvis du ikke kan lide lugten i bageriet...
Du kan jo også oprette en hjemmeside, hvor de er direkte forbudt at tale om andet end babyer, men lur mig om den ikke vil blive lukket i en fart, da det er de færeste af os, der virkelig kun taler om baby.
Men alligevel du kan jo bruge mit forslag til navnet på siden, hvad med:
www.dette-er-en-top-seriøs-hjemmeside-for-top-seriøse-mennesker-der-aldrig-kunne-finde-på-at-debatere-om-andet-end-babyer-hvis-du-alligevel-gøre-det-vil-du-blive-blacklistet-dk
Så vidt jeg kan forstå, er baby.dk et debatforum, D E B A T F O R U M... Ikke en hjemmeside, hvor alt skal gå op i babyer. Jeg kan ikke lige huske hvem der har skrevet det, men lur mig om kattegorien "Sex og samliv" ville blive slettet, hvis ikke der kom nogle indlæg der.
Jeg bruger baby.dk til at tilegne mig viden fra andre mødre og fædre. Men det er jo ikke faglige oplysninger jeg får. Jeg må selv overveje, hvilket jeg vil tro på, og hvilke emne jeg synes virker plat eller usant. Jeg bruger baby.dk til at blive underholdt, og få et godt grin. Jeg vølger selv hvilke debatter jeg går ind i, det er jo det der er det fede ved baby.dk. Det popper jo ikke bare op i hovedet på en.
Skulle jeg nu sidde og bryde min hjerne med, hvor skrækkeligt det er, at folk sælger deres barnevogne herinde, jeg har ikke brug for en barnevogn...
GÅ UDEN OM DEBATTERNE, HVIS IKKE DU KAN HÅNDTERE DEM!