Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Anonym

Pia. skriver:

Ja, men det var også begge debatter vi diskuterede her inde i går....

En debat om størrelser på forskellige pikke - og oral sex - begge var afstemninger - men så havde folk behov for at skrive hvor lang den var eller i oral sex skrive om hvem der blev vækket med en tunge imellem benene m.m ... Jeg er som skrevet før ikke sippet slet ikke og svare da også gerne hvis jeg har lyst også om sex, men jeg syntes bare som så mange andre at lige de her to debatter var lige i overkanten

Vi bliver altså ikke enige alle sammen - lige som med så meget andet... men derfor skal der være plads til os alle... lige meget hvor personlig man har lyst til at være - jeg undres bare over man har lyst til at gå så meget i detaljer...

Knus Pia.

Et forslag er du jo så bare nøjes med at se afstemningen og ikke læser hvad folk skriver som besvarelse. For det kan vel ikke undre dig at en tråd/afstemning om oralsex rent faktisk kommer til at omhandle oralsex. Igen du vælger at læse videre til side 2 så helt forarget er du vel ikke blevet

Men nej vi kan og skal da bestem ikke være enige om alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Et forslag er du jo så bare nøjes med at se afstemningen og ikke læser hvad folk skriver som besvarelse. For det kan vel ikke undre dig at en tråd/afstemning om oralsex rent faktisk kommer til at omhandle oralsex. Igen du vælger at læse videre til side 2 så helt forarget er du vel ikke blevet

Men nej vi kan og skal da bestem ikke være enige om alt

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Rosa skriver:

Jeg gør lige opmærksom på at den personlige tilsvining ikke er okay! En ting er at være uenige, en anden ting er at kalde hinanden langt ude og ty til alliancer/mobning osv. Så kom igen, piger! Og hvis I har mere at sige hinanden så tag den privat. Ellers fortsat god debat!

Rosa

Anmeld

14. september 2010

mariamiss6

albertesmor skriver:

Det nemmeste er altid at holde sin egen sti ren, dvs lade være med at svare på sådanne beskeder og bliver personen ved at skrive så kopiere man alle beskederne og sender til Henrik  begynder man først at gå i dialog så kører rouletten

Tja altså ikke nødvendigvis... Det kommer bestemt an på om man lyder "villig" eller modstræbende når man svarer på nogen spørgsmål... I øvrigt har han slet ikke stillet mig nogen spørgsmål, så jeg har sådan set ikke svaret på noget... Og Henrik er gjort opmærksom på at der blev skrevet til mig, og hvad der blev skrevet selv om det ikke var noget "særligt"

Men jeg har nu også hele tiden sagt, synes jeg, at man bør sende samtalen til Henrik....

Anmeld

14. september 2010

slettet_7530

mariamiss6 skriver:

Tja altså ikke nødvendigvis... Det kommer bestemt an på om man lyder "villig" eller modstræbende når man svarer på nogen spørgsmål... I øvrigt har han slet ikke stillet mig nogen spørgsmål, så jeg har sådan set ikke svaret på noget... Og Henrik er gjort opmærksom på at der blev skrevet til mig, og hvad der blev skrevet selv om det ikke var noget "særligt"

Men jeg har nu også hele tiden sagt, synes jeg, at man bør sende samtalen til Henrik....

Pointen var at hvis ikke der kommer et svar retur, bliver der heller ingen dialog og dermed diskussion

Anmeld

14. september 2010

mariamiss6

albertesmor skriver:

Pointen var at hvis ikke der kommer et svar retur, bliver der heller ingen dialog og dermed diskussion

Det er da rigtigt... Men jeg ved at en sagde til brugeren, at hun synes det var upassende han kontaktede hende sådan, på en babyside, hvor efter han trak sig.... Uden videre....

Uanset om man svarer eller ej, så skal man ikke forsøge at bruge baby.dk som en dating/sex-side, for havde det været hensigten med denne side, så havde man jo ligesom nok ikke kaldt den baby.dk vel

Anyways... Man kan gøre som man vil, men man kan IKKE deltage aktivt i en sexsnak og så bagefter brokke sig over hentydningen

Anmeld

14. september 2010

slettet_7530

mariamiss6 skriver:

Det er da rigtigt... Men jeg ved at en sagde til brugeren, at hun synes det var upassende han kontaktede hende sådan, på en babyside, hvor efter han trak sig.... Uden videre....

Uanset om man svarer eller ej, så skal man ikke forsøge at bruge baby.dk som en dating/sex-side, for havde det været hensigten med denne side, så havde man jo ligesom nok ikke kaldt den baby.dk vel

Anyways... Man kan gøre som man vil, men man kan IKKE deltage aktivt i en sexsnak og så bagefter brokke sig over hentydningen

Nej vi er helt enige at baby.dk ikke er en dating side.

Jeg tror i bund og grund at vi er enige.

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

SEX! Hvad er det

Anmeld

14. september 2010

mariamiss6

albertesmor skriver:

Nej vi er helt enige at baby.dk ikke er en dating side.

Jeg tror i bund og grund at vi er enige.

Anmeld

14. september 2010

wamse

dorthemus skriver:

SEX! Hvad er det

Her er det også en by i Rusland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.