Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

dorthemus

wamse skriver:

Her er det også en by i Rusland

Arh hva´ Wamse! Mener da du har en ven i skabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mischa

Det er meget nemt det her, de kan få deres helt eget forum her på baby. så kan vi andre vælge om vi vil læse med og dele eller lade være og nyde vores morgenmad

God aften

Anmeld

14. september 2010

wamse

dorthemus skriver:

Arh hva´ Wamse! Mener da du har en ven i skabet

Åhhh savner sgu lidt mere gang i ham da Synes nogen gange at det er lidt ensformigt fra hans side, og han er jo slet ikke til at tale med. Han er kun ude på 1 ting og ingen kram eller noget flirteriEr faktisk lidt i tvivl om hvem der udnytter hvem i det her forhold

Anmeld

14. september 2010

Mka

Chritinap skriver:

Fy for helvede, hvem har skrevet om en morgen slikker
Tænk at ville dele sådanne ting med andre..
Jeg er enig med trådstarter, syntes simpelthen det er for meget. Ikke at snakke om sex, men disse spørgsmål der for tiden kommer frem og bliver stillet.
Jeg er IKKE sart! Men tror helt ærligt det er dem der svarer på dem, og opretter trådende den er galt med - det er MIN mening!

Du er da vel nok en dejlig kvinde. Har det bare så godt nu, at du synes der er noget GALT med mig, bare fordi jeg spørger hvor tit i har oral sex. Bedte ikke om detaljer VEL. Men at folk gør det, så fred vær med det. Det sku ikke noget problem for mig. Men synes sku du er lidt lav at du nedgør folk. TAK FOR DET

Hold kæft jeg er gal nu.

Anmeld

14. september 2010

Leonora

Rosa skriver:

Jeg gør lige opmærksom på at den personlige tilsvining ikke er okay! En ting er at være uenige, en anden ting er at kalde hinanden langt ude og ty til alliancer/mobning osv. Så kom igen, piger! Og hvis I har mere at sige hinanden så tag den privat. Ellers fortsat god debat!

Rosa

Jubiii endelig noget fornuftigt....ER HELT ENIG...

Tak

Anmeld

14. september 2010

Shibby

Mka skriver:

Du er da vel nok en dejlig kvinde. Har det bare så godt nu, at du synes der er noget GALT med mig, bare fordi jeg spørger hvor tit i har oral sex. Bedte ikke om detaljer VEL. Men at folk gør det, så fred vær med det. Det sku ikke noget problem for mig. Men synes sku du er lidt lav at du nedgør folk. TAK FOR DET

Hold kæft jeg er gal nu.

Forstår godt du er gal...!!!

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

wamse skriver:

Åhhh savner sgu lidt mere gang i ham da Synes nogen gange at det er lidt ensformigt fra hans side, og han er jo slet ikke til at tale med. Han er kun ude på 1 ting og ingen kram eller noget flirteriEr faktisk lidt i tvivl om hvem der udnytter hvem i det her forhold

HAHAHAHAHAAAAAAA.......jeg synes ellers det ku være fedt hvis jeg havde én der holdt kæft imens og gik igen bagefter

Havde på et tidspunkt en b-ven som jeg så regelmæssigt i en periode..første gang vi sås, lå vi lidt og snakkede bagefter. han kom med en masse undskylninger om, at hun skulle hen til sin bror og skifte dæk (!) og blabla....jeg kiggede bare på ham og sagde uden at fortrække en mine: "det er helt fint, jeg lå også bare og tænkte på hvornår jeg kunne bede dig om at gå".....han blev noget lang i ansigtet over den besked

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

HAHAHAHAHAAAAAAA.......jeg synes ellers det ku være fedt hvis jeg havde én der holdt kæft imens og gik igen bagefter

Havde på et tidspunkt en b-ven som jeg så regelmæssigt i en periode..første gang vi sås, lå vi lidt og snakkede bagefter. han kom med en masse undskylninger om, at hun skulle hen til sin bror og skifte dæk (!) og blabla....jeg kiggede bare på ham og sagde uden at fortrække en mine: "det er helt fint, jeg lå også bare og tænkte på hvornår jeg kunne bede dig om at gå".....han blev noget lang i ansigtet over den besked

Hold kæft i er sjove i 2  Haha

Anmeld

15. september 2010

Pia.

wamse skriver:

GRINER - Som du dog kan sige det.... HE HE....

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Et forslag er du jo så bare nøjes med at se afstemningen og ikke læser hvad folk skriver som besvarelse. For det kan vel ikke undre dig at en tråd/afstemning om oralsex rent faktisk kommer til at omhandle oralsex. Igen du vælger at læse videre til side 2 så helt forarget er du vel ikke blevet

Men nej vi kan og skal da bestem ikke være enige om alt

Det er jo ikke det at det omhandler oralsex vi bliver forarget over. Men de decideret detaljer om hvem og hvad der vågende med en tunge mellem benene den morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.