DK skriver:
Ihh totalt yndlingsemne hjemme hos os. En lang biltur bliver klart sjovere når man lige kan planlægge hvad man skal bruge de fiktive millioner med. Vi vinder altid 30 mio. når vi vinder, he he he....
Dem skal vi bruge på:
En porche 911 turbo til manden. Han ønsker sig sådan en brændende, især fordi der er bagsæder så vi kan få ungerne med!
Jeg skal have alle mine tøser (mor, søstre, veninder) med på den STORE shoppingspree i London. Det kunne være det fedeste at give 150.000 kr. til alle og så sige: Så skal vi i Harrods (den VILDESTE luksus butik i verden, hvor man kan få ALT der er rigtig dyrt og luksuriøst) uhhhh det kunne jeg tænke mig, nuuuj det kunne være så SJOVT!
Kirstine skulle straks have en Silver Cross dukkevogn. Ejj hun ville blive så glad for sådan en! Det er nok faktisk det første jeg ville købe. Og så en ualmindelige lækker håndlavet fin fin dukke at komme i!
Jeg ville også få en indretningsperson til at komme og lave det vilde fine værelse til Kirstine og Bimmeren. Sådan rigtig fint som kun rigtige indretningsarkitekter med frit spil de kan!
Vi ville ikke flytte, men nok tage på ret lækre ferier!! Uhh weekender til Rom, Paris og London. Hvorfor nøjes med en tur til Århus? Tage på luksusferier til Maldiverne, tage på en "cross the US" i bil ferie og alt det andet der falder os ind!
Derudover skulle vi klart have en gartner til at slå græsset og en rengøringskone til at gøre rent og vaske/stryge. uhhh lækkert!
Og til sidst, så vil jeg have sådan et skoskab hvor skabene står på skrå hylder med ruskind på, hvor der er lys på dem alle, og hvor de rigtig kommer til deres ret. Og så naturligvis rigtig mange fine nye sko at stille derind!
Uhh jeg ville også til scanning og kigge på Bimmeren hele tiden! ihh det kunne være dejligt at kigge ind til den en gang hver 14 dag eller noget!!
![]()
![]()
![]()
Det er nemlig rigtig dejlig tidsfordriv, vi er endda gået så langt at finde lommeregneren frem - og sjovt nok er 5 millioner aldrig nok - så tror også vi skal indfører 30 millioner reglen
Men det er nogen fede ønsker, jeg er også kommet på flere siden jeg oprettede tråden...
Kan desværre ikke se billederne.