Drømmetråd: Hvis du vandt i Lotto? incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Svei

Så skulle jeg vinde så meget at jeg aldrig ville være økonomisk afhængig af at arbejde mere...så ville jeg lave det jeg ville, studere resten af mit liv og nyde tiden med mine unger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

MM1987

lisbeth2910 skriver:

Mine svigerforældre vand i lotto for 3,5 år siden, og jeg drømmer bare om at de ville dele pengene med mig  meeeen det sker vist ikke, så havde de nok gjort det nu

Ej hvor skidt...

Synes simpelthen det er irriterende at det ofte er ældre mennesker som bare sætter det på bankbogen der vinder

De forstår ikke at leve livet

Anmeld

10. september 2010

MM1987

jbk skriver:

Så skulle jeg vinde så meget at jeg aldrig ville være økonomisk afhængig af at arbejde mere...så ville jeg lave det jeg ville, studere resten af mit liv og nyde tiden med mine unger...

Hmm, jeg ville ikke stoppe med arbejde... Men måske jeg ikke ville arbejde fuldtid...

Anmeld

10. september 2010

MM1987

TbCp skriver:

En lækker gård på landet.... dog uden dyr, men med masser udenomsplads.

Et fedt sommerhus ved vesterhavet. Godt skjult i klitterne

En Q7, VW Toureg eller en porsche cayenne og så en mini cooper clubman ved siden af som min lille konebil.

En tur til New Zealand for at besøge min familie

og så ellers bare have FRI til at gøre hvad jeg vil!!!!

Dejlige ønsker - og fede billeder...

Vi er enige om mini'en og sommerhuset

Anmeld

10. september 2010

MM1987

DK skriver:

Ihh totalt yndlingsemne hjemme hos os. En lang biltur bliver klart sjovere når man lige kan planlægge hvad man skal bruge de fiktive millioner med. Vi vinder altid 30 mio. når vi vinder, he he he....

Dem skal vi bruge på:

En porche 911 turbo til manden. Han ønsker sig sådan en brændende, især fordi der er bagsæder så vi kan få ungerne med!

Jeg skal have alle mine tøser (mor, søstre, veninder) med på den STORE shoppingspree i London. Det kunne være det fedeste at give 150.000 kr. til alle og så sige: Så skal vi i Harrods (den VILDESTE luksus butik i verden, hvor man kan få ALT der er rigtig dyrt og luksuriøst) uhhhh det kunne jeg tænke mig, nuuuj det kunne være så SJOVT!

Kirstine skulle straks have en Silver Cross dukkevogn. Ejj hun ville blive så glad for sådan en! Det er nok faktisk det første jeg ville købe. Og så en ualmindelige lækker håndlavet fin fin dukke at komme i!

Jeg ville også få en indretningsperson til at komme og lave det vilde fine værelse til Kirstine og Bimmeren. Sådan rigtig fint som kun rigtige indretningsarkitekter med frit spil de kan!

Vi ville ikke flytte, men nok tage på ret lækre ferier!! Uhh weekender til Rom, Paris og London. Hvorfor nøjes med en tur til Århus? Tage på luksusferier til Maldiverne, tage på en "cross the US" i bil ferie og alt det andet der falder os ind!

Derudover skulle vi klart have en gartner til at slå græsset og en rengøringskone til at gøre rent og vaske/stryge. uhhh lækkert!

Og til sidst, så vil jeg have sådan et skoskab hvor skabene står på skrå hylder med ruskind på, hvor der er lys på dem alle, og hvor de rigtig kommer til deres ret. Og så naturligvis rigtig mange fine nye sko at stille derind!

Uhh jeg ville også til scanning og kigge på Bimmeren hele tiden! ihh det kunne være dejligt at kigge ind til den en gang hver 14 dag eller noget!!

Det er nemlig rigtig dejlig tidsfordriv, vi er endda gået så langt at finde lommeregneren frem - og sjovt nok er 5 millioner aldrig nok - så tror også vi skal indfører 30 millioner reglen

Men det er nogen fede ønsker, jeg er også kommet på flere siden jeg oprettede tråden...

Kan desværre ikke se billederne.

Anmeld

10. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jamen jeg er altså sådan en pivskid

men den på mavsen vil jeg først have når jeg er færdig med at være gravid så om 5-7 år.

Inden det kunne jeg faktisk godt tænke mig en tus på armen 

på underarmen en MASSE blomster og kunstneriske farverige ting og så ha skrevet Albertes fødselsdag ind... ikke for store bogstaver, men bare så de er der... 

Kære Mitzie

Du har da født et barn, så helt pivskid er du da ikke

Jeg har kattepoter på maven og de ligner heldigvis stadig sig selv efter fødslen

Anmeld

10. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha tro mig det har vi gjort - de vandt 5 mill så synes jo godt de kunne dele

helt ærligt, hvor småligt af dem!!! Man skal da dele med sine nærmeste, synes jeg

Anmeld

10. september 2010

Becks

Hvis jeg vandt 10 mill. eller mere, så ville jeg:

Gå ned i banken, uden at blinke med øjnene og smide hele min gæld.

Give min veninde 1 mil. så hun har til hende og min gudsøn

Give min søster, svoger og nevø 2 mil. så de aldrig nogensinde skal tænke på om de har nok penge til husleje og mad

Give min far og hans kone 1 mil. så de kan leve et godt pensioneret liv (de er begge førtidspensionister)

Få kørekort

Få en bil, så der er plads til de 7 børn jeg ønsker

Jeg ville ikke have økonomisk krise over selv, at skulle betale for fertilitetsbehandlinger

Købe et stort hus, med masser af plads til mine unger, dyr og jeg

Rejse - Til skønne Thailand

Købe et hus i USA ved min mor, så vi kan komme på ferier derovre

Jeg ville stadig arbejde, men bare på deltid

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Tutter skriver:

Hvis jeg vandt 10 mill. eller mere, så ville jeg:

Gå ned i banken, uden at blinke med øjnene og smide hele min gæld.

Give min veninde 1 mil. så hun har til hende og min gudsøn

Give min søster, svoger og nevø 2 mil. så de aldrig nogensinde skal tænke på om de har nok penge til husleje og mad

Give min far og hans kone 1 mil. så de kan leve et godt pensioneret liv (de er begge førtidspensionister)

Få kørekort

Få en bil, så der er plads til de 7 børn jeg ønsker

Jeg ville ikke have økonomisk krise over selv, at skulle betale for fertilitetsbehandlinger

Købe et stort hus, med masser af plads til mine unger, dyr og jeg

Rejse - Til skønne Thailand

Købe et hus i USA ved min mor, så vi kan komme på ferier derovre

Jeg ville stadig arbejde, men bare på deltid

Sikke dejlige ønsker - og sikke gavmild du er

Vi skulle helt sikkert også dele ud, men tror ikke det vil være i form af penge - men gaver og rejser. Det er også nemt for os, for der er ikke nogen i vores familie der mangler...

Anmeld

10. september 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Sikke dejlige ønsker - og sikke gavmild du er

Vi skulle helt sikkert også dele ud, men tror ikke det vil være i form af penge - men gaver og rejser. Det er også nemt for os, for der er ikke nogen i vores familie der mangler...

Det gør min søster desværre :-(

De sidder hver måned og må overveje hvilke regninger der ikke skal betales, for at få mad:-(

Også derfor jeg tager min nevø med ud og rejse ca hver 2 år, når jeg har midlerne til det, vil jeg gerne hjælpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.