Drømmetråd: Hvis du vandt i Lotto? incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Uha hvis jeg vandt i Lotto (den helt store gevinst) - ville jeg som det første gå ned i banken og lægge min gæld på bordet og går igen uden et ord... Derefter ville jeg købe mig en STOR gård (her i området) med en masse plads både inde og ude til mig og mine børn og så selvfølgelig fylde den op med mine heste og mine hunde - så ville jeg gøre det jeg altid har drømt om - starte hunde/katte pension og plejecenter for hunde katte og andre små dyr - jeg ville rede mishandlede dyr og viderformidle dem til bedre hjem. Jeg ville købe ting og indrette mit hjem så mine børn og jeg kunne leve der og føle os trygge...

Jeg har ikke den store drøm om at rejse væk - det her er mine rejse ud i fremtiden og min store drøm...

Så ville jeg købe en masse lækkert tøj til mig selv og ungerne og så skulle de have lov at vælge en masse lækre ting til dem selv og deres nye værelser... - Alt hvad de drømmer om...

Så ville jeg oprette tre kontoer som ville hjælpe dem i fremtiden...

Ved godt penge ikke er alt og ikke gør lykkelig, men det ville hjælpe mig pokkers godt på vej til den store lykke...

og så ville jeg selvfølgelig hjælpe mine forældre, søster og børnenes far så de kunne få det som de gerne ville have det...

hihi, pia, du er nok nødt til lige at lade et ord falde i banken om hvem du er... ellers tror de bare, det er et omvendt røveri

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Annesofie.

Jeg ville starte med at betale mine forældres gæld ud så det kan gøre præcist som ældre mennesker skal, nyde sin pension og ikke tænke så gæld.. når den tid kommer..

ellers nupper jeg gerne en vw scirocco og en hus

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Kære Mitzie

Du har da født et barn, så helt pivskid er du da ikke

Jeg har kattepoter på maven og de ligner heldigvis stadig sig selv efter fødslen

jeg fik jo PKS og selvom det også gjorde ondt bagefter - er jeg stadig en pivskid

men den anden dag på sygehuset (var til nyrefunktionsundersøgelse) stak de 5 (FEM!!!) gange før de fandt en blodåre at sprøjte væske i... og havde det været for 1 år siden var jeg gået efter stik nr. 2 men jeg mærkede knapt de stak denne gang - så mårke smertetærsklen er rykket??

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Tutter skriver:

Det gør min søster desværre :-(

De sidder hver måned og må overveje hvilke regninger der ikke skal betales, for at få mad:-(

Også derfor jeg tager min nevø med ud og rejse ca hver 2 år, når jeg har midlerne til det, vil jeg gerne hjælpe..

Puha, jeg har det så svært ved at der er nogen i DK der skal have det sådan... Det er bare ikke i orden. 

Jeg håber du en dag vinder, eller på anden måde for mulighed for at hjælpe hende... Eller aller bedst, at hun selv får muligheden, det ville sikkert være en stor sejer for hende...

Anmeld

10. september 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Puha, jeg har det så svært ved at der er nogen i DK der skal have det sådan... Det er bare ikke i orden. 

Jeg håber du en dag vinder, eller på anden måde for mulighed for at hjælpe hende... Eller aller bedst, at hun selv får muligheden, det ville sikkert være en stor sejer for hende...

Ja det håber jeg også.. Ville være så godt 

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Heise skriver:

hihi, pia, du er nok nødt til lige at lade et ord falde i banken om hvem du er... ellers tror de bare, det er et omvendt røveri

knus

He he søde Heise... Jeg skriver dem et brev .... GRINER...

Anmeld

10. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jeg fik jo PKS og selvom det også gjorde ondt bagefter - er jeg stadig en pivskid

men den anden dag på sygehuset (var til nyrefunktionsundersøgelse) stak de 5 (FEM!!!) gange før de fandt en blodåre at sprøjte væske i... og havde det været for 1 år siden var jeg gået efter stik nr. 2 men jeg mærkede knapt de stak denne gang - så mårke smertetærsklen er rykket??

Det tror jeg helt sikkert den er

Vil sige så meget, at jeg HADER nåle...jeg fik totalt koldsved og skabte mig HVER gang jeg skulle stikkes mens jeg var gravid eller have lavet en priktest

Ja det gør nas at blive tattoveret, men det er en smerte man kan udholde og den er der kun så længe nålen rammer huden...i pausernemærker man intet. Og så er det også en smerte der på en måde er rar...ved godt det lyder mærkeligt og jeg er altså ikke masochist

Vælg et sted med mere fedt...den på maven gjorde ikke nær så ondt som den jeg har på skulderen...av!

Anmeld

10. september 2010

Svei

Mia Maia skriver:

Hmm, jeg ville ikke stoppe med arbejde... Men måske jeg ikke ville arbejde fuldtid...

Jeg ville ikke stoppe bare slet ikke starte... men tænk at kunne studere alt det man ville og så ellers lave det man kunne lide, hjælpe frivilligt forskellige steder osv...men nu har jeg også tre børn og er alene med dem, det giver jo min verden et lidt andet perspektiv end din... jeg har i hvert fald nok..

Anmeld

10. september 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

He he søde Heise... Jeg skriver dem et brev .... GRINER...

nå, ok...jeg blev lige helt nervøs der

go idé

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Det tror jeg helt sikkert den er

Vil sige så meget, at jeg HADER nåle...jeg fik totalt koldsved og skabte mig HVER gang jeg skulle stikkes mens jeg var gravid eller have lavet en priktest

Ja det gør nas at blive tattoveret, men det er en smerte man kan udholde og den er der kun så længe nålen rammer huden...i pausernemærker man intet. Og så er det også en smerte der på en måde er rar...ved godt det lyder mærkeligt og jeg er altså ikke masochist

Vælg et sted med mere fedt...den på maven gjorde ikke nær så ondt som den jeg har på skulderen...av!

det må være lår og baller

Ej, jeg vil bare gerne ha den på armen, og den på maven,og en i nakken haha har en masse gode ideer, men kender ingen som kan tegne den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.