Drømmetråd: Hvis du vandt i Lotto? incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

sarahb

Hvis jeg vandt, så skulle mine forældre have lige det de ville have. Hus, rejser, ny bil ja de bestemmer. De har givet os alt så de skal have tilbage i stor stil..

til os selv vil jeg gerne bygge et hus til os og en mercedes S til min mand.
Så skulle børnenes opsparring fyldes helt op.
Og til sidst vil jeg rejse til fattigelande og prøve at gøre bare en lille forskel.
Synes ikke jeg mangler så meget i mit liv, men tror den største gave er at hjælpe andre, og det har altid været en drøm at komme ned og bygge en brønd osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

DK

Ihh totalt yndlingsemne hjemme hos os. En lang biltur bliver klart sjovere når man lige kan planlægge hvad man skal bruge de fiktive millioner med. Vi vinder altid 30 mio. når vi vinder, he he he....

Dem skal vi bruge på:

En porche 911 turbo til manden. Han ønsker sig sådan en brændende, især fordi der er bagsæder så vi kan få ungerne med!

Jeg skal have alle mine tøser (mor, søstre, veninder) med på den STORE shoppingspree i London. Det kunne være det fedeste at give 150.000 kr. til alle og så sige: Så skal vi i Harrods (den VILDESTE luksus butik i verden, hvor man kan få ALT der er rigtig dyrt og luksuriøst) uhhhh det kunne jeg tænke mig, nuuuj det kunne være så SJOVT!

Kirstine skulle straks have en Silver Cross dukkevogn. Ejj hun ville blive så glad for sådan en! Det er nok faktisk det første jeg ville købe. Og så en ualmindelige lækker håndlavet fin fin dukke at komme i!

Jeg ville også få en indretningsperson til at komme og lave det vilde fine værelse til Kirstine og Bimmeren. Sådan rigtig fint som kun rigtige indretningsarkitekter med frit spil de kan!

Vi ville ikke flytte, men nok tage på ret lækre ferier!! Uhh weekender til Rom, Paris og London. Hvorfor nøjes med en tur til Århus? Tage på luksusferier til Maldiverne, tage på en "cross the US" i bil ferie og alt det andet der falder os ind!

Derudover skulle vi klart have en gartner til at slå græsset og en rengøringskone til at gøre rent og vaske/stryge. uhhh lækkert!

Og til sidst, så vil jeg have sådan et skoskab hvor skabene står på skrå hylder med ruskind på, hvor der er lys på dem alle, og hvor de rigtig kommer til deres ret. Og så naturligvis rigtig mange fine nye sko at stille derind!

Uhh jeg ville også til scanning og kigge på Bimmeren hele tiden! ihh det kunne være dejligt at kigge ind til den en gang hver 14 dag eller noget!!

Anmeld

10. september 2010

Maja_4000

Hvis jeg vandt i Lotto , ville jeg købe et hus ! Men så skal der mere end én million til :b Hvis det var en "lille" gevinst , skulle det være en bil .. Ved ikke lige hvilken :p Men en med god plads til barnevogn osv. (:

Anmeld

10. september 2010

HelleBelle

lisbeth2910 skriver:

Mine svigerforældre vand i lotto for 3,5 år siden, og jeg drømmer bare om at de ville dele pengene med mig  meeeen det sker vist ikke, så havde de nok gjort det nu

Er der slet ikke faldet noget af til Jer????undrer mig.

Mine forældre snakker altid om hvor meget de ville elske at gi os en stor del hvis de vandt.

Så jeg drømmer om at de vinder .

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

Mia Maia skriver:

Jeg har 2, oh elsker at blive tusset, hvilket er mærkeligt, for det virkelig ondt, men det er en særlig oplevelsen.

Jeg synes den er for stor den der, men synes roserne er fine.

ja den er stor, men jeg har 5 ar på venstre side af maven, som jeg gerne vil ha omkranset med blomster... og så skal det på en eller anden mådeen rose ned til mit KS ar (som er det 6. ar) hvor der skal være et A, for Alberte inden i...

Anmeld

10. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ville købe en af disse biler - helst i perlemors hvid - og dette hus

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=83306670&res=227ba89b-35df-40f8-ada4-e5eb68242e98&type=list

Og så vil jeg rejse tværs over staterne sammen med mand og barn og kun arbejde deltids når vi kom hjem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Kast dig ud i det..jeg har selv to og ELSKER dem  Vil gerne have én mere som skal symbolisere Runa...hmm tænke tænke

jamen jeg er altså sådan en pivskid

men den på mavsen vil jeg først have når jeg er færdig med at være gravid så om 5-7 år.

Inden det kunne jeg faktisk godt tænke mig en tus på armen 

på underarmen en MASSE blomster og kunstneriske farverige ting og så ha skrevet Albertes fødselsdag ind... ikke for store bogstaver, men bare så de er der... 

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Uha hvis jeg vandt i Lotto (den helt store gevinst) - ville jeg som det første gå ned i banken og lægge min gæld på bordet og går igen uden et ord... Derefter ville jeg købe mig en STOR gård (her i området) med en masse plads både inde og ude til mig og mine børn og så selvfølgelig fylde den op med mine heste og mine hunde - så ville jeg gøre det jeg altid har drømt om - starte hunde/katte pension og plejecenter for hunde katte og andre små dyr - jeg ville rede mishandlede dyr og viderformidle dem til bedre hjem. Jeg ville købe ting og indrette mit hjem så mine børn og jeg kunne leve der og føle os trygge...

Jeg har ikke den store drøm om at rejse væk - det her er mine rejse ud i fremtiden og min store drøm...

Så ville jeg købe en masse lækkert tøj til mig selv og ungerne og så skulle de have lov at vælge en masse lækre ting til dem selv og deres nye værelser... - Alt hvad de drømmer om...

Så ville jeg oprette tre kontoer som ville hjælpe dem i fremtiden...

Ved godt penge ikke er alt og ikke gør lykkelig, men det ville hjælpe mig pokkers godt på vej til den store lykke...

og så ville jeg selvfølgelig hjælpe mine forældre, søster og børnenes far så de kunne få det som de gerne ville have det...

Anmeld

10. september 2010

Sofia

Ihh jo, jeg drømmer også tit om at vinde i Lotto!! Det første jeg ville gøre var at købe en lækker patriciavilla, med en stor have og en carport - hvortil jeg ville indkøbe en lækker bil!! ihhh jeg giiiider nemlig snart ikke bo i en lille bitte lejlighed mere!

Derefter ville jeg bestille en rejse til USA, og tage på roadtrip med min kæreste og vores barn (som skulle være født på det tidspunkt) 

Jeg skulle helt sikkert også invitere min kæreste til middag på Kong Hans eller Noma, og shoppe heeeeeeelt vildt: Mulberry taske, stilletter i overflod, alt fra Edith og Ellas nye vinterkollektion og en masse andet!

Uhh godt man har lov at drømme! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

Lou

DK skriver:

Ihh totalt yndlingsemne hjemme hos os. En lang biltur bliver klart sjovere når man lige kan planlægge hvad man skal bruge de fiktive millioner med. Vi vinder altid 30 mio. når vi vinder, he he he....

Dem skal vi bruge på:

En porche 911 turbo til manden. Han ønsker sig sådan en brændende, især fordi der er bagsæder så vi kan få ungerne med!

Jeg skal have alle mine tøser (mor, søstre, veninder) med på den STORE shoppingspree i London. Det kunne være det fedeste at give 150.000 kr. til alle og så sige: Så skal vi i Harrods (den VILDESTE luksus butik i verden, hvor man kan få ALT der er rigtig dyrt og luksuriøst) uhhhh det kunne jeg tænke mig, nuuuj det kunne være så SJOVT!

Kirstine skulle straks have en Silver Cross dukkevogn. Ejj hun ville blive så glad for sådan en! Det er nok faktisk det første jeg ville købe. Og så en ualmindelige lækker håndlavet fin fin dukke at komme i!

Jeg ville også få en indretningsperson til at komme og lave det vilde fine værelse til Kirstine og Bimmeren. Sådan rigtig fint som kun rigtige indretningsarkitekter med frit spil de kan!

Vi ville ikke flytte, men nok tage på ret lækre ferier!! Uhh weekender til Rom, Paris og London. Hvorfor nøjes med en tur til Århus? Tage på luksusferier til Maldiverne, tage på en "cross the US" i bil ferie og alt det andet der falder os ind!

Derudover skulle vi klart have en gartner til at slå græsset og en rengøringskone til at gøre rent og vaske/stryge. uhhh lækkert!

Og til sidst, så vil jeg have sådan et skoskab hvor skabene står på skrå hylder med ruskind på, hvor der er lys på dem alle, og hvor de rigtig kommer til deres ret. Og så naturligvis rigtig mange fine nye sko at stille derind!

Uhh jeg ville også til scanning og kigge på Bimmeren hele tiden! ihh det kunne være dejligt at kigge ind til den en gang hver 14 dag eller noget!!

Uhh følte mig lige helt hjemme i de der ønsker....

Shoppingturen med veninderne, en til at sætte prikken over iet i hjemmet, rejserne - både eksotiske og storbyferier.. Ny øse til manden selvfølgelig.. nok også til "konen" hihi.... og så de praktiske ønsker til at lette hverdagen.. rengøring, gartner til at omdanne min have til paradis uhhh.. ja drømme er der masser af!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.