Drømmetråd: Hvis du vandt i Lotto? incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

LISBETH:-)

HelleBelle skriver:

Er der slet ikke faldet noget af til Jer????undrer mig.

Mine forældre snakker altid om hvor meget de ville elske at gi os en stor del hvis de vandt.

Så jeg drømmer om at de vinder .

Jo alt i alt har vi fået 53.000 kr. men ikke som et engangsbeløb. Mine forældre havde også gjort det anderledes

53.000 kr. er i min verden mange penge, men ikke når man tænker på at det var 5 millioner de vandt. Lad os bare sige at jeg ikke er formand for mine svigerforældres fanklub

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Sabsy

Jeanne skriver:

Jeg ville købe en af disse biler - helst i perlemors hvid - og dette hus

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=83306670&res=227ba89b-35df-40f8-ada4-e5eb68242e98&type=list

Og så vil jeg rejse tværs over staterne sammen med mand og barn og kun arbejde deltids når vi kom hjem 

Har du vundet i LOTTO huset er ikke til salg mere??..

Anmeld

31. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vil lige sige først at vi er enige om at vandt vi den helt store præmie så ville der falde minimum 1 mill. af til svigerfar og det samme til min mor og far da de har hjulpet os uendeligt meget gennem årene når vi har ahft brug for det uden at kræve noget til gengæld andet end selskab ind imellem...

drømmen ville være en 5-værelseslejlighed..

lejelejlighed...

og så ellers renovere den med forskellige ting

som f.eks. køkken så det passer i højden til mig og med masser af skabe og skuffer overalt.

En opvaskemaskine.

Stort komfur med plads til at der kunne være en wok, en stegepande og 2 gryder igang på samme tid uden jeg skulle vælge hvilken der skal stå rigtigt på varmen..

Lyset skulle kunne dæmpes til når jeg skal derud om natten efter vandflasken til sønnen.

Smart køleskab med stregkodelæser til at kunne scanne ind hvad jeg ligger ind og tager ud af køleskabet til at hjælpe med at holde styr på hvornår der skal handles mere af hvad.

KÆMPE fryseskab med plads til at hver ting har sin egen skuffe, altså kød i en, fisk i en, grøntsager i en, brød i en, guf i en...

Renovere så badeværelset var med badekar og bruser i et, og der var plads til vaskemaskine og tørretumbler derude samt plads til at hænge tøj der ikke skulle tumbles på snore eller noget helt oppe under loftet så det ikke var i vejen hvis man skulle derud...

Lydisolere hele lejligheden så INTET fra de andre lejligheder slap ind og vores ikke slap ud medmindre vinduerne blev åbnet...

Sørge for altanen kan bruges til hygge udenfor uden at skulle gå ned med sønnen med lidt legeting til ham... som f.eks. en gynge eller en lille sandkasse....

derudover en masse forskellige ting til køkkenet som jeg ønsker mig...

Skabe med plads til at sortere tøjet bedre, og til sønnens tøj skal det ligge i sådan nogle netskuffer som kan trækkes ud efter behov.

tøj til manden, mig, og sønnen

Nye computere til manden og mig. Bygger dem selv fra bunden men kunne være rart med nogle flere penge at gøre det for næste gang så de kan blive lydløse og fremtidssikrede lidt længere tid.

Sætte vores nuværende bil i opvarmet garage. Købe en ny bil med lidt mere plads f.eks. en Focus har vi kigget på.

indrette et værelse til gæster og dele stuen ved hjælp af en dobbelt skydedør så man kunne sætte sig og se fjernsyn i den ene ende og spille computer i den anden uden risiko for det ender i en lydkamp om hvem der skal høre det man laver.

Sønnens værelse skulle være fyldt med kasser hvor legetøjet var opdelt i som han selv kunne tage frem og sætte væk.

tror lige det var det lige nu jeg kunne huske

Det måtte gerne være et rækkehus men stadig bo til leje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.