Drømmetråd: Hvis du vandt i Lotto? incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Hvor ville du rejse hen?

Vi skulle helt sikkert også ud rejse, det der står på listen over ønsker her er New York og L.A., Indien, Australien - og ja maldiverne.

Jeg vil rigtig RIGTIG gerne til Thailand igen og vise Runa landet...gerne et par måneder

Maldiverne jatak og Seychellerne ja tak!  Men også rigtig gerne Grønland og se isbjerge og køre slæde....og så selvfølgelig New York og trave rundt i storbyen med Runa-musen på ryggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

MM1987

Znuzke skriver:

Jeg drømmer virkelig om at vinde i Lotto - så jeg kan slippe alle mine bekymringer om åndsvage chefer, stress og manglende tid til børnene.... Så kunne jeg blive hjemmegående med masser af tid og masser af penge......

Og så skulle vi selvfølgelig på skønne ferier til tropiske øer, Per skulle have sin Ford Focus RS i grim-grøn og jeg skulle have en stor Audi.....og huset skulle istandsættes fra kælder til  kvist og det skulle jeg også - fra top til tå...

Det lyder heller ikke dårligt...

Der skulle simpelthen svinges med tryllestaven (dankortet) lidt over det hele... ha-ha...

Det var da en kedelig bil din mand ville have - det lyder til du bedre ved hvad der er godt..

Anmeld

9. september 2010

MM1987

B&J skriver:

Hvis jeg vandt alle de der milioner ja så ville jeg da have hus kontant også en hummer, en motorcykel fra amercian chopper og vil være hvis brud men nogle af tingene kan man jo altid få

Sejt...

Det er nogen ret maskuline ting... Cool....

Anmeld

9. september 2010

B&J

Mia Maia skriver:

Sejt...

Det er nogen ret maskuline ting... Cool....

Ja den bil der side i den ja så sidder man i drømme land og såde på sådan en motorcykel ja så føler man da sig fri i verden.... ellers er jeg vist meget piget min lige de ting jubiii

Anmeld

9. september 2010

MM1987

mullesmith2 skriver:

Jeg vinder i forvejen 50-100kr om ugen ved ikke at spille  Men spillede jeg og vandt omkring 10 mil eller derover så ville jeg helt sikkert bare bygge helt nyt kæmpe hus og få et par børn mere ude i fremtiden   Det er lykken for mig familien og ikke at mangle noget som helst.

kram mulle 27+3 med twinboys

Men du skal lade være med at spille i 2000 uger (hurtigt hovedregning) ved at nå op på de 10 mio 

Man vinder ikke hvis man ikke spiller - og der er jo nogen der skal vinde, og det kan lige så godt blive en selv som en anden...

Anmeld

9. september 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Jeg vil rigtig RIGTIG gerne til Thailand igen og vise Runa landet...gerne et par måneder

Maldiverne jatak og Seychellerne ja tak!  Men også rigtig gerne Grønland og se isbjerge og køre slæde....og så selvfølgelig New York og trave rundt i storbyen med Runa-musen på ryggen

Orh... Det lyder ellers ikke dårligt - dog vil jeg gerne bytte Thailand ud med sydamerika, der ligger mit hjerte...

Og Grønland, det kunne være SÅ fantastisk...

Anmeld

9. september 2010

ekzunz

Mia Maia skriver:

Det lyder heller ikke dårligt...

Der skulle simpelthen svinges med tryllestaven (dankortet) lidt over det hele... ha-ha...

Det var da en kedelig bil din mand ville have - det lyder til du bedre ved hvad der er godt..

Det er vist sådan en rally-racer-ting - som er ret dyr - ihvertfald for en Focus...den koster 570.000 - og vi er slet ikke enige om hvad der er godt når det gælder biler....

Anmeld

9. september 2010

MM1987

Znuzke skriver:

Det er vist sådan en rally-racer-ting - som er ret dyr - ihvertfald for en Focus...den koster 570.000 - og vi er slet ikke enige om hvad der er godt når det gælder biler....

Arh... det fattede jeg slet ikke...

Men en ford... Ej... BMW, Audi og Land Rover... ha-ha...

Men vi er enige i grim-grøn

Anmeld

9. september 2010

Vidunderligeunger

ååååhr, jeg tænker TIT på hvad jeg skulle bruge 10 mil på....:

Here goes..

En audi q7 (til mig)

En range rover sport (til manden)

hus

tøj og sko / Vera Wang

rejser

drømmebryllupet, kjole fra Vera Wang

blive gældfri (de 30.000 jeg skylder hihi)

give alberte de muligheder jeg ik selv havde

osv osv osv.. 

nåh jo, og en tattoo

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ååååhr, jeg tænker TIT på hvad jeg skulle bruge 10 mil på....:

Here goes..

En audi q7 (til mig)

En range rover sport (til manden)

hus

tøj og sko / Vera Wang

rejser

drømmebryllupet, kjole fra Vera Wang

blive gældfri (de 30.000 jeg skylder hihi)

give alberte de muligheder jeg ik selv havde

osv osv osv.. 

nåh jo, og en tattoo

Fede ting ...men tror du skal ønske dig et lidt større beløb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.