Hvis jeg vandt 10 millioner?
Så ville jeg helt sikkert kun lave det jeg har lyst til. Måske begynde at læse på Uni...om det så blev psykologi eller historie har jeg endnu ikke afgjort med mig selv.
Vi skulle også have et dejligt hus med plads til kursuslokale(r) og så ville jeg helt sikkert både have en handymand og en dame til at hjælpe med det parktiske i huset LOL
Jeg har aldrig gået op i de vilde luxusgoder og er heller ikke spor interesserede i dem. Er glad bare vi har til dagen og vejen.
Så nej ingen makeovers til mig, jeg kan lide mig som jeg er, og det kan min dejlige, 13 år yngre ægtemand også..hehe!
Men jo...jeg ville elske at få en opvaskemaskine 
Jeg HADER nemlig at vaske op.
Flere børn? Nej..jeg har leveret min rigelige del og er lige straks ud over børneårene (51 år hvis folk ikke ved det) Og desuden har jeg lovet min ældste datter ikke at få flere...hun vil nemlig ikke have at hendes børn er ældre end mine børn...hehe!
Men jeg antager at alle de store drømme bliver mindre med årene.
JO forresten...een ting. Jeg ville have mig en hytte på et tørt, køligt sted, hvor der ikke findes pollen, skimmel og Elletræer. Der ville jeg så opholde mig i hele februar til april/maj indtil de værste træpollen er overstået, og igen når temperaturerne bevæger sig over 23 grader, og igen når skimlerne går igang LOL
Men ellers...så er jeg såmænd glad for det liv jeg har

Kærligst
Sussie
Anmeld