Drømmetråd: Hvis du vandt i Lotto? incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.177 visninger
62 svar
0 synes godt om
9. september 2010

MM1987

Ja herhjemme der drømmer vi lidt - på det utrolige overfladiske plan.

Vores største ønske er selvfølgelig et barn - men det kan lotto millionerne altså alligevel ikke skaffe os - så her er det de knap så dybe ønsker der skal på bordet - men luksus tingene der kunne forsøde tilværelsen.

Her drømmer om vi et sommerhus, og vi har fundet det her super søde et ved Blåvand, det kunne blive så fint hvis man lavede en sprængning med hvid maling, og jeg fik lov til at indrette efter bedste svensk-sommer-hus.

Derudover ville vi lave om på stuen, men en ny sofa, og manden vil have det nyeste faldskærm fra SONY.

Jeg synes at en range rover er en sindsyg fed bil - men kan squ ikke få den hverken ind eller ud fra vores gård - så måske jeg ville købe en mini igen...

Og til sidst - et bryllup på Maldiverne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

MM1987

Er der ikke andre end mig der drømmer om at vinde i LOTTO, og som har brugt pengene på forhånd

Anmeld

9. september 2010

Ann.

Vi ville bygge vores drømmehus specielt efter Lærkes og vores behov. Og så skulle der være en stor romantisk vin-kælder

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en Peugeot 5008 - så den havde jeg måske købt. Og så skulle vi selvfølgelig have vores drømme bryllup

Resten var gået direkte ind på en konto hvor de bare fik lov at stå og vokse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Mmmmmmm drømme drømme

Ønsker mig ikke nogen specifikke ting, men ville godt have penge og frihed til at rejse sammen med min datter

Anmeld

9. september 2010

MM1987

TrineLærke skriver:

Vi ville bygge vores drømmehus specielt efter Lærkes og vores behov. Og så skulle der være en stor romantisk vin-kælder

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en Peugeot 5008 - så den havde jeg måske købt. Og så skulle vi selvfølgelig have vores drømme bryllup

Resten var gået direkte ind på en konto hvor de bare fik lov at stå og vokse

Det er jo nogen noget mere fornuftige ønsker end mine

Men nogen dejlige ønsker... og ikke dårligt med den romantiske vinkælder...ahhh

Og så er vi enige om der skal være råd til et bryllup...

Anmeld

9. september 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Mmmmmmm drømme drømme

Ønsker mig ikke nogen specifikke ting, men ville godt have penge og frihed til at rejse sammen med min datter

Hvor ville du rejse hen?

Vi skulle helt sikkert også ud rejse, det der står på listen over ønsker her er New York og L.A., Indien, Australien - og ja maldiverne.

Anmeld

9. september 2010

Ann.

Mia Maia skriver:

Det er jo nogen noget mere fornuftige ønsker end mine

Men nogen dejlige ønsker... og ikke dårligt med den romantiske vinkælder...ahhh

Og så er vi enige om der skal være råd til et bryllup...

Ja et bryllup skal der til

Har altid drøm om sådan en romantisk vin-kælder som man ser i en romantisk film

Anmeld

9. september 2010

ekzunz

Jeg drømmer virkelig om at vinde i Lotto - så jeg kan slippe alle mine bekymringer om åndsvage chefer, stress og manglende tid til børnene.... Så kunne jeg blive hjemmegående med masser af tid og masser af penge......

Og så skulle vi selvfølgelig på skønne ferier til tropiske øer, Per skulle have sin Ford Focus RS i grim-grøn og jeg skulle have en stor Audi.....og huset skulle istandsættes fra kælder til  kvist og det skulle jeg også - fra top til tå...

Anmeld

9. september 2010

B&J

Hvis jeg vandt alle de der milioner ja så ville jeg da have hus kontant også en hummer, en motorcykel fra amercian chopper og vil være hvis brud men nogle af tingene kan man jo altid få

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2010

mullesmith2

Jeg vinder i forvejen 50-100kr om ugen ved ikke at spille  Men spillede jeg og vandt omkring 10 mil eller derover så ville jeg helt sikkert bare bygge helt nyt kæmpe hus og få et par børn mere ude i fremtiden   Det er lykken for mig familien og ikke at mangle noget som helst.

kram mulle 27+3 med twinboys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.