Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Valle81

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis altså, det drejer sig om at være realistisk og stole på at de kære små kan meget mere end man regner med:0)

Lige præcis - altså jeg hvis jeg er kommet helt ud og barnevogn er pakket osvm men jeg har glemt at fx tage en flaske med så pakker jeg ikke Anton op igen for at gå ind og ordne det - nej så står han udenfor og venter - vej opgang hoveddør  - det er jo ligemeget - det giver jo det samme - og hvad skulle der ske???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

N1

Selvom man skriver anonymt kan man godt skrive pænt til andre.

Der skal være plads til os alle 

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, det er jo sådan virkeligheden ser ud for hende.... men det er bestemt en situation der ville kunne stresse mig en del

ja, men hun har man jo heller aldrig selv stået i siturationen

Anmeld

8. september 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

ja tænkte what the fuck man!!!!!!! og hvad sker der for hun lader tobias ligge i lejligheden alene og lader hende sidde der nede alene mens hun går op efter tobias.

Hvordan ville du selv gøre det med tvillinger?? det er vel ikke være end at du sætter et barn ind i bilen først, imens det andet er i indkøbsvognen

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

jeg vi lige sige, jeg har altid kunne lide malou, mht at være mor til tino. hun har haft noget at skulle lære, med hun har lært det ..

Anmeld

8. september 2010

eliasogmor

Anonym skriver:

nej det forstår jeg heller ikke.

men der i mod forstår jeg heller ikke tvillingemoren sidder og drikker cult shaker om morgen???

kæresten siger det var en alm cult.. shaker er gul

Anmeld

8. september 2010

twinboys

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville så rent fysisk ikke kunne tage begge på een gang... men så havde jeg i alt fald sat vognen i opgangen...

Som tvillingemoar kan man godt bære to børn på en gang, man er jo blevet moar til to og man har to arme... Det er bare et spørgsmål at gøre det...

Mine drenge er 7½ år og jeg kan stadig med hver deres 17kg klare at bære dem begge to på en gang... og farmand ja han smider dem bare op på nakken... smiler... ja du skal da lige se et billede af ham med to store drenge på nakken...Har desværre ikke et billede af at jeg bærer dem begge to...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Millesmammi skriver:

jeg vi lige sige, jeg har altid kunne lide malou, mht at være mor til tino. hun har haft noget at skulle lære, med hun har lært det ..

ja, hun er der som mor for Tino... men hun tænker ikke ret meget over at det kan påvirke ham at flytte 8 gange og at introducere kæreste på kæreste....

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

twinboys skriver:

Som tvillingemoar kan man godt bære to børn på en gang, man er jo blevet moar til to og man har to arme... Det er bare et spørgsmål at gøre det...

Mine drenge er 7½ år og jeg kan stadig med hver deres 17kg klare at bære dem begge to på en gang... og farmand ja han smider dem bare op på nakken... smiler... ja du skal da lige se et billede af ham med to store drenge på nakken...Har desværre ikke et billede af at jeg bærer dem begge to...

Majbritt

jeg ville stadig ikke kunne pga min ryg.... så er man tvunget til at finde en anden løsning.. :0)

men der er ingen tvivl om at det var det jeg helst ville hvis jeg kunne (og vel og mærke stod i situationen....)

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, hun er der som mor for Tino... men hun tænker ikke ret meget over at det kan påvirke ham at flytte 8 gange og at introducere kæreste på kæreste....

nej det tænker hun ikke over ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.