Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg ville tage dem begge med på samme tid, man kan sagtens løfte to børn på engang!

ja måske kan du det, jeg ville ikke kunne... var det mig havde jeg været tvunget til at gøre som hun...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

Ok ja så svarer den jo så ikke helt til min kaffe ;-)

ha ha

nej forhåbentlig ikke.... det kommer an på hvilken kaffe det er.... LOL

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ja måske kan du det, jeg ville ikke kunne... var det mig havde jeg været tvunget til at gøre som hun...

jaja!!! hvis man vil have det til et problem bliver det, det jo hurtigt!

Anmeld

8. september 2010

Gyllibik

Anonym skriver:

der er nu mange søde børn med der i, på hver deres måde...

Helt enig, også derfor jeg skriver en af de kæreste. Synes nemlig lige der er nogle stykker som man bare smelter helt for.

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis Christina holder det ved den dene shaker.... så går det nok (i mine øjne)

ja, Malou.... hun er godt nok gennemført.... mon hun nogensinde får et job og kommer til at tjene sine egne penge? og hun og Tino´s far er jo på ingen måde voksne nok til at tage 110% hensyn til Tino... Malou giver ham ikke tøj med og faderen vil have at hun skal tage en bus ud til ham... hvor Tino så skal gå langt..... de bekæmper hinanden og gjeller hvem fokus burde være på... ikke desto mindre så virker Tino bare som en rigtig skøn dreng...

Nikita, der jeg bare som enormt naiv.... helt vildt

så du syntes at nikita er naiv eller hvad mener du?????

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Helt enig, også derfor jeg skriver en af de kæreste. Synes nemlig lige der er nogle stykker som man bare smelter helt for.

ja sådan en som hannahs cecileya, inges annabel, tvillingerne, natasjas Lucas, Camilla fremmes børn, mmmh de er sååååå søde

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hov hov.... jeg skriver pænt til dig...

nej det har ikke noget at gøre med at "ville gøre det til et problem"... man er bare nødt til at være realistisk, og i bund og grund så er det jo ikke anderledes end hvis hun lod sønnen ligge i stuen og gik i køkkenet? der går 5 minutter så er hun tilbage...

jeg ville have det værre med den tvilling der så sidder nede på gaden i vognen

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

så du syntes at nikita er naiv eller hvad mener du?????

ja meget....

Anmeld

8. september 2010

Gyllibik

Anonym skriver:

Den diskussion havde min mand og jeg også. Jeg mener bestemt også man kunne tage begge på samme tid. Men jo så ville man have svært ved at åbne døren osv. Men foretrækker bestemt besværlighederne fremfor at lade mit barn sidde i en klapvogn ude på gaden.

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

hov hov.... jeg skriver pænt til dig...

nej det har ikke noget at gøre med at "ville gøre det til et problem"... man er bare nødt til at være realistisk, og i bund og grund så er det jo ikke anderledes end hvis hun lod sønnen ligge i stuen og gik i køkkenet? der går 5 minutter så er hun tilbage...

jeg ville have det værre med den tvilling der så sidder nede på gaden i vognen

jah det er også isabella jeg mener, syntes ikke man kan lade barnet sidde der nede alene, så kunne hun i det mindste sætte den i opgangen eller sådan noget...

sorry hvis det virkede for meget at jeg skrev sådan, var bestemt ikke meningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.