Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.273 visninger
100 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Anonym trådstarter

nogen der så dum idag????

og hvad syntes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Anonym trådstarter

og hvad syntes i om hende den nye Nikita????

Anmeld

8. september 2010

Pena

Synes det var lidt kedeligt. Men okay Malou Stella er jo altid underholdende. Det er sgu svært at tro på hun er for real.

Altså hende den nye har da ihvertfald sine problemer med den racistiske familie hun har. Det er skisme synd.

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Søddepødde skriver:

Synes det var lidt kedeligt. Men okay Malou Stella er jo altid underholdende. Det er sgu svært at tro på hun er for real.

Altså hende den nye har da ihvertfald sine problemer med den racistiske familie hun har. Det er skisme synd.

ja LOL!!!!!!! syntes hende den nye virker temmelig underlig, ved ikke om det bare er mig .

Anmeld

8. september 2010

Pia.

Ja jeg så det - Og jeg syntes ikke der var noget specielt at peje af ! Jeg kan rigtig godt lide Malou Stella - hun har en dejlig glad og skøn dreng - Forstår dog ikke det med tøjet til Tino!

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ja jeg så det - Og jeg syntes ikke der var noget specielt at peje af ! Jeg kan rigtig godt lide Malou Stella - hun har en dejlig glad og skøn dreng - Forstår dog ikke det med tøjet til Tino!

Knus Pia.

nej det forstår jeg heller ikke.

men der i mod forstår jeg heller ikke tvillingemoren sidder og drikker cult shaker om morgen???

Anmeld

8. september 2010

3drenge

Blev forarget over, at hun ikke gav skiftetøj med til Tino, det er da ham det kommer til at gå ud over

Anmeld

8. september 2010

Alexander&Lærke

Jeg så det også, altid underholdende. Tino dejlig frisk dreng har selv en på den str. 

Anmeld

8. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

nej det forstår jeg heller ikke.

men der i mod forstår jeg heller ikke tvillingemoren sidder og drikker cult shaker om morgen???

Gud nej - det havde jeg da lige glemt... Puha.... Ja det gjorde hun da også   - Godmorgen SKÅL....

Anmeld

8. september 2010

Gyllibik

Tino er en af de kæreste børn i DUM, han er så cute, men hans mor vil jeg helst ikke udtale mig om.

Hende den nye har i hvertfald ikke tænkt særlig langt, hun virker meget naiv synes jeg. Har lidt ondt af hendes kommende søn. Kan lige forestille mig hendes far og bror. "Tænk hvis han får sin far tyrkiske udseende", som hun sagde det. Ganske forfærdeligt for ham, at have mørkt hår og mørke øjne.

Dum er altid et must tirsdag og onsadag aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.