Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

frksiff

Trine89 skriver:

Den type cult hun sidder er en Cult shaker, 

det er fordi der er kommet et nyt design til dem. 

Cult lavede nyt design til shaker'en fordi slaget var gået meget ned efter de havde lavet mokai, og håbede derfor at det kunne få salget lidt op igen..

ok det vidste jeg ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

LIZO

så må jeg være en meget dårlig mor!!!

zoey har flere gange side i klapvognen i opgangen mens jeg har båret varet op. og låst op. det er fysisk umuligt for mig at gøre det af 1 gang. så skal jeg sætte zoey ned på et beskidt gulv. ( naboer spytter over alt) og hun kan falde ned af træppen. zoey er altid spændt fast med sele. hvis hun har sovet har jeg hurtig pakket ting ud. med hobeddøren åben for så at gå igen.

tænk lige på at bære 2 unger ned.. de ser hellere ikke helt lette ud.. samt tasker osv.  man skal os lige huske hun er alene om det hele. så kan ikke være let for hende..

Anmeld

8. september 2010

Heidi B

twinboys skriver:

Som tvillingemoar kan man godt bære to børn på en gang, man er jo blevet moar til to og man har to arme... Det er bare et spørgsmål at gøre det...

Mine drenge er 7½ år og jeg kan stadig med hver deres 17kg klare at bære dem begge to på en gang... og farmand ja han smider dem bare op på nakken... smiler... ja du skal da lige se et billede af ham med to store drenge på nakken...Har desværre ikke et billede af at jeg bærer dem begge to...

Majbritt

Jeg vil bare lige kommentere det med at bærer to børn ned samtidig. (Kan ikke huske hvor højt Christina bor).

Jeg har tvillinger og til de var 1½ år boede vi i lejlighed på 1. sal. Og jeg har ALDRIG båret mine børn ned på samme tid. Da de var helt små pakkede jeg dem i deres voksi poser og så bar jeg dem ned en ad gangen og lagde enten i opgangen eller på fortovet, afhængig af vejret(ikke et hvor der gik særlig mange mennesker). Og så skulle jeg i kælderen efter barnevogn som var skilt ad, fordi den ikke kunne komme gennem døren, så jeg var i kælderen to gange, og så samlede jeg barnevognen på fortovet og så lagde jeg drengene op i vognen. Da de blev større tog jeg dem enten, en af gangen med i kælderen og bar så barnevognen op på gade og hentede så ungerne og skulle så samle den mens drengene var omkring mig. De er heldigvis aldrig stukket af. Eller også blev de sat i kravlegården og så spurtede jeg ned og samlede vogenen. Men tro mig, jeg fik tit stress, fordi jeg var bange for der skulle ske noget. Det er der aldrig, de sad altid bare og legede. Det kommer også an på hvilke slags børn du får. Mine kunne godt underholde sig selv så længe, og de fandt jo ud af jeg kom op igen, men har du børn der er ved at slå hinanden ihjel, må man jo finde en løsning på det!!

Havde jeg boet i hus, havde det jo været meget nemmere, så behøvede barnevognen ikke at blive skilt, og de kunne selv kravle ud til vognen, eller da de var små kunne man have båret dem begge i deres voksiposer.

Det jeg vil frem til, at man gør det der er nemmest når man har tvillinger, tingene er ikke helt så enkelt som når man har en single født. (uden at negligere det at have en baby ad gangen.)

Anmeld

8. september 2010

Trine89

terne81 skriver:

ok det vidste jeg ikke 

heller ikke nemt at vide.. 

ved det egentlig også kun fordi jeg har arbejdet hos cult

Anmeld

8. september 2010

Malene84

Heidi B skriver:

Jeg vil bare lige kommentere det med at bærer to børn ned samtidig. (Kan ikke huske hvor højt Christina bor).

Jeg har tvillinger og til de var 1½ år boede vi i lejlighed på 1. sal. Og jeg har ALDRIG båret mine børn ned på samme tid. Da de var helt små pakkede jeg dem i deres voksi poser og så bar jeg dem ned en ad gangen og lagde enten i opgangen eller på fortovet, afhængig af vejret(ikke et hvor der gik særlig mange mennesker). Og så skulle jeg i kælderen efter barnevogn som var skilt ad, fordi den ikke kunne komme gennem døren, så jeg var i kælderen to gange, og så samlede jeg barnevognen på fortovet og så lagde jeg drengene op i vognen. Da de blev større tog jeg dem enten, en af gangen med i kælderen og bar så barnevognen op på gade og hentede så ungerne og skulle så samle den mens drengene var omkring mig. De er heldigvis aldrig stukket af. Eller også blev de sat i kravlegården og så spurtede jeg ned og samlede vogenen. Men tro mig, jeg fik tit stress, fordi jeg var bange for der skulle ske noget. Det er der aldrig, de sad altid bare og legede. Det kommer også an på hvilke slags børn du får. Mine kunne godt underholde sig selv så længe, og de fandt jo ud af jeg kom op igen, men har du børn der er ved at slå hinanden ihjel, må man jo finde en løsning på det!!

Havde jeg boet i hus, havde det jo været meget nemmere, så behøvede barnevognen ikke at blive skilt, og de kunne selv kravle ud til vognen, eller da de var små kunne man have båret dem begge i deres voksiposer.

Det jeg vil frem til, at man gør det der er nemmest når man har tvillinger, tingene er ikke helt så enkelt som når man har en single født. (uden at negligere det at have en baby ad gangen.)

TAAAK... du sagde det jeg ville sige - og du gjorde det endda helt uden at lyde hidssig! Godt klaret!!!! Jeg vil bestemt på ingen måde råde nogen til at bære to børn på én gang.

NIKS... jeg løfter ikke mine, og de er kun 4 måneder og vejer tilsammen 16 kilo!!!! den ene må altid pænt vente - og sådan er det bare!!!!

Anmeld

8. september 2010

twinboys

Heidi B skriver:

Smiler ja jeg bor jo i hus, så det er jo ikke så tit jeg har skulle ned af en trappe...

Anmeld

8. september 2010

Heidi B

Malene84 skriver:

TAAAK... du sagde det jeg ville sige - og du gjorde det endda helt uden at lyde hidssig! Godt klaret!!!! Jeg vil bestemt på ingen måde råde nogen til at bære to børn på én gang.

NIKS... jeg løfter ikke mine, og de er kun 4 måneder og vejer tilsammen 16 kilo!!!! den ene må altid pænt vente - og sådan er det bare!!!!

Selv tak.... Og jeg er ikke hidsig!! Tænkte bare at der var nogen der ikke ved hvorn det er at have tvillinger i pkaksis!!!

Jep lurer dine billeder hver gang du lægger nogen på, dine drenge er for lækre!!! Savner babytvillinger....

Anmeld

8. september 2010

Heidi B

twinboys skriver:

Smiler ja jeg bor jo i hus, så det er jo ikke så tit jeg har skulle ned af en trappe...

Nemlig. Det må være en del nemmere!!! Kan huske det nogen gange tog 3 kvarter at kommer hjem, fordi de fik lov selv at kravle op ad trapperne, og de ville selvfølgelig altid op på anden. Men de blev fortroelige med trapperne, og der er aldrig sket uheld.

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det er altså ikke rigtigt, der har været flere medvirkende her inde, som lige netop siger at det er meget opstillet og at de får af vide, hvad de skal gøre.

hvem f.eks?

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Anonym skriver:

hvem f.eks?

MIG !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.