Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

ja måske kan du det, jeg ville ikke kunne... var det mig havde jeg været tvunget til at gøre som hun...

jeg kan heller ikke liiiige se det forkerte i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

min søn ligger i lejlgheden når jeg skal ned i vores kælder og hente barnevognen!!

hvis jeg boede i stue etagen ville jeg nok godt kunne have taget vores datter med ned i den situation, men hvis jeg boede højere oppe end det ville jeg ikke kunne have båret hende så langt...

og tænk hvis der så var to

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

jeg kan heller ikke liiiige se det forkerte i det.

men jeg kan godt se det er nervepirrende at lade den anden tvilling sidde nede på gaden i vognen....

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

Anonym skriver:

ja tænkte what the fuck man!!!!!!! og hvad sker der for hun lader tobias ligge i lejligheden alene og lader hende sidde der nede alene mens hun går op efter tobias.

jeg havde gjort nøjagtig det samme! når jeg skal i kælderen og hente barnevognen ligger min søn også i lejligheden.

Anmeld

8. september 2010

Valle81

Anonym skriver:

ja tænkte what the fuck man!!!!!!! og hvad sker der for hun lader tobias ligge i lejligheden alene og lader hende sidde der nede alene mens hun går op efter tobias.

Hmm, der vil jeg også forsvarer hende. Jo hun kunne sikkert løfte begge to, men hendes ryg skal jo også holde resten af livet.

Jeg er tidligere dagplejer, og når vi skulle ud og jeg havde små børn der ikke kunne gå og store der måske lige havde lært det, så kunne jeg jo ikke tage alle 4 nogle gange 5 på en gang, så der sad de altså i højstole i køkken mens jeg tog en på armen og en i hånden og så ned til barnevognen - hvordan skal man ellers kunne klare sig. Dagpleje mor eller enlig mor til tvillinger???:0)

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis jeg boede i stue etagen ville jeg nok godt kunne have taget vores datter med ned i den situation, men hvis jeg boede højere oppe end det ville jeg ikke kunne have båret hende så langt...

og tænk hvis der så var to

vi bor på 2 sal.

Anmeld

8. september 2010

Valle81

Ni-ko-li-ne skriver:

men hvordan ville du ellers gøre det?

Meget enig med dig:0)

Mit svar til anonym: 

Hmm, der vil jeg også forsvarer hende. Jo hun kunne sikkert løfte begge to, men hendes ryg skal jo også holde resten af livet.

Jeg er tidligere dagplejer, og når vi skulle ud og jeg havde små børn der ikke kunne gå og store der måske lige havde lært det, så kunne jeg jo ikke tage alle 4 nogle gange 5 på en gang, så der sad de altså i højstole i køkken mens jeg tog en på armen og en i hånden og så ned til barnevognen - hvordan skal man ellers kunne klare sig. Dagpleje mor eller enlig mor til tvillinger???:0)

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

men jeg kan godt se det er nervepirrende at lade den anden tvilling sidde nede på gaden i vognen....

tja. det stadig ikke noget af vende det hvide ud af øjnene over, det tager 2 min max at hente den anden tvilling?

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Valle81 skriver:

Meget enig med dig:0)

Mit svar til anonym: 

præcis altså, det drejer sig om at være realistisk og stole på at de kære små kan meget mere end man regner med:0)

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

tja. det stadig ikke noget af vende det hvide ud af øjnene over, det tager 2 min max at hente den anden tvilling?

nej, det er jo sådan virkeligheden ser ud for hende.... men det er bestemt en situation der ville kunne stresse mig en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.