Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ja meget....

kunne ikke være mere enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Anonym trådstarter

Gyllibik skriver:

Den diskussion havde min mand og jeg også. Jeg mener bestemt også man kunne tage begge på samme tid. Men jo så ville man have svært ved at åbne døren osv. Men foretrækker bestemt besværlighederne fremfor at lade mit barn sidde i en klapvogn ude på gaden.

godt skrevet ! er helt enig.,

Anmeld

8. september 2010

wamse

Anonym skriver:

jah det er også isabella jeg mener, syntes ikke man kan lade barnet sidde der nede alene, så kunne hun i det mindste sætte den i opgangen eller sådan noget...

sorry hvis det virkede for meget at jeg skrev sådan, var bestemt ikke meningen

Nu sad barnet der jo heller ikke alene, for der stod jo et kamerahold der og det kunne jo være at det var derfor at hun lod barnet være der. :-)

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jah det er også isabella jeg mener, syntes ikke man kan lade barnet sidde der nede alene, så kunne hun i det mindste sætte den i opgangen eller sådan noget...

sorry hvis det virkede for meget at jeg skrev sådan, var bestemt ikke meningen

helt iorden, det er jo børn så det er klart at man kan blive lidt revet med....

ja jeg ville nok sætte vognen i opgangen, selvom man ikke må..... hvem ved om hun måske plejer at gøre det og ikke gør det denne gang for at de skal kunne filme?

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Nu sad barnet der jo heller ikke alene, for der stod jo et kamerahold der og det kunne jo være at det var derfor at hun lod barnet være der. :-)

problemet er jo så bare at hun bliver bedt gøre det hun normalt gør, og ikke skuespil, derfor det er realety(staves)!!!

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Gyllibik skriver:

Den diskussion havde min mand og jeg også. Jeg mener bestemt også man kunne tage begge på samme tid. Men jo så ville man have svært ved at åbne døren osv. Men foretrækker bestemt besværlighederne fremfor at lade mit barn sidde i en klapvogn ude på gaden.

jeg ville så rent fysisk ikke kunne tage begge på een gang... men så havde jeg i alt fald sat vognen i opgangen...

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

helt iorden, det er jo børn så det er klart at man kan blive lidt revet med....

ja jeg ville nok sætte vognen i opgangen, selvom man ikke må..... hvem ved om hun måske plejer at gøre det og ikke gør det denne gang for at de skal kunne filme?

lige præcis... men det skal jo se ægte ud, og hun bliver bedt gøre som hun plejer og ikke skuespil........ - at den står i opgangen to min tvivler jeg på nogen siger noget til.

Anmeld

8. september 2010

wamse

Anonym skriver:

problemet er jo så bare at hun bliver bedt gøre det hun normalt gør, og ikke skuespil, derfor det er realety(staves)!!!

Det er altså ikke rigtigt, der har været flere medvirkende her inde, som lige netop siger at det er meget opstillet og at de får af vide, hvad de skal gøre.

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

lige præcis... men det skal jo se ægte ud, og hun bliver bedt gøre som hun plejer og ikke skuespil........ - at den står i opgangen to min tvivler jeg på nogen siger noget til.

altså jeg ved ikke..... tror godt de kan finde på at ændre på sandheden i de programmer...

Anmeld

8. september 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

men hvordan ville du ellers gøre det?

min søn ligger i lejlgheden når jeg skal ned i vores kælder og hente barnevognen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.