Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

MIG !!

hvad hjælper det du er den eneste der siger det?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Millesmammi

Anonym skriver:

hvad hjælper det du er den eneste der siger det?.

okay, så mig, natasja og kath. og sikkert også alle de andre?

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

okay, så mig, natasja og kath. og sikkert også alle de andre?

oki så.... har bare også hørt nogen snakke om at christina fra århus altså hende med maja sige at det ikke passer, og at de er udstillet som hverdagen er....

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Anonym skriver:

oki så.... har bare også hørt nogen snakke om at christina fra århus altså hende med maja sige at det ikke passer, og at de er udstillet som hverdagen er....

det kan godt være HUN gør, men har du så ikke læst hvad mange andre siger? med mig var det i hvert fald ikke sådan hverdagen var, og heller ikke natasja.

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

det kan godt være HUN gør, men har du så ikke læst hvad mange andre siger? med mig var det i hvert fald ikke sådan hverdagen var, og heller ikke natasja.

hun har hvertfald også en trist hverdag hvis det er sandhed! altså christina . ^^^^^^ men ja har set dig og natasja og kath skrevet det flere steder, så i har nok ret

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Anonym skriver:

hun har hvertfald også en trist hverdag hvis det er sandhed!

ja

Anmeld

8. september 2010

Millesmammi

Anonym skriver:

hun har hvertfald også en trist hverdag hvis det er sandhed! altså christina . ^^^^^^ men ja har set dig og natasja og kath skrevet det flere steder, så i har nok ret

det kan godt være det ikke er så opstillende med christina, hende har jeg ik rigtig snakket med om det, men det kommer an på hvor meget og hvad personerne har at vise af deres liv, og hvis de ikke har så meget, interesant, er det at de ber en om at lave et eller andet , også selvom man ellers aldrig kunne finde på det, i sin hverdag

Anmeld

8. september 2010

oo

nåh men...mht til hende Nikita, så sad jeg bare hele tiden og tænkte at hvis min bror (eller nogen som helst andre) sad og talte sådan til mig i MIT hjem, mens han spiste MIN mad købt for mine uden tvivl temmeligt sparsomme penge, så havde jeg dælme bedt ham om at forsvinde. det synes jeg simpelthen var så groft!

Anmeld

8. september 2010

maria_wlt

DUM i går.... Hmmmm

Nikita... Endnu en ryger som er RØV ligeglad med at hendes kære baby ikke kan trække vejret....og så ved hun ikke hvornår hun skal føde... Hvad h... sker der lige der???? 

Må vist for første gi Malou Stella ret i noget... Kan godt nok ikke være hendes problem at Tino's far ikke har noget tøj til Tion.. Han er sku da drenges far og skal da selv sørge for at Tino har hvad han skal bruge hos ham..

Anmeld

8. september 2010

sofie85

Anonym skriver:

nej det forstår jeg heller ikke.

men der i mod forstår jeg heller ikke tvillingemoren sidder og drikker cult shaker om morgen???

Hun drak altså kun en enkelt og hendes børn var i dagpleje. Det kan jeg ikke se noget i vejen med nu hvor hendes veninde kom og de skulle hygge sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.